mitä laitatte kouluun päälle?

pequesarita

voitte laittaa mitä laitatte usein kouluun, meikkaatteko,yms?
ite laitan jos on vähän viileempi pillifarkut ja topin (ku asun espanjas ei kauheen usein viileetä) ja kun on lämmintä laitan shortsit tai jotkut muut lyhyemmät farkut.käytän silmän rajaus kynää.=)

29

6841

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japaaa

      Moro, ite laitan Kanin T-Paidan ja kukkashortsit. Jos on viileetä otan Kanin T-Paidan ja Billabongin hupparin sekä Kanin Bling Bling Jeansit :)

    • Pörriäinen

      Mä laitan yleensä mustat farkut ja Bodomin t- paidan, jos on kylmempi niin sit lisätään musta huppari. (= Joskus laitan kajaalii ja ripsarii ja silleen.....

      • Anonyymi

        Itselläkin Bodomin paita ykkösemä


    • dgjzdg

      hankala kysymys, koska mulla ei oo erikseen tiettyä kaavaa siitä, mitä kouluun laitan.. mutta

      - useimmiten jonkunväriset farkut, jos lämmin niin haaremihousut
      - joku kiva t-paita, niissä on hirveesti eri pitusia ja värejä on niin vaan hirveesti (mulla on vaikeaa aamulla, kun en osaa päättää ikinä..)
      - toppi on myös aika peruskamaa, niitäkin eri mallisia ja värisiä..
      - sitte on paljonpaljon kaikkia puolihihasia ja kauluspaitoja ja ja ja..
      - joku happari tai neuletakki on ylensä takkina (kesällä)
      - plus ehkä jotain huiveja ja koruja ja säärystimiä.. mutta ei hattuja.

      riippuu kauheasti mielentilasta, että mitä laittaa päälleen aamulla :D jotain piristävää ja erilaista.

      meikin kanssa sama juttu. vähintään on se perusmeikkipohja ja ripsari kulmakynä. saattaa olla rajausia, poskipunaa, luomiväriä..

      • pequesarita

        sulla tuntuukin olevan ihan mukavasti noita vaatteita :D.mullakin usein on silleen että päätän mielialan mukaan... kiitos vastauksista!


    • abubui

      Mää laitan yleensä kouluun mustat pillit ja topin ja siihen päälle jonku nätin lörpön paidan.. ja sit ripsarii ja puuterii.. :)

    • 16-VuotiasTyöjätkä

      Meikä ite käyttää tumman sinisiä farkkuja, mustia huppareit etc.
      Vapaa-ajal tykkään pukeutua käytännöllisesti..vaik oonki kyl aika nuori 16 vuoden iällä

    • aasd_

      Meikkaan aina ennen kouluun lähtöä sitten laitan pillifarkut jalkaan jonkun kivan topin ja joku paita päälle :)

    • Tytsy1234

      Moi! Mullakaan ei oo tiettyy kaava siitä mitä laitan kouluun päälle mutta kerron mitä yleensä laitan:jonkun väriset pillifarkut ja paita käytän myös huppareita. Kesällä shortsit ja toppi mekko tai hame caprit... Joo, ja en käytä meikkiä ainakaan viälä ku oon 10.v mutta joskus laitan huulikiiltoo. :)

    • tulevamokkerii

      Moikka! Itse laitan kouluun mustat farkut ja yleensä jonkun kireän mutta yksinkertaisen yläosan. Suoristan hiukseni, laitan naamaani meikkivoiteen ja puuteria, ripsiväriä ja laitan kulmani. voi kuulostaa viiden tunnin pakkelin tököttämiseltä mutta oikeasti menee vain 15 min ja ihan normaali ei näyttävä arkimeikki. Kauheat paineet kyllä mitäylleni laitan yläasteen ensimmäisenä päivänä, iik..

    • wakawa

      En mitään. Olen koulussa useimmiten alasti.

    • Evuu

      Moi! Yleensä laitan pillifarkut,toppi,ja joku lörtsy paita.

