Ketään lähdössä Sousseen 13.6.09 ?
Tarkotus olisi lähteä silloin Tunisiaan ja seura kelpaisi.
Olen 24v mies.
Sousseen 13.6. menijöitä??
7
349
Vastaukset
- soussaagirl
Minä olen lähdössä tuolloin matkalle Tunisiaan.:) Ja varmaan aika moni muukin. :D
- travelia
Minkälaisella porukalla olet lähdössä? Oletko aiemmin käynyt Tunisiassa?
- soussaagirl
travelia kirjoitti:
Minkälaisella porukalla olet lähdössä? Oletko aiemmin käynyt Tunisiassa?
Ihan perheen kanssa olen menossa.. Ja olen käynyt Tunisiassa monta kertaa aijemminkin.. Se on ihana maa!;)
- travelia
soussaagirl kirjoitti:
Ihan perheen kanssa olen menossa.. Ja olen käynyt Tunisiassa monta kertaa aijemminkin.. Se on ihana maa!;)
Mihin hotelliin ootte suuntaamassa?? Itse tosiaan ensimmäistä kertaa menossa Tunisiaan ja uskon, että en tule pettymään..arabimaa kun on kyseessä...
- soussaagirl
travelia kirjoitti:
Mihin hotelliin ootte suuntaamassa?? Itse tosiaan ensimmäistä kertaa menossa Tunisiaan ja uskon, että en tule pettymään..arabimaa kun on kyseessä...
Sellaiseen kun Sousse Residence (toivottavasti kirjotin oikein:D). Mihinkäs itse??
Juu minä olen ainakin pitänyt kyseisestä maasta todella paljon, vaikka ensimmäisillä kerroilla meinasi hermot mennäkkin.. esim. myyjien kanssa :D. - travelia
soussaagirl kirjoitti:
Sellaiseen kun Sousse Residence (toivottavasti kirjotin oikein:D). Mihinkäs itse??
Juu minä olen ainakin pitänyt kyseisestä maasta todella paljon, vaikka ensimmäisillä kerroilla meinasi hermot mennäkkin.. esim. myyjien kanssa :D.Itse menen Marhaba-hotelliin.. Viikon verran vielä vesisateessa/kylmässä ja sitten pääsee lämpöiseen..
- soussaagirl
travelia kirjoitti:
Itse menen Marhaba-hotelliin.. Viikon verran vielä vesisateessa/kylmässä ja sitten pääsee lämpöiseen..
Ei tule kyllä yhtään ikävä Suomeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741