Oletteko löytäneet jonkin tavan, millä saisi ketjun näkymään, "puuna", eli ykkös vaihtoehto?
Ennen se oli aina oletus, ja helppo oli sitten laittaa uuteen lukemattomaan ketjuun tuo kolmas, mikä nyt tulee aina ensin.
En tahdo muistaa, kun avaan, että pitäisi etsiä joku 0 tai yksi vastausketkua, saadakseni sen vaihdetuksi.
Turhaan latautuu pitkä ketju, jonka sitten laitan uudelleen ykköselle.
Pysyy sen aikaan, kun olen koneella, mutta seuraavalla kerralla taas tulee koko pitkä ketju..
onko teillä ja niin? Vai oletteko keksineet miten saisi pysymään ton ykkösen.
Viestien esitystapa
13
165
Vastaukset
- laitan
näkymän ykkösvaihtoehdon.
Se pysyy joskus pidempään, joskus lyhyempään, minulla ainakin kuin kone jäisi vähäksi ajaksi jumiin.
Sitten taas alusta. Itse olen kuvitellut oman koneeni kummittelevan.
Minulle ainakin ykkösvaihtoehto on kaikista selvin, ja luettavin.- kummittelen
En ole asiantuntia, mutta jos jättää ketjun ykköselle, niin se avautuu seuraavalla kerralla ykkösellä eli kun poistut täältä ja ketju on jäänyt ykköselle, niin olet ykkösellä, ihan niin kuin "digikanavalla" .
Jos käyt toisessa ketjussa ja laitat kolmoselle, niin olet sitten seuraavalla kerralla kolmosella, vaikka tulet mihinkä ketjuun tahansa. - laita ketjua
kummittelen kirjoitti:
En ole asiantuntia, mutta jos jättää ketjun ykköselle, niin se avautuu seuraavalla kerralla ykkösellä eli kun poistut täältä ja ketju on jäänyt ykköselle, niin olet ykkösellä, ihan niin kuin "digikanavalla" .
Jos käyt toisessa ketjussa ja laitat kolmoselle, niin olet sitten seuraavalla kerralla kolmosella, vaikka tulet mihinkä ketjuun tahansa.muulle, kuin ykköselle.
Kesken kaiken kone jämähtää muutamaksi hetkeksi, ja kun saan ketjun auki, se ei enää ole ykkösellä, vaan viestit näkyvät yhtenäisenä pötkönä.
Lie sitten omassa koneessani jotain häikkää??
Näin minulla. - kummitelen
laita ketjua kirjoitti:
muulle, kuin ykköselle.
Kesken kaiken kone jämähtää muutamaksi hetkeksi, ja kun saan ketjun auki, se ei enää ole ykkösellä, vaan viestit näkyvät yhtenäisenä pötkönä.
Lie sitten omassa koneessani jotain häikkää??
Näin minulla.Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.
Mutta jos et saa konettasi tottelemaan, niin aina kun avaat:
Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset. - usko jo,
kummitelen kirjoitti:
Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.
Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset.minulla on vielä hyvä näkö, ja hoksottimet toimivat hyvin.
Aina napautan vain tikapuita,
vaihtoehtoja en mä käytä muita. :)
Tämä tästä. - kummittelen
kummitelen kirjoitti:
Ei ole koneessasi häikkää, sitä vain sormi tekee joskus, mitä silmä ei huomaa.
Sormeile sitä "Viestien esitystapa" ykköstä jossa on ne rappuset.vieläkin
No sittenkin voi ne mokkula ja tikku yhteydet reistailla, mutta jos on langallinen laajakaista niin pitäisi toimia, vaimolla on vanha kone ei ole hälläkään häikkää. - usko jo,
kummittelen kirjoitti:
vieläkin
No sittenkin voi ne mokkula ja tikku yhteydet reistailla, mutta jos on langallinen laajakaista niin pitäisi toimia, vaimolla on vanha kone ei ole hälläkään häikkää.langallinen laajakaista on minulla.
Taidat ällyyttää minua. ;) - kummittelen
usko jo, kirjoitti:
minulla on vielä hyvä näkö, ja hoksottimet toimivat hyvin.
Aina napautan vain tikapuita,
vaihtoehtoja en mä käytä muita. :)
Tämä tästä.mutta lopetan nyt.
Vaimo huuteli saunaan, mutta kyllä asia vielä selviää, jostakin se tieto loksahtaa. - mekin,
kummittelen kirjoitti:
mutta lopetan nyt.
Vaimo huuteli saunaan, mutta kyllä asia vielä selviää, jostakin se tieto loksahtaa.suloiset löylyt teille!
- Aloittaja
Täälläpä oli vilkasta ollut ;D
No, olin tämän hetken pois, ja vaikka jätin tietenkin sen ykkösvaihtoehdon päälle, kun lopetin, tuli tämä ketju aukaissessani, suoraan taas tuolla kolmosella.
Ennen tätä uudistusta palstalla, tuli aina se ykkönen, joka oli hyvä. Siis vaikka olisin lopettanut kolmosella.
Sen paussin jälkeen, kun aukesivat sivut, tulee aina se koko ketju. !
ei ole laajakaistaa, vaan communikaattori.Minä puolestani jo "vanhalla foorumilla" aina katsoin tuolla oikeanpuoleisella,
mutta en silti valittanut, vaikka se aukesi tuohon puujuttuun, sehän on yks klikkaus vain ja aukee se minkä haluaa.
Mielestäni se on hyvä, kun kerralla näkee kaikki, kun täällä joskus vähän jumitteleekin ei tarvii joka viestiä erikseen klikata näkyviin.
Täällä nyt vain uudistuksen jälkeen täytyy valittaa yhdestä jos toisestakin asiasta!
- itsellänikin
Mutta on hyvä kun käytän kesällä hidasta netti-mokkulaa.
On nopeampi lukea.
Vaihadn sitten jos haluan katsoa vain jonkin erillisen viestin.- Aloittaja
Myös mokkulat. Heilläkin aukeaa aina koko ketju.
Itseäni harmittaa siksi, että puhelimeen latautuu piiiiitkä ketju, kun halusin vain lukea viimeiset viestit, kun en siis muista avata ensin jotain lyhyttä, missä vaihtaa sen.
Se syö sekä akkua, että pinnaa :(, ja myös muistia, puhelimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063158Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2401987Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611909- 1361859
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611175
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 681007