Nii, että mite kaua kestää ku ostaa aseen Proairsoftist? Normaalisti ostan aseet jostai hyvästä kaupasta. Mite kaua teil on kestäny yleensä?
------------------------
}-->!!!VasTatKaa!!!
Proairsoft-kauan kestää?
12
470
Vastaukset
- ivik
Noin neljä päivää.Mä tilasin launtaina osia aseesee ja ne tulee huomenna.Mulla on aina tullu 3-4 päivä kuluessa.
- fsrdoiewhiu
Tilasin tiistaina ja tuli viesti jo torstaina että paketti postissa. Sitä ennen on aina menny vähintään 6 arkipäivää.
- -96
3-5 (arkipäivää) Riippuu kuin kaukana asut mut poikkeus tilanteis menee enemmä
- softaaja täältä
-96 kirjoitti:
3-5 (arkipäivää) Riippuu kuin kaukana asut mut poikkeus tilanteis menee enemmä
mulla kesti 3 päivää niin tuli kirje postiin, mut nopeenpaa saa sen ku laittaa sen puhelin numeron niin tulee viesti sitten ku se on tullut ja sen voi hakee vaikka illalla eikä vasta sitten ku seuraava posti tulee
- Cullin
Itte tilasin lauantaina, ja sain tiistaina pistoolini.
- gdsgsd
Yleensä 2-4 päiväk kuluessa. Kerran tilasin tiistaina kuulia ja lippaita ja tuli seuraavana päinävä :D. Mut proairsoftin huolto on aivan h*lvetistä. Ase ollu kohta 4 kk pienen vian takia siellä eikä vieläkään tullu
- VITTUKUPITÄÄOOTTAANI
Mulla viikko menny. :D
- mulg
mulla meni 8-9 pv ku viimeks tilasin
- tarvitsenapua1
Mulla on ollu ase huollossa jo 5viikkoa. Jos joku voisi lähettää proairsoftin huollon puhelinnumeron että saisin otettua sinne yhteyttä...
- JIHAD!
112
Perus proairsoftin huolto, vastaus varmaan että "on ollu kiireitä". Sinuna soittaisin kuluttajavirastoon.
- AIRSOFThyypiö
Tilasin Mp5 Proairsoftista on menny 4 arkipäivää ei oo tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030