    • 98tyttö98

      Nooh... yleensä joku yksivärinen pitkähihainen tai kauluspaita, neulekin käy välillä päällä, samoin hame ja armeijakuosiset sukkikset. Mustat farkut, taikka tummansiniset Boyfriend mallin farkut joissa käärityt lahkeet :3 Asusteet on tärkeintä mun tyylissä, eri kuosisia huiveja, kaulakoruja, korviksiaki on iso läjä mistä valita :D usein laitan vasempaan käteen rannekellon ja muita rannekoruja oikeaan. Sormusta pidän vain vasemmassa pikkusormessa, se on sellanen mun 'oma juttu', mua ei näe ilman sitä :D Sankakuulokkeetki näkee mulla aika usein, samoin säärystimet.

      Ulkovaateista sen verran, että pääasiassa mustat tennarit, kylmemmällä saappaat. Violetti nahkatakki, talvella musta karvahupullinen naisten polvipitunen toppatakki. Kylmemmillä säillä harmaa löysä neulospipo.

      Meikkinä ylärajaus, ripsari ja puuteri. Kevyesti hajuvettä ja se on siinä.

    • Hei vaan

      Mä pistän ihan vaatteet päälle.

      On alusvaatteet, sukat, housut, paita, huppari sekä kengät.

      Käyttääkö joku täällä jätesäkkejä?

    • coolgirl1

      Yleensä pillifarkut,toppi ja huppari tai villatakki yms....jos on kuuma nii haaremi housut ja toppi tai joku:D

    • nimimerkki55

      No yleensä aina farkut toppi joku paita. Joskus neule tai neuletakki. Collaritki joskus, jos on sellanen mielentila.. Meikkinä meikkivoide, ripsiväri ja huulivoide. Mua ahistaa kun mulla on katkennu verisuonia poskista siitä pinnalta niin ne olis muute iha punaset ja näppyläiset:/ ja sit balleriinat tai tennarit. perus:) huppareita pitäis ostaa kun mulla ei oo oikeesti yhtää huppareita :0 enään..

    • alkaa 4

      en voi laitaa juhlavaa kun ekana päivänä on liikuntatunti tylsää.....
      laitan:
      -jalkaan Converset ja otan mukaankanssa balerinat.
      -HM teko farkku paidan semmosen toppi/ohuetkolarit ne on yhessä! ;) en meikkaa kouluun, katos meen vasta 4lk

      • Krkejekekeltrjejkekq

        Yleensä tyyliin farkut, alusvaatteet ja joku paita tai neuletakki. Meikkinä ei paljon mitään, ripsiväri, päivävoide ja peiteväri :) seiskalla siis olen


    • Mä cx

      Oon 11 ja vitosella (: mä käytän niinku tuuheuttavaa ja pidentävää ripsiväriä. Ja normaalisti alaripset on pienemmät mut mulla on 1-2 senttiset alaripset :oo ni laitan vaa yläripsiin sopivasti et niist tulee tuuheet/pitkät. Saatan laittaa ihanan luonnollista huulipunaa. Tai huulirasva joka värjää vähän. Eikä oo finnei paljo. Joissain kohtii vhä mut peitän ne Lorealin peitevoiteella ja sama silmän aluset. Ei mul oo tummii mut et ne loistais. Ja shortsei kesällä ja T-paita koru

      • pliiiiiss sä oot vasta vitosella


    • iowienrgio4oifj43eiwpjoö

      Tää on tosi vanha keskustelu, mut sanon ny silti..
      Esim. sylsyl laitan yleensä farkut (revityt tai mustat) ja adidas paidan ja jos on tosi kylmä nii addun huppari tai bomber takki. Ja kenggät on led shoes :)

    • Anonyymi

      Mä laitan farkut ja hupoarin pannan ja maskin ja vähän hajuvettä ja keltainen tee paita

      • Anonyymi

        Mä laitan hameen / mekon ja maskin koska on pakko ja jonku kivan takin.


    • Anonyymi

      Mie laitan yleensä perus farkut mut vähän löysemmät ja sit musta huppari ja letit

    • Anonyymi

      Laitan vaa normi vaatteet eli topin ja jotkut esim. Gollarit

    • Asut Espanjassa. Yksityinen vai julkinen koulu?

    • Anonyymi

      Moi mä laitan yleensä farkut ja jonkin paidan

    • Anonyymi

      Mä yritän pitää omaa tyyliäni mutta aina se ei onnistu koska mua kiusataan

    • Anonyymi

      Röyhelö paita. Ruutu minihame ilman alkkareita. Pojat kuolaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe