Olisin kiinnostunut minkälaisia mielipiteitä ja hyviä/huonoja kokemuksia teillä on sunny beachista tai kultahietikosta? Olisimme ehkä ystäväni kanssa lähdössä sinne Tammikuussa (vai kannattaako talvella edes mennä? Onko lämmintä?) Emme kumpikaan ole aikaisemmin käyneet siellä ja tietoa on melko niukasti.. Olisiko muita ehdotuksia matkakohteeksi noin talvisaikaan?
Mielipiteitä?
4
537
Vastaukset
- pek
jos lämpöä haet talvella sitä ei ole.lunta kyllä
- Teneriffalle!
Kävimme itse tammikuussa Teneriffalla ja loistavaa oli! Se on suhteellisen edullinen paikka, josta löytyy paljon tekemistä. Siellä oli tammikuussa jo lämmintä (päivällä reilut 20 astetta) ja loistavan rusketuksen sai aikaan :) Se vain, että auringon laskettua kannattaa kyllä olla pitkähihainen paita mukana.
Teneriffalla on mukavia ihmisiä ja kauniit maisemat, suosittelen!
Ainoa asia, jonka kanssa meinasi mennä hermot, olivat baarien sisäänheittäjinä toimivat brittinuoret. Eivät olleet päällekäyviä tai muutenkaan törkeitä, tympäisi vain joka kymmenes metri sanoa, että nou tänks.- lukemaan
Teneriffa ja Bulgarian rannat ei ole ihan sama asia....
- paremmin
lukemaan kirjoitti:
Teneriffa ja Bulgarian rannat ei ole ihan sama asia....
Hän antoi vaihtoehtoisen määränpään, alkuperäinen kirjoittaja kysyi muitakin kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.799025Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211983Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381891Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 471597
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256