Hän kätkee
sydämeensä
tunteen
josta
yksinäisinä
iltoina
ammentaa
voimaa
ikävöidessä
saa siitä
lohtua
Tunne joka lohduttaa
6
219
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Osuvasti ajateltu - kivasti oivallettu! :)
Pidin ja paljon!
Kiitos siis ja kaunista kesäaamua huiskuttaa Murukulta! :) - mies-v57
Tiedän ettet tahdon minun ikävöivän.
Eläisin elämääni ja unohtaisin mitä
meillä oli, kun taivaanranassamme
leimusi rusko.
Tiedän tuskani olevan osana sinuakin,
kun sielusi kuulee itkuni ja sydämesi
vierellä tuntuu, mitä koen, kuinka
ikävä syövyttää minua.
Sinä olet jo toisen, toinen iho sinun
ihollasi. Eri kädet hyväilevät sinut
uneesi. Uusi mies Rakastellee
sinut uuvuksiin.
Silti en voi sinua unohtaa. Olemme
päällä tämän saman maan ja
se pitää kyynelteni virran yllä,
unohduksen poissa.
On ikävä kuitenkin tässä
samassa elämässä.
http://www.youtube.com/watch?v=4r6pyR1StYU
Kiitos runostasi.
Kun tuntee ikävää, jotain
sisältä kohoaa ja kyynelissä
maistuu suola ja elämä.
Herää tietoisuus: tunnen vielä ja yllän
kipeään ikävän tunteeseen.
Minä elän tätä elämää.
Ehyt rihma myös Rakkauteen.
Sinulle tyypillinen Rakkausruno
jossa on herkkyyttä ja kauneutta sisällä.
Pitää vain kohdata sanasi, säkeesi herkin
mielin ja osata avata ajattelusi.
Runosi kasvaa minussa sisällä aina
suureksi ja sanomasi tärkeäksi.
Hieno tämäkin runosi ja
herkkä kokonaisuus.
Voimia ja kannustusta päivääsi. - lindalinda1
lyhyesti kirjoitettua aitoa ja paljonpuhuvaa runoutta,
kovin herkkää ja kaunista.
Lohdullisia kesäpäiviä Sinulle,
ehkäpä se onni jo kurkkii nurkan takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
