Sousseen 13.6. menijöitä??

travelia

Ketään lähdössä Sousseen 13.6.09 ?
Tarkotus olisi lähteä silloin Tunisiaan ja seura kelpaisi.
Olen 24v mies.

7

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soussaagirl

Minä olen lähdössä tuolloin matkalle Tunisiaan.:) Ja varmaan aika moni muukin. :D

• travelia

Minkälaisella porukalla olet lähdössä? Oletko aiemmin käynyt Tunisiassa?

• soussaagirl
        travelia kirjoitti:

Minkälaisella porukalla olet lähdössä? Oletko aiemmin käynyt Tunisiassa?

Ihan perheen kanssa olen menossa.. Ja olen käynyt Tunisiassa monta kertaa aijemminkin.. Se on ihana maa!;)

• travelia
        soussaagirl kirjoitti:

Ihan perheen kanssa olen menossa.. Ja olen käynyt Tunisiassa monta kertaa aijemminkin.. Se on ihana maa!;)

Mihin hotelliin ootte suuntaamassa?? Itse tosiaan ensimmäistä kertaa menossa Tunisiaan ja uskon, että en tule pettymään..arabimaa kun on kyseessä...

• soussaagirl
        travelia kirjoitti:

Mihin hotelliin ootte suuntaamassa?? Itse tosiaan ensimmäistä kertaa menossa Tunisiaan ja uskon, että en tule pettymään..arabimaa kun on kyseessä...

Sellaiseen kun Sousse Residence (toivottavasti kirjotin oikein:D). Mihinkäs itse??
        Juu minä olen ainakin pitänyt kyseisestä maasta todella paljon, vaikka ensimmäisillä kerroilla meinasi hermot mennäkkin.. esim. myyjien kanssa :D.

• travelia
        soussaagirl kirjoitti:

Sellaiseen kun Sousse Residence (toivottavasti kirjotin oikein:D). Mihinkäs itse??
        Juu minä olen ainakin pitänyt kyseisestä maasta todella paljon, vaikka ensimmäisillä kerroilla meinasi hermot mennäkkin.. esim. myyjien kanssa :D.

Itse menen Marhaba-hotelliin.. Viikon verran vielä vesisateessa/kylmässä ja sitten pääsee lämpöiseen..

• soussaagirl
        travelia kirjoitti:

Itse menen Marhaba-hotelliin.. Viikon verran vielä vesisateessa/kylmässä ja sitten pääsee lämpöiseen..

Ei tule kyllä yhtään ikävä Suomeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27