Ketään lähdössä Sousseen 13.6.09 ?
Tarkotus olisi lähteä silloin Tunisiaan ja seura kelpaisi.
Olen 24v mies.
Sousseen 13.6. menijöitä??
7
325
Vastaukset
- soussaagirl
Minä olen lähdössä tuolloin matkalle Tunisiaan.:) Ja varmaan aika moni muukin. :D
- travelia
Minkälaisella porukalla olet lähdössä? Oletko aiemmin käynyt Tunisiassa?
- soussaagirl
travelia kirjoitti:
Minkälaisella porukalla olet lähdössä? Oletko aiemmin käynyt Tunisiassa?
Ihan perheen kanssa olen menossa.. Ja olen käynyt Tunisiassa monta kertaa aijemminkin.. Se on ihana maa!;)
- travelia
soussaagirl kirjoitti:
Ihan perheen kanssa olen menossa.. Ja olen käynyt Tunisiassa monta kertaa aijemminkin.. Se on ihana maa!;)
Mihin hotelliin ootte suuntaamassa?? Itse tosiaan ensimmäistä kertaa menossa Tunisiaan ja uskon, että en tule pettymään..arabimaa kun on kyseessä...
- soussaagirl
travelia kirjoitti:
Mihin hotelliin ootte suuntaamassa?? Itse tosiaan ensimmäistä kertaa menossa Tunisiaan ja uskon, että en tule pettymään..arabimaa kun on kyseessä...
Sellaiseen kun Sousse Residence (toivottavasti kirjotin oikein:D). Mihinkäs itse??
Juu minä olen ainakin pitänyt kyseisestä maasta todella paljon, vaikka ensimmäisillä kerroilla meinasi hermot mennäkkin.. esim. myyjien kanssa :D. - travelia
soussaagirl kirjoitti:
Sellaiseen kun Sousse Residence (toivottavasti kirjotin oikein:D). Mihinkäs itse??
Juu minä olen ainakin pitänyt kyseisestä maasta todella paljon, vaikka ensimmäisillä kerroilla meinasi hermot mennäkkin.. esim. myyjien kanssa :D.Itse menen Marhaba-hotelliin.. Viikon verran vielä vesisateessa/kylmässä ja sitten pääsee lämpöiseen..
- soussaagirl
travelia kirjoitti:
Itse menen Marhaba-hotelliin.. Viikon verran vielä vesisateessa/kylmässä ja sitten pääsee lämpöiseen..
Ei tule kyllä yhtään ikävä Suomeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276