Mihin kiinnität ensinmäisenä huomiota toisessa?

ma

Elikkä kun on hakupäällä, etsii sitä oikeaa.. Niin mihin kiinnitätte ensinmäiseksi huomiota? Ulkonäkö, luonne..
Mihin ulkonäössä, laiha, rinnat ym..??

36

1710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

-Silmiin ja hymyyn
      -Toisen tapaan kohdella muita ihmisiä
      -Asenteeseen ja huumorintajuun

• Kirjainten kertomaa

Oikein kirjoitetut sanat ja lauseet ovat lupaava alku.
      Olen pahoillani.

• tarvi olla..

..pahoillasi. kyl varmaan oikein kirjoittavissakin on ihan kivoja tyyppejä;)

• oli sanat ja hekuma

mihin ne jäi?
      Mitä sillä on väliä minkä näköinen on?

• huomattu

tällä palstalla, kaikki käy.

• kyllähän se on niin

päällimmäisenä hymy ja huumorintaju :) you gotta make me smile ;)

• olemus

ryhti. lysyniska jurottajat ei kiinnosta.

• ei...

ei näitä:

- liian laiha (=anorektinen, luiseva)
      - jos paino on yli 200 kg (silloin myöskin syömishäiriö päällä mitä todennäköisemmin)
      - liian pinnallinen (vilkuilee peileistä ja ikkunoista vain itseään)
      - narsistinen luonne (sukua edelliselle)
      - käy treffeillä vain huvin vuoksi, käytännössä ei etsi tositarkoituksella kumppania,
      haluaa muuten vain haahuilla ja tavata erilaisia ihmisiä
      - pelinainen (silmäpeliä jo treffien aikaa jokaisen potentiaalisen naisen kanssa)
      - boheemi, epäsiisti hippi
      - tulee terassillekin verkkarit ja lenkkarit päällä

Mielellään näin:

- rehellinen
      - jos on kiinnostunut tulemaan treffeille niin on myöskin kiinnostunut aloittamaan
      uuden suhteen
      - aito, ei esitä mitään roolia
      - mukava, avoin ja välitön luonne
      - huumorintajuinen (ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi olla kaiken aikaa
      heittämässä väkisin läppää)
      - puhdas ja siisti olemus
      - jos ei oikeasti kiinnosta, voi sen myös sanoa kohteliaasti
      - ei etsi pelkkää seksisuhdetta

• Catsy_666

Minä sitten rakastan tällaisia listoja! : )

"boheemi, epäsiisti hippi"

Sehän olen just niin kuin minä! Meillä ei selvästikään synkkaa! : D

Minä pistän vielä paremmaksi: Minä haluan, että naiseni on "ihme hiihtäjä"!
        Tavanomaisuus on pahe! Omituiset tavat ja ajatukset kunniaan!

Tavanomainen on PORVARILLISTA ja se on niin kuin kristillistä. Jos minulla olisi koira, nimeäisin sen "Kristukseksi". Jos minä olisin sikatarhuri, joutuisin soittamaan poliisilaitokselle joka kerta kun uusi porsas syntyy.

• ohikulkenut heteromies
        Catsy_666 kirjoitti:

Tavanomainen on PORVARILLISTA ja se on niin kuin kristillistä. Jos minulla olisi koira, nimeäisin sen "Kristukseksi". Jos minä olisin sikatarhuri, joutuisin soittamaan poliisilaitokselle joka kerta kun uusi porsas syntyy.

Etkö tiennyt että tässä maassa kaikkien sikojen nimi on Muhammed?
        :-)

• meitä Lesboja,

ollenkaan!Miksi kaikki täytyy ottaa niin pirun vakavasti? Miksi täytyy aina etsiä sitä oikeaa?Ja mikä niissä seksisuhteissa oikein risoo?Olen nyt jonkin aikaa lueskellu tätä keskustelupalstaa ja olen todennut että täällähän on vain negatiivisia immeisiä.Otatte kaikki niin tosissanne..lesbojen varbaille ei hypitä! Mitä sitten jos olemme vähemmistö tässä maassa.Luulempa ettemme ole ainoita.Okeesti siskot,RELATKAA NY VÄHÄN! Ei kaikkee täydy ottaa niin vakavasti ja kyllä se oikea sitten joskus kohille osuu.Nii,ja yks juttu vielä.Onko meille lesboille joku tietty kaava jota kaikkien täytyy noudattaa?Se joka ei noudata sitä niin lempataan ulkopuolelle?!

t: KYLLÄ,OLEN ITSEKKIN LESBO
        p.s itse en suhtaudu näin asioihin..

• Ihmehemmo
        Catsy_666 kirjoitti:

Selkeästi olen samasta maailmasta kanssani! :DDDD

• ulkopuolelle"
        meitä Lesboja, kirjoitti:

ollenkaan!Miksi kaikki täytyy ottaa niin pirun vakavasti? Miksi täytyy aina etsiä sitä oikeaa?Ja mikä niissä seksisuhteissa oikein risoo?Olen nyt jonkin aikaa lueskellu tätä keskustelupalstaa ja olen todennut että täällähän on vain negatiivisia immeisiä.Otatte kaikki niin tosissanne..lesbojen varbaille ei hypitä! Mitä sitten jos olemme vähemmistö tässä maassa.Luulempa ettemme ole ainoita.Okeesti siskot,RELATKAA NY VÄHÄN! Ei kaikkee täydy ottaa niin vakavasti ja kyllä se oikea sitten joskus kohille osuu.Nii,ja yks juttu vielä.Onko meille lesboille joku tietty kaava jota kaikkien täytyy noudattaa?Se joka ei noudata sitä niin lempataan ulkopuolelle?!

t: KYLLÄ,OLEN ITSEKKIN LESBO
        p.s itse en suhtaudu näin asioihin..

hei. Mua ei voi heittää omasta elämästäni ulkopuolelle, sori. Olen siinä sisällä ja perillä ihan hyvin.

Mikä kaava? Tehtiinkö sut kaavoista?

Mä olen oman laivani kapteeni, toivottavasti asia on tällä selvä.

• katson

aina ihmistä kasvoihin. En nyt niinkään tiedä, onko minulla jotenkin erilainen tapa katsoa ihmisiä "haku päällä" tai "haku poissa päältä". Luultavasti minulla on aina vähän haku päällä, sen verran yksinäinen olen. Joka tapauksessa huomioni kiinnittää ensimmäisenä katse ja hymy. Kasvot yleensäkin ovat tärkeät. Turha minun on kuitenkin väittää, että en katsoisi muutakin. Varmastikin heti kasvoista siirryn aivan huomaamattanikin vilkuilemaan vartaloa.

• tahdon tavata sinut...

kasvot ja etenkin silmät ovat ihmisen peili... koskas katsotaan toisiamme silmiin? Kesäterassilla..tansseissa..nakkikioskin jonossa.. R-kioskilla?

• pure love

Kyllä mä kiinnitän huomiota ihmisen siistiin ulkonäköön.Siistit,puhtaat vaatteet,siistit kengät,hyvin hoidetut kynnet,hiukset...Sellainen raikas ja puhdas ihminen saa mun huomion.
      Jos on homssuinen ja sen näköinen että on aamulla heitetty vaan jotain päälle,hiuksetkin sutaistu jotensakkin kiinni(siis jos on pitkät).Kengät on sen näköiset et on tökkinyt askel...Juu ei,ei kiinnosta mua vaikka olis kuinka mukavan oloinen.

Kerran tutustuin ravintolassa kivaan naiseen.Treffattiin myöhemmin arkena,niin että sillä ei ollut ykköset päällä ja tavattiin lounaalla ekstemppore.Hän oli just jokakerta sen näköinen että aamulla tullut jumalaton kiire.
      Ja kun sitten kävin hänen kotonaan ja näin miten hän hoiti kotiaan...Mielen kiinto meni sen samantein ja intohimot sammu.

• Catsy_666

Heti heräsi mielenkiinto.... miten hoiti kotiaan?

Minulla tuppaa olemaan turkiskuoriaisia. Sen verta epäsiistiä saa olla ettei niitä löydy yhtäkään, mutta jos niitä löytyy yksikin, niin joka paikka pitää pyyhkiä seetriöljyllä. Esimerkiksi vaatekaappi, astiakaapit yms. pitää purkaa ja jokainen hangata öljyllä. Lattialistat pitää kaikki kontata ympäriinsä ja pyyhkiä öljyllä.
        Se on sen verran työläs prosessi, että se panee tekemään pikkusiivousta.

Muuten voin vaikka elää paperipinojen ja muun rojun keskellä, mutta yhtään turkiskuoriaista ei saa löytyä mistään, koskaan.

• Catsy_666
        Catsy_666 kirjoitti:

Heti heräsi mielenkiinto.... miten hoiti kotiaan?

Minulla tuppaa olemaan turkiskuoriaisia. Sen verta epäsiistiä saa olla ettei niitä löydy yhtäkään, mutta jos niitä löytyy yksikin, niin joka paikka pitää pyyhkiä seetriöljyllä. Esimerkiksi vaatekaappi, astiakaapit yms. pitää purkaa ja jokainen hangata öljyllä. Lattialistat pitää kaikki kontata ympäriinsä ja pyyhkiä öljyllä.
        Se on sen verran työläs prosessi, että se panee tekemään pikkusiivousta.

Muuten voin vaikka elää paperipinojen ja muun rojun keskellä, mutta yhtään turkiskuoriaista ei saa löytyä mistään, koskaan.

Silloin kun Bit asusti minun kanssani, Bit halusi ottaa riskin ja kävi käry eli yksi turkiskuoriainen löytyi ja me siivosimme asunnon aika hirveän tarkkaan niin kuin niiden perkeleiden kansssa pitää ja Bitillä kävi sellainen tuuri, että hän löysi niitä varmaan toistakymmentä, joista osa oli eläviä ja häneen iski kammokohtaus niitä kohtaan. Minuakin ne iljettävät. Ei tarvitse muuta olla kuin jos taittelee sellaisen muovitaskun niin että sinne tulee taitokseen pölyä niin se paskiainen voi elellä siellä.

• huone 105
        Catsy_666 kirjoitti:

Silloin kun Bit asusti minun kanssani, Bit halusi ottaa riskin ja kävi käry eli yksi turkiskuoriainen löytyi ja me siivosimme asunnon aika hirveän tarkkaan niin kuin niiden perkeleiden kansssa pitää ja Bitillä kävi sellainen tuuri, että hän löysi niitä varmaan toistakymmentä, joista osa oli eläviä ja häneen iski kammokohtaus niitä kohtaan. Minuakin ne iljettävät. Ei tarvitse muuta olla kuin jos taittelee sellaisen muovitaskun niin että sinne tulee taitokseen pölyä niin se paskiainen voi elellä siellä.

lesboseurakunta voisi lähteä linturetkelle, eväät mukaan ja vaimokin;)

• LaikaQ

haku ei ole ollut enää vuosiin päällä mutta maailma on täynnä kauniita naisia, joita katsella arjen ilona.

Estoitta hymyilevä, avoin ja hiukan pilkettä silmäkulmassa, flirttiä. Selvästi oma itsensä. Se kyllä iskee täysillä ja ensimmäiseksi. Pidän naisista, jotka saavat minut nauramaan.

Mutta söpöjä ovat ne hiukan ujosti hymyilevät mutta silti silmiin katsovatkin. Oi voi.

Ulkonäöstä voisi sanoa, että selvästi nainen. Värillä, hiusten pituudella tai muilla sellaisilla ei ole niin suuresti väliä mutta kieltämättä brunetet ja kuparinväriset ovat ykkösiä.

• Catsy_666

Täytyy sanoa, että rastat on kyllä hienot tai sitten ne usein ovat sellaisella naisella, joka saa minut heikoksi.

• Sakset **
        Catsy_666 kirjoitti:

Täytyy sanoa, että rastat on kyllä hienot tai sitten ne usein ovat sellaisella naisella, joka saa minut heikoksi.

tällaisessa tv tosi siivoja pätkässä iskuryhmä meni rastapojan kotiin siivouskeikalle.
        Topseilla otettiin koe"paloja" sieltä täältä hänen asunnosta.
        Myös rastapehkosta näyte.
        Bakteerit kuhisivat jätkän parrassa ja hiuksissa niin paljon että eliöt ei meinannut koepurkkiin mahtua.

hyihyihyi.
        En päästäisi täipesänsä kanssa oman herkkuni kimppuun.

Myös hampaiden pesu on tärkeää.Kynsien alla jos on möhkää tai ne on pitkät ja hoitamattomat, hygieniamittarini ärähtää ja vaihdan naista!

• Catsy_666
        Sakset ** kirjoitti:

tällaisessa tv tosi siivoja pätkässä iskuryhmä meni rastapojan kotiin siivouskeikalle.
        Topseilla otettiin koe"paloja" sieltä täältä hänen asunnosta.
        Myös rastapehkosta näyte.
        Bakteerit kuhisivat jätkän parrassa ja hiuksissa niin paljon että eliöt ei meinannut koepurkkiin mahtua.

hyihyihyi.
        En päästäisi täipesänsä kanssa oman herkkuni kimppuun.

