Viestien esitystapa

kyselisin

Oletteko löytäneet jonkin tavan, millä saisi ketjun näkymään, "puuna", eli ykkös vaihtoehto?

Ennen se oli aina oletus, ja helppo oli sitten laittaa uuteen lukemattomaan ketjuun tuo kolmas, mikä nyt tulee aina ensin.

En tahdo muistaa, kun avaan, että pitäisi etsiä joku 0 tai yksi vastausketkua, saadakseni sen vaihdetuksi.
Turhaan latautuu pitkä ketju, jonka sitten laitan uudelleen ykköselle.
Pysyy sen aikaan, kun olen koneella, mutta seuraavalla kerralla taas tulee koko pitkä ketju..

onko teillä ja niin? Vai oletteko keksineet miten saisi pysymään ton ykkösen.

13

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitan

      näkymän ykkösvaihtoehdon.

      Se pysyy joskus pidempään, joskus lyhyempään, minulla ainakin kuin kone jäisi vähäksi ajaksi jumiin.

      Sitten taas alusta. Itse olen kuvitellut oman koneeni kummittelevan.
      Minulle ainakin ykkösvaihtoehto on kaikista selvin, ja luettavin.

      • kummittelen

        En ole asiantuntia, mutta jos jättää ketjun ykköselle, niin se avautuu seuraavalla kerralla ykkösellä eli kun poistut täältä ja ketju on jäänyt ykköselle, niin olet ykkösellä, ihan niin kuin "digikanavalla" .
        Jos käyt toisessa ketjussa ja laitat kolmoselle, niin olet sitten seuraavalla kerralla kolmosella, vaikka tulet mihinkä ketjuun tahansa.


      • laita ketjua
        kummittelen kirjoitti:

        En ole asiantuntia, mutta jos jättää ketjun ykköselle, niin se avautuu seuraavalla kerralla ykkösellä eli kun poistut täältä ja ketju on jäänyt ykköselle, niin olet ykkösellä, ihan niin kuin "digikanavalla" .
        Jos käyt toisessa ketjussa ja laitat kolmoselle, niin olet sitten seuraavalla kerralla kolmosella, vaikka tulet mihinkä ketjuun tahansa.

        muulle, kuin ykköselle.

        Kesken kaiken kone jämähtää muutamaksi hetkeksi, ja kun saan ketjun auki, se ei enää ole ykkösellä, vaan viestit näkyvät yhtenäisenä pötkönä.
        Lie sitten omassa koneessani jotain häikkää??

        Näin minulla.


      • kummitelen
        laita ketjua kirjoitti:

        muulle, kuin ykköselle.

        Kesken kaiken kone jämähtää muutamaksi hetkeksi, ja kun saan ketjun auki, se ei enää ole ykkösellä, vaan viestit näkyvät yhtenäisenä pötkönä.
        Lie sitten omassa koneessani jotain häikkää??

        Näin minulla.

        Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.

        Mutta jos et saa konettasi tottelemaan, niin aina kun avaat:

        Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset.


      • usko jo,
        kummitelen kirjoitti:

        Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.

        Mutta jos et saa konettasi tottelemaan, niin aina kun avaat:

        Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset.

        minulla on vielä hyvä näkö, ja hoksottimet toimivat hyvin.
        Aina napautan vain tikapuita,
        vaihtoehtoja en mä käytä muita. :)

        Tämä tästä.


      • kummittelen
        kummitelen kirjoitti:

        Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.

        Mutta jos et saa konettasi tottelemaan, niin aina kun avaat:

        Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset.

        vieläkin

        No sittenkin voi ne mokkula ja tikku yhteydet reistailla, mutta jos on langallinen laajakaista niin pitäisi toimia, vaimolla on vanha kone ei ole hälläkään häikkää.


      • usko jo,
        kummittelen kirjoitti:

        vieläkin

        No sittenkin voi ne mokkula ja tikku yhteydet reistailla, mutta jos on langallinen laajakaista niin pitäisi toimia, vaimolla on vanha kone ei ole hälläkään häikkää.

        langallinen laajakaista on minulla.
        Taidat ällyyttää minua. ;)


      • kummittelen
        usko jo, kirjoitti:

        minulla on vielä hyvä näkö, ja hoksottimet toimivat hyvin.
        Aina napautan vain tikapuita,
        vaihtoehtoja en mä käytä muita. :)

        Tämä tästä.

        mutta lopetan nyt.

        Vaimo huuteli saunaan, mutta kyllä asia vielä selviää, jostakin se tieto loksahtaa.


      • mekin,
        kummittelen kirjoitti:

        mutta lopetan nyt.

        Vaimo huuteli saunaan, mutta kyllä asia vielä selviää, jostakin se tieto loksahtaa.

        suloiset löylyt teille!


    • Aloittaja

      Täälläpä oli vilkasta ollut ;D

      No, olin tämän hetken pois, ja vaikka jätin tietenkin sen ykkösvaihtoehdon päälle, kun lopetin, tuli tämä ketju aukaissessani, suoraan taas tuolla kolmosella.

      Ennen tätä uudistusta palstalla, tuli aina se ykkönen, joka oli hyvä. Siis vaikka olisin lopettanut kolmosella.
      Sen paussin jälkeen, kun aukesivat sivut, tulee aina se koko ketju. !

      ei ole laajakaistaa, vaan communikaattori.

      • Minä puolestani jo "vanhalla foorumilla" aina katsoin tuolla oikeanpuoleisella,
        mutta en silti valittanut, vaikka se aukesi tuohon puujuttuun, sehän on yks klikkaus vain ja aukee se minkä haluaa.

        Mielestäni se on hyvä, kun kerralla näkee kaikki, kun täällä joskus vähän jumitteleekin ei tarvii joka viestiä erikseen klikata näkyviin.
        Täällä nyt vain uudistuksen jälkeen täytyy valittaa yhdestä jos toisestakin asiasta!


    • itsellänikin

      Mutta on hyvä kun käytän kesällä hidasta netti-mokkulaa.
      On nopeampi lukea.
      Vaihadn sitten jos haluan katsoa vain jonkin erillisen viestin.

      • Aloittaja

        Myös mokkulat. Heilläkin aukeaa aina koko ketju.

        Itseäni harmittaa siksi, että puhelimeen latautuu piiiiitkä ketju, kun halusin vain lukea viimeiset viestit, kun en siis muista avata ensin jotain lyhyttä, missä vaihtaa sen.

        Se syö sekä akkua, että pinnaa :(, ja myös muistia, puhelimessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe