Viestien esitystapa

kyselisin

Oletteko löytäneet jonkin tavan, millä saisi ketjun näkymään, "puuna", eli ykkös vaihtoehto?

Ennen se oli aina oletus, ja helppo oli sitten laittaa uuteen lukemattomaan ketjuun tuo kolmas, mikä nyt tulee aina ensin.

En tahdo muistaa, kun avaan, että pitäisi etsiä joku 0 tai yksi vastausketkua, saadakseni sen vaihdetuksi.
Turhaan latautuu pitkä ketju, jonka sitten laitan uudelleen ykköselle.
Pysyy sen aikaan, kun olen koneella, mutta seuraavalla kerralla taas tulee koko pitkä ketju..

onko teillä ja niin? Vai oletteko keksineet miten saisi pysymään ton ykkösen.

13

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitan

      näkymän ykkösvaihtoehdon.

      Se pysyy joskus pidempään, joskus lyhyempään, minulla ainakin kuin kone jäisi vähäksi ajaksi jumiin.

      Sitten taas alusta. Itse olen kuvitellut oman koneeni kummittelevan.
      Minulle ainakin ykkösvaihtoehto on kaikista selvin, ja luettavin.

      • kummittelen

        En ole asiantuntia, mutta jos jättää ketjun ykköselle, niin se avautuu seuraavalla kerralla ykkösellä eli kun poistut täältä ja ketju on jäänyt ykköselle, niin olet ykkösellä, ihan niin kuin "digikanavalla" .
        Jos käyt toisessa ketjussa ja laitat kolmoselle, niin olet sitten seuraavalla kerralla kolmosella, vaikka tulet mihinkä ketjuun tahansa.


      • laita ketjua
        kummittelen kirjoitti:

        En ole asiantuntia, mutta jos jättää ketjun ykköselle, niin se avautuu seuraavalla kerralla ykkösellä eli kun poistut täältä ja ketju on jäänyt ykköselle, niin olet ykkösellä, ihan niin kuin "digikanavalla" .
        Jos käyt toisessa ketjussa ja laitat kolmoselle, niin olet sitten seuraavalla kerralla kolmosella, vaikka tulet mihinkä ketjuun tahansa.

        muulle, kuin ykköselle.

        Kesken kaiken kone jämähtää muutamaksi hetkeksi, ja kun saan ketjun auki, se ei enää ole ykkösellä, vaan viestit näkyvät yhtenäisenä pötkönä.
        Lie sitten omassa koneessani jotain häikkää??

        Näin minulla.


      • kummitelen
        laita ketjua kirjoitti:

        muulle, kuin ykköselle.

        Kesken kaiken kone jämähtää muutamaksi hetkeksi, ja kun saan ketjun auki, se ei enää ole ykkösellä, vaan viestit näkyvät yhtenäisenä pötkönä.
        Lie sitten omassa koneessani jotain häikkää??

        Näin minulla.

        Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.

        Mutta jos et saa konettasi tottelemaan, niin aina kun avaat:

        Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset.


      • usko jo,
        kummitelen kirjoitti:

        Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.

        Mutta jos et saa konettasi tottelemaan, niin aina kun avaat:

        Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset.

        minulla on vielä hyvä näkö, ja hoksottimet toimivat hyvin.
        Aina napautan vain tikapuita,
        vaihtoehtoja en mä käytä muita. :)

        Tämä tästä.


      • kummittelen
        kummitelen kirjoitti:

        Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.

        Mutta jos et saa konettasi tottelemaan, niin aina kun avaat:

        Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset.

        vieläkin

        No sittenkin voi ne mokkula ja tikku yhteydet reistailla, mutta jos on langallinen laajakaista niin pitäisi toimia, vaimolla on vanha kone ei ole hälläkään häikkää.


      • usko jo,
        kummittelen kirjoitti:

        vieläkin

        No sittenkin voi ne mokkula ja tikku yhteydet reistailla, mutta jos on langallinen laajakaista niin pitäisi toimia, vaimolla on vanha kone ei ole hälläkään häikkää.

        langallinen laajakaista on minulla.
        Taidat ällyyttää minua. ;)


      • kummittelen
        usko jo, kirjoitti:

        minulla on vielä hyvä näkö, ja hoksottimet toimivat hyvin.
        Aina napautan vain tikapuita,
        vaihtoehtoja en mä käytä muita. :)

        Tämä tästä.

        mutta lopetan nyt.

        Vaimo huuteli saunaan, mutta kyllä asia vielä selviää, jostakin se tieto loksahtaa.


      • mekin,
        kummittelen kirjoitti:

        mutta lopetan nyt.

        Vaimo huuteli saunaan, mutta kyllä asia vielä selviää, jostakin se tieto loksahtaa.

        suloiset löylyt teille!


    • Aloittaja

      Täälläpä oli vilkasta ollut ;D

      No, olin tämän hetken pois, ja vaikka jätin tietenkin sen ykkösvaihtoehdon päälle, kun lopetin, tuli tämä ketju aukaissessani, suoraan taas tuolla kolmosella.

      Ennen tätä uudistusta palstalla, tuli aina se ykkönen, joka oli hyvä. Siis vaikka olisin lopettanut kolmosella.
      Sen paussin jälkeen, kun aukesivat sivut, tulee aina se koko ketju. !

      ei ole laajakaistaa, vaan communikaattori.

      • Minä puolestani jo "vanhalla foorumilla" aina katsoin tuolla oikeanpuoleisella,
        mutta en silti valittanut, vaikka se aukesi tuohon puujuttuun, sehän on yks klikkaus vain ja aukee se minkä haluaa.

        Mielestäni se on hyvä, kun kerralla näkee kaikki, kun täällä joskus vähän jumitteleekin ei tarvii joka viestiä erikseen klikata näkyviin.
        Täällä nyt vain uudistuksen jälkeen täytyy valittaa yhdestä jos toisestakin asiasta!


    • itsellänikin

      Mutta on hyvä kun käytän kesällä hidasta netti-mokkulaa.
      On nopeampi lukea.
      Vaihadn sitten jos haluan katsoa vain jonkin erillisen viestin.

      • Aloittaja

        Myös mokkulat. Heilläkin aukeaa aina koko ketju.

        Itseäni harmittaa siksi, että puhelimeen latautuu piiiiitkä ketju, kun halusin vain lukea viimeiset viestit, kun en siis muista avata ensin jotain lyhyttä, missä vaihtaa sen.

        Se syö sekä akkua, että pinnaa :(, ja myös muistia, puhelimessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe