Mistä saisi ostettua alle 200€ iha vain kotona ajeluun tarkoitettu sähköauto. Autolla olisi tarkoitus päästä ajamaan maastossa.
http://www.covakshop.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=7&Itemid=54&lang=fi
Millaisiahan nuo autot ovat, ovat aika halpoja?
Halpa Sähköauto
7
1856
Vastaukset
- ES10
Tässä esimerkiksi ihan laatupeli kohtuullisella satsauksella:
http://www.hobbylinna.com/brama-with-eb10-buggy-body-2pin-p-15810.html- COOOl jäbä
Aika urpoo laitaa valehtelu että mukamas halvalla hobby linnasta 150-250euroa hujaamista!!
- RC kunkku
...meillä noi HBX monsterit on kestänyt kolmisen kesää... osat halpoja.
200€gee on aikas nafti budjetti mutta nyt noita HBXiä saa alle saadan kolmen kybän, netistä, osat joten sinne kahteen sataan se mennee.
Jos iskällä koordinaatio hanskassa myös vastaan ajtettaessa... HBX on oiva valinta, auto kulkee ihan saatanan lujaa, semi aloittelijallekin ihan riittävästi, kun siitä tekee taka vetoisen, auto karkaa asfaltillakin käsistä helposti. Auto saa olla vähintään tuo 1/10 koko luokkaa, pienemmissä on vähän sellainen lelumainen meininki.
HBX heikkoudet
- kori
- osat
MUOVIA
- nopeus, jos homma ei ole hanskassa
- ohjain, parempikin saisi olla, V2.0 saattaa olla parempi, tilasin just sellaisen .. roboshopin kautta, koko auton siis
PLUSSAT
- hinta laatu suhde, jos ei tule sellaiselle kaverille joka ajaa ekaa kertaa, suosittelen silloin heti tuplaamaan budjetin, köyhän ei kannata säästellä
- varaosien hinnat
- yleis ajettavuus, soveltuu hienosti, vääntävän moottorinsa ansiosta, myös hitaaseen trial ajoon
- osaava saa siitä silti hyvät kiksit juurikin auton nopeuden takia
SUMMASUMMARUM
EKAKSI AUTOLLE !! LAPSELLE !! JOKIN MUU MERKKI SUUREMPI BUDJETTI- EM22
Täältä myös pisteet HPI Bramalle. Kestävä, mutta hämmästyttävän edullinen.
- halpakalle
mistä sais alle 120e rc-auton. 1:10 kokonen tai 1:12
- janne1123
Tuossa on aika halvalla, mutta laadusta en tiijä http://www.superkauppa.fi/himoto-rc-monster-truck-emxt1-1-10-grim-reaper.html
- vastaaja 1
Toi kyseinen auto oa p*aska mun kaverilla toi eikä kestä mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504