Nii, että mite kaua kestää ku ostaa aseen Proairsoftist? Normaalisti ostan aseet jostai hyvästä kaupasta. Mite kaua teil on kestäny yleensä?
------------------------
}-->!!!VasTatKaa!!!
Proairsoft-kauan kestää?
12
532
Vastaukset
- ivik
Noin neljä päivää.Mä tilasin launtaina osia aseesee ja ne tulee huomenna.Mulla on aina tullu 3-4 päivä kuluessa.
- fsrdoiewhiu
Tilasin tiistaina ja tuli viesti jo torstaina että paketti postissa. Sitä ennen on aina menny vähintään 6 arkipäivää.
- -96
3-5 (arkipäivää) Riippuu kuin kaukana asut mut poikkeus tilanteis menee enemmä
- softaaja täältä
-96 kirjoitti:
3-5 (arkipäivää) Riippuu kuin kaukana asut mut poikkeus tilanteis menee enemmä
mulla kesti 3 päivää niin tuli kirje postiin, mut nopeenpaa saa sen ku laittaa sen puhelin numeron niin tulee viesti sitten ku se on tullut ja sen voi hakee vaikka illalla eikä vasta sitten ku seuraava posti tulee
- Cullin
Itte tilasin lauantaina, ja sain tiistaina pistoolini.
- gdsgsd
Yleensä 2-4 päiväk kuluessa. Kerran tilasin tiistaina kuulia ja lippaita ja tuli seuraavana päinävä :D. Mut proairsoftin huolto on aivan h*lvetistä. Ase ollu kohta 4 kk pienen vian takia siellä eikä vieläkään tullu
- VITTUKUPITÄÄOOTTAANI
Mulla viikko menny. :D
- mulg
mulla meni 8-9 pv ku viimeks tilasin
- tarvitsenapua1
Mulla on ollu ase huollossa jo 5viikkoa. Jos joku voisi lähettää proairsoftin huollon puhelinnumeron että saisin otettua sinne yhteyttä...
- JIHAD!
112
Perus proairsoftin huolto, vastaus varmaan että "on ollu kiireitä". Sinuna soittaisin kuluttajavirastoon.
- AIRSOFThyypiö
Tilasin Mp5 Proairsoftista on menny 4 arkipäivää ei oo tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073