Myös hampaiden pesu on tärkeää.Kynsien alla jos on möhkää tai ne on pitkät ja hoitamattomat, hygieniamittarini ärähtää ja vaihdan naista!

Minä voin hyvin kuvitella, että rastapehkossa kuhisee ja saattaa pörrätäkin. Se on kuitenkin luonnollista. Ihminen on eläväinen ja elollisiin kuuluvat tuollaiset asiat vaikka saunanraikkauttakin osaan arvostaa.

Kun asuin Amerikassa, siellä oli urbaani legenda tuollaisista näteistä beehive-kampauksista, että mustaleski olisi tehnyt pesän sinne ja pistänyt sitten päänahkaan. Kateellisten panettelua. Beehive on nätti kun siihen pistää vielä rusetin eteen. Niitä näkee lähinnä Simpsonissa ja joissain 1950-luvun leffoissa enää ja Amerikan syrjäkulmilla.

• kuvastaa

aika paljon mua :D:D mä oon erittäin flirttaileva ja aika huumorintajuinen, mutta myös aika ujo vai katon silti silmiin :D punastun myös aika helposti (tosin en sillee että jatkuvasti helotan). ja sitte oon vielä brunette :>>>

mutta sitte tulee se kuuluisa mutta oon tyyliltäni toooosi rokkari :D

ja mä ite kiinnitän huomiota:
        -naisellisiin naisiin (en tuu koskaan ihastuun poikamaiseen tyttöön, hyi yök)
        -ulkonäköki on silti tärkee (ei niin tärkee ku se henkinen puoli) mut mä en mitää aknenaamaa rupee pussailee enkä hieltä haisevaa! :P
        -blondit vie ylivoimaisesti voiton ku oon ite niin tumma
        -sitte tietenki rehellisyys, se että on aidosti kiinnostunut, MUTTA SEKIN ETTÄ AINA EI TARVI OLLA NIIN TYLSÄÄ TASAPAKSUA ELÄMÄÄ, pittää irrotella välillä joten mikä vika seksisuhteissa on??? :D
        -oon aika muodin mukainen joten ei kiinnosta jotku ferkkari tavis tyypit ja sillee :P

• BedHead

on maailma pullollaan. Ja lämpiminä kesäpäivinä on kiva katsella kesästä täysin rinnoin:) nauttivia naisia!! ja ihan kaikkia kauniita naisia katselen.

Mutta siis mihin kiinnitän huomiota "sillä silmällä" on hieman eri asia.

* Silmät - nehän kertoo kaiken
      * Ryhti - ei nyt mikään missiryhti tarvitse olla, mutta se miten ihminen "kantaa" itsensä kertoo elämänasenteesta jo jotain
      * Eloisuus - huumorintaju - iloisuus -
      * Mielenkiintoisuus - vaikka nukkekauniit naiset on kauniita ja varmasti sellaisenkin huomaan, silti Naisen pitää olla mielenkiintoinen, hmm.. hieman "rosoinen", elämää nähnyt Aikuinen Nainen. BarbiBeibet jääkööt muille.

• olen lesbo

Koska olen lesbo ensimmäisen kiinnitän huomiota siihen että kohde on Nainen. Sen jälkeen tulee sitten liuta muita kohteita, joita en tässä ala erikseen luettelemaan ...

• Peppitossu

iloiset kasvot valloittavat.

ja tuhma kun oon niin pistän tähän että tissit!

• tosi tuhma

Yleensä kiinnitän ekaks huomiota kasvoihin,kaunis hymy joka ulottuu silmiin.

Taannoisena hellepäivänä mulla meni vahingossa näin päin että ensin tissit ja sitten hymy,auts.
        Kauniit rinnat tiukassa topissa kiinnitti mun huomion ja kas kun nostin katseeni ylös,näin kauniin ilkikurisen hymyn.Ei ollenkaan paheksuvan,vaan oikein ihanasti ilkikurisen:)
        Vieläkin mun rinnassa sykkii se kesäinen hellepäivä!Lisää niitä.Paitsi että kaikki naiset ei tykkää jos rintoja tuijottaa.Mutta eipä kyllä niin kauniita rintoja joka päivä täällä tulekkaan vastaan...joihin jäis katse kiinni.

• Joka

joka kiinnittää huomion. Sitten pikku ja hiljaa tulee muut, kuten vartalo,sääret lengot tai sutikallaan olevat pihtikintut, puhetyyli ja loppuviimeksi luonne.

• kolkyt risat

Minä katsot ensin sitä tapaa millä toinen katsoo silmiin ja kantaa kehonsa. Valitettavan moni meistä kärsii liiasta itsekriittisyydestä ja itsevarmuuden puutteesta. Jos nainen katsoo silmiin rohkeasti, hymyilee ja kulkee pystypäin, sillä on minulle paljon merkitystä. Jos hän ikään kuin anteeksipyytelee itseään, katsoo sivuun, alaspäin, seisoo lysyssä tai arkailee kehon kielellään, mielenkiinto (muuhun kuin ystävyyteen) menee heti. Samoin kuin liiallinen "röyhkeys", itsensä "tuputtaminenkin".

Myönnän, että ikään kuin testaankin katsetta paljon. Se kertoo kuinka henkilö suhtautuu minuun. Katseesta ja sen kestosta selviää nopeasti onko kiinnostus molemminpuolista. Myös kehonkielellä voi viestiä paljon.

Ja kyllä, katson myös miltä ihminen näyttää. Huolehtiiko hän itsestään jne. Pidän naisista jotka uskaltavat olla sitä mitä ovat, jotka osaavat korostaa parhaimpia puoliaan. Pidän itseni kokoisista (pienistä ja samanpituisista) naisista kuin itse olen. Tummat ja pitkähiuksiset naiset myös vetoavat, mutta tähänkin pätee eniten kokonaisuus, olen tapaillut lähinnä vaaleatukkaisia. Muotoja saa ja pitääkin olla, mutta huomattava ylipaino ei pääsääntöisesti innosta. Toki jos henkilössä on sitä jotain - itsevarmuutta kiloista huolimatta ja sopiva pilke silmäkulmassa, saatan kokea hänet hyvinkin vetovoimaiseksi.

Ja lopuksi, jos henkilö osoittautuu keskustelussa itseään täynnä olevaksi, sosiaalisia taitoja omaamattomaksi persoonaksi, mielenkiinto loppuu siihen. Eli luonteellakin on paljon merkitystä.

• eläinkuosi

silmät ja hymy
      luonne
      huumorintaju
      asenne ja se miten huomioi muut ihmiset

• silmä menee

ei voi mitään.

• pöksyt.

Ei sen pitäisi näkyä, jos on sopivan kokoiset housut.

• ColorMe

huomio kiinnittyy yleiseen olemukseen, josta pikku hiljaa alkaa hakemaan yksityiskohtia kuten; kauniit silmät ja kasvot yleensä, vartalo, ryhti, mikä tuolla aikaisemmissa jo mainittiinkin. Useimmiten katseeni kiinnittyy tummahiuksisiin helpommin;) Myös ääni ja puhetyyli merkitsee jos niinkin pitkälle päästään, eikä kyse ole vain bussipysäkillä seisoskelevasta naisesta, jonka ohi juuri jollakin kulkuvälineellä kiidän..

• BI-susie27

Kyllä se yleinen olemus on eka mihin kiinnittää huomiota. Kauniit silmät ja hymy on se mikä tekee vaikutuksen. Mutta sitten se määrittelemätön jokin... Kemia tai kipinöinti kahden ihmisen välillä, vaikka olisi miten hyvän näköinen niin ei se yksitään riitä jos tuntuu et se yhteys puuttuu!! Luonne ja persoona siis ratkaisee myös et onko kinnostava paketti ;)

Mutta esim. tämän hetkinen suuri ihastukseni on:
      -tumma, pieni ja tulinen nainen
      -suuret ruskeat silmät ja lyhyt "poikatukka"
      -valloittava hymy ja seksikäs nauru
      -itsevarma ja tempperamenttinen luonne mutta herkkä puolikin löytyy
      -naisellinen vartalo mutta sopivasti poikamainen pukeutumistyyli
      -ei käytä meikkiä ja on aito oma kaunis itsensä!
      -älykäs ja lahjakas, monikulttuurinen persoona

En voisi olla enempää hulluna kenenkään, tämä nainen vei kyllä jalat alta heti ensi tapaamisella! ;) Enkä taida olla ainut joka hänestä hullaantuu, sen verran karismaattinen ihminen on kyseessä että tuntuu sekoittavan kaikkien päät ikään ja sukupuoleen katsomatta! Pikkuhiljaa kuitenkin asiat etenee ja treffit on sovittuna... :D

• oij...

Ihastuin jo siihen naiseen sun kuvailun perusteella;)
        Mutta oot sinäkin varmaan melko valloittava kun treffeille sen naisen kanssa pääset:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe