Olen vasta paikkakunnalle muuttanut ja tätä palstaa seurannut jo kuukausia ennen muuttoani. En pysty ymmärtämään tätä negatiivisyytta, panetelua, haukkumista ja sisäänpäin lämpiävyyttä, joka tässä kaupungissa vallitsee. Mikä teitä ihmiset vaivaa? Miksi kaikesta pitää valittaa ja kaikki ulkopuoleta tuleva lytätä jo ennen tutustumista? Oletteko te koskaan käyneet muualla kuin Savonlinnassa? Miten muuten selittäisin tämän ahdasmielisyyden? Paikalliset, muuttakaa näkemykseni Savonlinnasta! Tämä on hieno kaupunki, joten arvostakaa sitä ja itseänne. Mielestäni täällä kärsitään itsetunto-ongelmasta...
Mikä teitä Savonlinnalaisia vaivaa?
7
544
Vastaukset
- tutustua savonlinnalaisi
Taitaa tämä palsta olla vihoviimeinen paikka tutustua Savonlinnalaisiin eli kontaktia ota ihan livenä ;-)
Ihan millon vaan voit tulla juttelee. Ja kyllä, Savonlinna on Suomen paras kaupunki.
- Hirttomies.
on oma kylähullunsa, joka pilaa maineen. Savonlinnassa se olet sinä SavoRULES! Tartteehan sunkin jossain tietty olla. Parempi, että siellä susurajalla pois ihmisten silmistä.
- Saimaa Harmaja
Savonlinnalaiset ovat pahemmin sisäsiittoisia kuin Saimaan norppa. Siitä aiheutuu kaikki se umpipimeys ja -mileisyys, mikä Savonlinnan keskivertoasukkaassa ilmenee käytöksen, puheen ja olemuksen tasolla.
Ikävä kyllä siihen sisäsiittoisuuteen ei auta muu kuin luonnollinen poistuma. Harva tervejärkinen nykyiseen Savonlinnaan muuttaa (anteeksi vain). Eiköhän sieltä suurin ymmärrys ja osaaminen ole aikoja sitten ymmärtänyt muuttaa pois.
Jäljelle jääneillä kaupunkilaisilla on huono itsetunto, jota yritetään paikata muille uhoamalla.
Näiilä näkymin ongelmasta päästään eroon n. 20 vuodessa. Kaupungin ikä- ja elinkeinorakenne pitävät huolen siitä, ettei Savonlinnassa ole vuonna 2030 muita kuin turisteja ja norppia. - andersw
Ehkä me emme vain pidä siitä, että meitä tullaan neuvomaan siinä, kuinka meidän tulisi omassa kaupungissamme elää ja olla. Mitä tässä nyt sitten ollaan oikein lytätty? Oopperaako tarkoitat? Ei todellakaan - ooppera on hieno asia. Samoin turistivirrat. Ohitustiekin otettiin ilolla vastaan. Emme ole ahdasmielisiä ja siinä olen kanssasi samaa mieltä että kaupunki on hieno! Tervetuloa vaan kaikki ihmiset ja ideat.
- Scarlet.
Samaa mieltä olen kanssasi, että Savonlinnalaisia vaivaa jokin ja aikas pahasti. Ihan hävettää asua täällä. Kaupunki on kaunis ja kaikin puolin hieno, mutta Savonlinnalaisilla vaan on ihan pirun iso ASENNEVAMMA joka saamarin asiaa kohtaan.
- sexexxxx
Kun ei oo töitä niin paskaa jauhetaan enemmän kun on aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514