olen 14 vuotias tyttö. olen harrastanut voimistelulajeja kuusivuotiaasta lähtien. selkäni on pienestä pitäen ollu yli-liikkuva. saan taivutettua pääni takapuoleen ja varpaat kaulaan asti. spagaatteja voin tehdä korokkeilta molemmilla jaloilla, venyn mihin tahansa asentoihin, acrobatia on intohimoni. HALUAISIN SIRKUKSEEN TAI JONKIN LAISEEN ACROBATIAKOULUUN. sillä en halua että kykyni menevät hukkaan. Jos olet jonkin lainen valmentaja vastaa tähän, KIITOS.
etsin sirkusta
selkärangaton
1
423
Vastaukset
- minä--vaan
krhm, Kato Vittu Googlesta! Sieltä minäkin hain "sirkuskoulu" ja paikkakuntani nimen, ja heti löytyi pari. Sitten soitin sinne, ja aloitan syksyllä! Joten järki käteen ja tietoa etsimään.
Luuletko ihan tosissasi, että kaikelaiset valmentajat selailevat innoissaan foorumeja etsien uusia oppilaita? Eivät!!
Joten oikeasti järki käteen ja tietoa etsimään! Jonkinlainen oma-aloitteisuuskin on sallittua. Vaikka tajuan toki, että tuollaisenkin viestin aikaansaaminen oli jo sinulle saavutus päässäsi olevien yli-liikkuvien ruuvien vuoksi
Ps. KVG toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043