Proairsoft-kauan kestää?

Airsofttttttttttttt

Nii, että mite kaua kestää ku ostaa aseen Proairsoftist? Normaalisti ostan aseet jostai hyvästä kaupasta. Mite kaua teil on kestäny yleensä?


------------------------
}-->!!!VasTatKaa!!!

12

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ivik

      Noin neljä päivää.Mä tilasin launtaina osia aseesee ja ne tulee huomenna.Mulla on aina tullu 3-4 päivä kuluessa.

    • fsrdoiewhiu

      Tilasin tiistaina ja tuli viesti jo torstaina että paketti postissa. Sitä ennen on aina menny vähintään 6 arkipäivää.

      • -96

        3-5 (arkipäivää) Riippuu kuin kaukana asut mut poikkeus tilanteis menee enemmä


      • softaaja täältä
        -96 kirjoitti:

        3-5 (arkipäivää) Riippuu kuin kaukana asut mut poikkeus tilanteis menee enemmä

        mulla kesti 3 päivää niin tuli kirje postiin, mut nopeenpaa saa sen ku laittaa sen puhelin numeron niin tulee viesti sitten ku se on tullut ja sen voi hakee vaikka illalla eikä vasta sitten ku seuraava posti tulee


    • Cullin

      Itte tilasin lauantaina, ja sain tiistaina pistoolini.

    • gdsgsd

      Yleensä 2-4 päiväk kuluessa. Kerran tilasin tiistaina kuulia ja lippaita ja tuli seuraavana päinävä :D. Mut proairsoftin huolto on aivan h*lvetistä. Ase ollu kohta 4 kk pienen vian takia siellä eikä vieläkään tullu

    • VITTUKUPITÄÄOOTTAANI

      Mulla viikko menny. :D

    • mulg

      mulla meni 8-9 pv ku viimeks tilasin

    • tarvitsenapua1

      Mulla on ollu ase huollossa jo 5viikkoa. Jos joku voisi lähettää proairsoftin huollon puhelinnumeron että saisin otettua sinne yhteyttä...

    • JIHAD!

      112

      • Perus proairsoftin huolto, vastaus varmaan että "on ollu kiireitä". Sinuna soittaisin kuluttajavirastoon.


    • AIRSOFThyypiö

      Tilasin Mp5 Proairsoftista on menny 4 arkipäivää ei oo tullu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe