Kawasaki zzr 1400 vai Suzuki hayabusa. Onko ajokokemuksia kyseisistä pyöristä? uuteen pyörään vaihtamassa.
Vaihtoehtoja
4
273
Vastaukset
- pituudesta
onhan busa ihan kiva pärrä mut pitemmälle kuskille ei ihan sopivimpia mitä ite oon kaverin busaa kokeillu mut ei isosta kawasta kokemusta. jos haluaa kaks päällä ajaa niin ehkä kawa, kaverin mielestä busan ajettavuus menee ku on kyytiläinen mukana. mut käy kokeilemas niin tiedät kumpi sopii sulle paremmin. sehän on makuasia ja niistä ei kiistellä!
- dtyjryjr
näköinen kun valasmainen busa! No hyviä pyöriä molemmat, tehoa ja kulkemista riittää molemmissa, ehkä Kawa enempi matkamalli varsinkin kahdelle.
- ajoa
dtyjryjr kirjoitti:
näköinen kun valasmainen busa! No hyviä pyöriä molemmat, tehoa ja kulkemista riittää molemmissa, ehkä Kawa enempi matkamalli varsinkin kahdelle.
kaks päällä ajoon haenkin pyörää ja pitäisi olla myös sporttinen.
- jooooooooooooo
Kawa ilman muuta.Busa on tosiaan valasmainen rumilus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703297Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991012
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34820