Halpa Sähköauto

Autooo

7

1789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ES10
      • COOOl jäbä

Aika urpoo laitaa valehtelu että mukamas halvalla hobby linnasta 150-250euroa hujaamista!!

• RC kunkku

...meillä noi HBX monsterit on kestänyt kolmisen kesää... osat halpoja.

200€gee on aikas nafti budjetti mutta nyt noita HBXiä saa alle saadan kolmen kybän, netistä, osat joten sinne kahteen sataan se mennee.

Jos iskällä koordinaatio hanskassa myös vastaan ajtettaessa... HBX on oiva valinta, auto kulkee ihan saatanan lujaa, semi aloittelijallekin ihan riittävästi, kun siitä tekee taka vetoisen, auto karkaa asfaltillakin käsistä helposti. Auto saa olla vähintään tuo 1/10 koko luokkaa, pienemmissä on vähän sellainen lelumainen meininki.

HBX heikkoudet
      - kori
      - osat
      MUOVIA
      - nopeus, jos homma ei ole hanskassa
      - ohjain, parempikin saisi olla, V2.0 saattaa olla parempi, tilasin just sellaisen .. roboshopin kautta, koko auton siis

PLUSSAT
      - hinta laatu suhde, jos ei tule sellaiselle kaverille joka ajaa ekaa kertaa, suosittelen silloin heti tuplaamaan budjetin, köyhän ei kannata säästellä
      - varaosien hinnat
      - yleis ajettavuus, soveltuu hienosti, vääntävän moottorinsa ansiosta, myös hitaaseen trial ajoon
      - osaava saa siitä silti hyvät kiksit juurikin auton nopeuden takia

SUMMASUMMARUM

EKAKSI AUTOLLE !! LAPSELLE !! JOKIN MUU MERKKI SUUREMPI BUDJETTI

• EM22

Täältä myös pisteet HPI Bramalle. Kestävä, mutta hämmästyttävän edullinen.

• halpakalle

mistä sais alle 120e rc-auton. 1:10 kokonen tai 1:12

• janne1123
      • vastaaja 1

Toi kyseinen auto oa p*aska mun kaverilla toi eikä kestä mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe