Proairsoft-kauan kestää?

Airsofttttttttttttt

Nii, että mite kaua kestää ku ostaa aseen Proairsoftist? Normaalisti ostan aseet jostai hyvästä kaupasta. Mite kaua teil on kestäny yleensä?

------------------------
}-->!!!VasTatKaa!!!

12

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ivik

Noin neljä päivää.Mä tilasin launtaina osia aseesee ja ne tulee huomenna.Mulla on aina tullu 3-4 päivä kuluessa.

• fsrdoiewhiu

Tilasin tiistaina ja tuli viesti jo torstaina että paketti postissa. Sitä ennen on aina menny vähintään 6 arkipäivää.

• -96

3-5 (arkipäivää) Riippuu kuin kaukana asut mut poikkeus tilanteis menee enemmä

• softaaja täältä
        -96 kirjoitti:

3-5 (arkipäivää) Riippuu kuin kaukana asut mut poikkeus tilanteis menee enemmä

mulla kesti 3 päivää niin tuli kirje postiin, mut nopeenpaa saa sen ku laittaa sen puhelin numeron niin tulee viesti sitten ku se on tullut ja sen voi hakee vaikka illalla eikä vasta sitten ku seuraava posti tulee

• Cullin

Itte tilasin lauantaina, ja sain tiistaina pistoolini.

• gdsgsd

Yleensä 2-4 päiväk kuluessa. Kerran tilasin tiistaina kuulia ja lippaita ja tuli seuraavana päinävä :D. Mut proairsoftin huolto on aivan h*lvetistä. Ase ollu kohta 4 kk pienen vian takia siellä eikä vieläkään tullu

• VITTUKUPITÄÄOOTTAANI

Mulla viikko menny. :D

• mulg

mulla meni 8-9 pv ku viimeks tilasin

• tarvitsenapua1

Mulla on ollu ase huollossa jo 5viikkoa. Jos joku voisi lähettää proairsoftin huollon puhelinnumeron että saisin otettua sinne yhteyttä...

• JIHAD!

112

• Perus proairsoftin huolto, vastaus varmaan että "on ollu kiireitä". Sinuna soittaisin kuluttajavirastoon.

• AIRSOFThyypiö

Tilasin Mp5 Proairsoftista on menny 4 arkipäivää ei oo tullu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      5001
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4372
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3493
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1696
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe