Sekoilin sulhasen kanssa...

tinde

Please, hyvät neuvot tarpeen! Olin kaasona lapsuudenkaverilleni pari kuukautta sitten. Häiden jatkot oli hotellissa, jossa yöpyi sekä hääpari että moni kaveripariskunta. Jossain vaiheessa bileitä morsian häipyi nukkumaan, ja huomasin istuvani kahden sulhasen kanssa omassa huoneessani minibaaria tyhjentäen. Ei siinä kauvaa mennyt, kun oltiin sängyssä ja sillee, eli "hääyö" hoitui ikäänkuin mun toimiessa sijaisena!!! Asiasta ei vielä tiedä kukaan muu (toivottovasti!), mutta isompi ongelma on se että sulhanen on alkanut pommittaa mua yhteydenotoillaan lähes päivittäin. Ei olla sen tapahtuneen jälkeen oltu yhteydess kuin emailitse/puhelimitse, mutta pelkään että mäkin retkahdin siihen aika pahasti. Mitä mä teen!!?? Kaverin mies vielä?!?

30

11754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi

      Onkohan tuo trolli. Ei kukaan voi olla noin torvi?!

      • tinde

        Minä vai se äijä? No ihan varmaan minä myös, ja ei sen jutun paneminen kännin piikkin mitään hyödytä. Mutta onpahan ainakin aukaissut silmiä miesten suhteen, ei vissiin tosiaan oo mitään muuta kuin se juttu mielessä.


      • Anonyymi

        No eiköhän tuo trolli ole.


      • Anonyymi
        tinde kirjoitti:

        Minä vai se äijä? No ihan varmaan minä myös, ja ei sen jutun paneminen kännin piikkin mitään hyödytä. Mutta onpahan ainakin aukaissut silmiä miesten suhteen, ei vissiin tosiaan oo mitään muuta kuin se juttu mielessä.

        Molemmat .


    • Kauhistunut

      Itselläni tulemaan kaasona sulhaseni sisko, joten vältyn moisilta ongelmilta. Suosittelen muillekin.

      • hämmästynyt

        bestman ainakin aikonaan valittu sillä perusteella et jos sulhaselle sattus jotain niin bestman nais sit sen komian lesken... eikös kaasolla sitten ookkaan ollut samaa virkaa?
        Eli jos se kaaso pitää olla niin valitaan sit sellanen ihminen joka menis kuitenki tohon alkuperäseen lestiin...
        Tapaturman sattuessa kukaan tuskin haluaisi uudeksi puolisokseen omaa sisartaan...


      • man
        hämmästynyt kirjoitti:

        bestman ainakin aikonaan valittu sillä perusteella et jos sulhaselle sattus jotain niin bestman nais sit sen komian lesken... eikös kaasolla sitten ookkaan ollut samaa virkaa?
        Eli jos se kaaso pitää olla niin valitaan sit sellanen ihminen joka menis kuitenki tohon alkuperäseen lestiin...
        Tapaturman sattuessa kukaan tuskin haluaisi uudeksi puolisokseen omaa sisartaan...

        Naulan kantaan! Kerrankin joku oivalsi miten noista tänne rantautuneista idioottimaisista jenkkitavoista (bestman/kaaso) voisi olla jotain hyötyäkin!!


    • koo

      Joillakin ei ole minkäänlaista moraalia. Eipä enää kovin paljoa sairaampaa käytöstä voi olla. Molemmat ovat yhtä syyllisiä tapahtuneeseen. Toivottavasti morsian/vaimo saa tietää ja heittää miehensä pihalle.

    • morsian

      kumpi lie ääliömpi, sinä vai sulhanen? häpeä, kadu ja ennen kaikkea katoa!

    • minä

      ...voi olla noin idiootti???Mitä sä luulit/luulet tekeväs?Oisko aika pikkuhiljaa alkaa ajattelemaan aivoillas eikä jalkovälillä?
      Toivottvasti tunnet syyllisyyttä lopun ikääsi moisesta.Mokomakin jakorasia...

      • tinde

        Joo, v..tuttaa ihan tarpeeksi jo ilman tollasia kommenttejakin. Ja vika on aina naisessa, eikös? Ei siinä sulhasessa jonka piti heti käyttää tilaisuutta hyväksi, vaikka omissa häissään. Ja se aloitteentekijä en todellakaan ollut minä!!


      • koo
        tinde kirjoitti:

        Joo, v..tuttaa ihan tarpeeksi jo ilman tollasia kommenttejakin. Ja vika on aina naisessa, eikös? Ei siinä sulhasessa jonka piti heti käyttää tilaisuutta hyväksi, vaikka omissa häissään. Ja se aloitteentekijä en todellakaan ollut minä!!

        Tottakai vika on myös sulhasen, ei tässä siitä ole kyse. En voi edes käsittää, että noi typerää miestä edes on.. Ilmeisesti joku ruuvi on päässä löysällä.
        Tässä tapauksessa ei kuitenkaan minun mielestäni voi sanoa, että kumpi on syyllisempi eikä sillä ole merkitystä, kumpi on aloitteentekijä. Ainahan olisit voinut kieltäytyä, mutta se ei tainnut tulla mieleesi..? Mutta ihmettelen, jos toivot muunlaisia kommentteja tällä palstalla saavasi..


      • tinde
        koo kirjoitti:

        Tottakai vika on myös sulhasen, ei tässä siitä ole kyse. En voi edes käsittää, että noi typerää miestä edes on.. Ilmeisesti joku ruuvi on päässä löysällä.
        Tässä tapauksessa ei kuitenkaan minun mielestäni voi sanoa, että kumpi on syyllisempi eikä sillä ole merkitystä, kumpi on aloitteentekijä. Ainahan olisit voinut kieltäytyä, mutta se ei tainnut tulla mieleesi..? Mutta ihmettelen, jos toivot muunlaisia kommentteja tällä palstalla saavasi..

        No joo, enhän mä sitä kiellä ettenkö idioottimaisesti olis käyttäytynyt. Mutta eikös näiden palstojen yks tarkoitus ole että voi kelata sellaisia asioita joita ei kenenkään tutun kanssa voisi märehtiä.. Tyhmä olin, samoin kuin tuo onneton sulho. Ja itseironisesti todella toivon että kaverilleni (siis sille morsiamelle) valkenee mahdollisimman nopeasti millaisen miehen kanssa on mennyt kimppaan; se mimmi ansaitsee jotain parempaa. Vaikka se valaistuminen tapahtuisi meidän ystävyyden kustannuksella...


      • minä
        tinde kirjoitti:

        No joo, enhän mä sitä kiellä ettenkö idioottimaisesti olis käyttäytynyt. Mutta eikös näiden palstojen yks tarkoitus ole että voi kelata sellaisia asioita joita ei kenenkään tutun kanssa voisi märehtiä.. Tyhmä olin, samoin kuin tuo onneton sulho. Ja itseironisesti todella toivon että kaverilleni (siis sille morsiamelle) valkenee mahdollisimman nopeasti millaisen miehen kanssa on mennyt kimppaan; se mimmi ansaitsee jotain parempaa. Vaikka se valaistuminen tapahtuisi meidän ystävyyden kustannuksella...

        kumpi ääliö sulhanen vai sinä, Sinä! Pilasit ystävyytesi naiseen ja menit sulhasen kanssa sänkyyn vaikka hän "vonkasikin". Sinä yksin olet vastuussa omista teoistasi, ei kukaan muu. Toivot että morsian saisi tietää millaisen ihmisen kanssa meni naimisiin, noh mikä estää kertomasta.


      • tinde
        minä kirjoitti:

        kumpi ääliö sulhanen vai sinä, Sinä! Pilasit ystävyytesi naiseen ja menit sulhasen kanssa sänkyyn vaikka hän "vonkasikin". Sinä yksin olet vastuussa omista teoistasi, ei kukaan muu. Toivot että morsian saisi tietää millaisen ihmisen kanssa meni naimisiin, noh mikä estää kertomasta.

        Olisipa mielenkiintoista tietää sukupuolesi ja ikäsi. Eli nainen on aina syyllinen? Veikkaan että olet a) 15-25 v. nainen, tod. näk. hyvin kokematon b) 20-30 v. mies, myöskin aika noviisi näissä asioissa.


      • Simple Truth
        tinde kirjoitti:

        Olisipa mielenkiintoista tietää sukupuolesi ja ikäsi. Eli nainen on aina syyllinen? Veikkaan että olet a) 15-25 v. nainen, tod. näk. hyvin kokematon b) 20-30 v. mies, myöskin aika noviisi näissä asioissa.

        Sanoit: "Mutta onpahan ainakin aukaissut silmiä miesten suhteen, ei vissiin tosiaan oo mitään muuta kuin se juttu mielessä."

        Avasi kyllä silmiä myös naisten suhteen, ei vissiin tosiaan oo mitään muuta kuin se juttu mielessä.

        Jos yhtään ymmärrät miten otetaan vastuu omista teoista, niin kerrot morsiamelle. Äläkä edes villeissä kuvitelmissasi usko että ystävyydestänne on mitään jäljellä sen jälkeen. Toivottavasti morsian siinä tilanteessa ymmärtää potkaista tuon sulhasen niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, samoin kuin sinut. Sinä olet aivan yhtä syyllinen kuin sulhanenkin.


      • just..
        tinde kirjoitti:

        Joo, v..tuttaa ihan tarpeeksi jo ilman tollasia kommenttejakin. Ja vika on aina naisessa, eikös? Ei siinä sulhasessa jonka piti heti käyttää tilaisuutta hyväksi, vaikka omissa häissään. Ja se aloitteentekijä en todellakaan ollut minä!!

        Kuule, olet ansainnut kaikki nuo ilkeät kommentit!!vai väitätkö vastaan??? olisti silloin miettiny mihin olet ryhtymässä ja mitä tekemässä!! JÄLKIVIISAUS ON TYHMYYTTÄ ja sinä olet tyhmä.. suorastaan idiootti!! tuo kaikki on minusta sairasta!! ja ei kaikkia haukkuja yksin sinulle, se sulhanen on yhtä tyhmä ja SAIRAS!!!
        Toivottavasti morsian saa tietää!! ja heittäs ukon pihalle ja suuttuis sinulle loppuelämänsä ajaksi!!!


      • Jarkko
        Simple Truth kirjoitti:

        Sanoit: "Mutta onpahan ainakin aukaissut silmiä miesten suhteen, ei vissiin tosiaan oo mitään muuta kuin se juttu mielessä."

        Avasi kyllä silmiä myös naisten suhteen, ei vissiin tosiaan oo mitään muuta kuin se juttu mielessä.

        Jos yhtään ymmärrät miten otetaan vastuu omista teoista, niin kerrot morsiamelle. Äläkä edes villeissä kuvitelmissasi usko että ystävyydestänne on mitään jäljellä sen jälkeen. Toivottavasti morsian siinä tilanteessa ymmärtää potkaista tuon sulhasen niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, samoin kuin sinut. Sinä olet aivan yhtä syyllinen kuin sulhanenkin.

        Liian uskomaton tarina uskottavaksi MUTTA olen törmännyt nuijiin naisiin aikaisemminkin ihan elävässä elämässä joten ei olisi mikään mahdoton tapahtuma.

        Kerro morsiammelle, ja häpeä perkeleesti. Tärkeempi olisi se että kaverisi saisi tietää olevansa naimisissa paskapään kanssa ja saa eron ku se että jätkä sikailee vaimonsa selän takana, luuletko olevasi ainoa?


      • Anonyymi

        Jakorasiat on ihania!

        Ihan turhaan tuomitsette, muut naiset!

        Minä voin sanoa miehenä, et panin ensin hääiltana kaasoa, morsiamen ryöstön aikana. Kaasolla oli näet varattu yöpymispaikaksi asuntoauto.

        Kun morsian ryöstettiin, oli rakennettu rastirata, eli sieltä löytyi pieniä vinkkejä. Kaason auto oli yhden seinustan takana. Meitä molempia janotti, menimme autoon, hipaisin kaasoa tahattomasti. Se katse, se oli menoa. Koko homma kesti 5 minuuttia.


        Hyvä 50 kg, 175 cm pitkä, ja 21 vuotias kaaso sai kyydit autossaan.

        No rastit löydettiin ja posket punaisina oltiin häävieraiden edessä.

        Ilta meni hyvin ja vielä aamuyöllä hoitelin morsiamen.

        Täytyy sanoa, et näin 80 - luvulla syntyneenä tuo hääpäivä oli paras kokemus, miehenä.

        Nyt ollaan oltu naimisissa jo 17 vuotta eikä kukaan tiedä mitään. Pari kertaa olen kaasoa käynyt panemassa, kaaso on myös vaimoni paras kaveri.

        Toki heti häiden jälkeen sovittiin, että tätä "roskakoria" ei vaimoni päälle kaadeta.

        Onneksi tilanne korjaantu tänä vuonna, 4 -kymppisinä vaimoni kanssa juttelimme kimpasta ja kuka siihen voisi käydä. Ehdotin yhtä mies puolista ensin. Mikä toimikin. Sitten vaimoni kanssa juttelimme naisesta.

        Kuinka ollakkaan tämä kaaso valikoitui, vaimo oli tosi ihmeissään kun muutamat jutut kävi kimpassa myös kaason kanssa saumattomasti.

        Edelleenkään emme voi menneestä puhua vaimolle. En minä aviomiehenä, eikä kaasokaan.


    • eräs sulhanen

      Jaa'a, itselläni on kokemusta paitsi omista, niin muutaman kaverin häistä. Sen perusteella voisin sanoa, että kaasoiksi suostuu (sehän on aika paska homma) yleensä ihmisiä, joilla itsellä on naimisiinpääsy jäänyt jostain syystä vain haaveeksi vaikka halu olisi kova (siksihän ne suostuukin kaasoksi, on edes jotain...!). Ja sitten kuvitellaan tosissaan että osa siitä tuoreen parin onnesta olisi ikäänkuin lainattavissa. Tai ainakin se sulhanen! Itseäni kaason lähentelyt jatkoilla lähinnä huvittivat, sen sijaan yksi kavereistani heitti mimmin ulos bileistä, toinen taas otti mitä tarjottiin. Eli menkää paheksuvat kaasot/sellaisiksi aikovat vaan itseenne, ja miettikää mitä oikeastaan niistä häistä haette.

      • Kaasoksi vakavissaan

        Voi v.. että ärsytti lukee tommosta!! Oon itse ollut tosi hyvä kaveri sekä sulhasen että tulevan morsiamen kanssa jo monta vuotta, eikä tulis mieleenkään mikään tommonen!! Jotku miehet ei vaan vissiin ajattele kuin et naiset haluaa vaan naimisiin ja sillee! Oon kaasona parhaalle kaverille, häät kuukauden päästä ja molemmat odotetaan tosi innolla sitä!!


    • Thoo

      miten voit tehdä noin? miten voit olla niin kusipää?? Ja ikinä pettämistä EI voi laittaa kännin piikkiin!!! miten kehtaat enää katsoa ystävääsi silmiin????
      Tajuatko mitä oot tehnut? Toivottavasti, omatuntosi kolkuttaa sinulle joka ikinen päivä!!!
      Ja sulhanen, toivottavasti se käristyy helvetissä sinun kanssa!!! Mä inhoa, kun ihmiset pettää!!
      Mua niin suututtaa, kun mä ajattelenkin sitä sulhasta ja sulhasen hääyötä! Miten se kehtaa enää katsoa vaimoaan silmiin?????? HÄVETKÄÄ!!!

      • tinde

        että muutettiin kimppaan sen (ex)sulhasen kanssa. Aivan, olen hirveä nainen joka kaappasi miehen kaveriltaan. Mutta näin vaan kävi. C'est la vie!


      • Thoo
        tinde kirjoitti:

        että muutettiin kimppaan sen (ex)sulhasen kanssa. Aivan, olen hirveä nainen joka kaappasi miehen kaveriltaan. Mutta näin vaan kävi. C'est la vie!

        .. ei millään pahalla.. mut tuntuu inhottavalta ja sairaalta tuo teidän touhu.. toisaalta toivon, että se idiootti tekis saman sulle, kuin mitä se teki vaimollee!!!!
        ..mut ketäpä minä olen tuomitsemaan.. teidänhän se on elettävä tämän asian kanssa!!! toivottavasti edes häpeätte!!!


      • sanna
        tinde kirjoitti:

        että muutettiin kimppaan sen (ex)sulhasen kanssa. Aivan, olen hirveä nainen joka kaappasi miehen kaveriltaan. Mutta näin vaan kävi. C'est la vie!

        miten nopeassa ajassa tää oikein tapahtu, 2 kuukaudessa? nyt jo asutte yhdessä??? mitäs muijakaveris tuumasi! kehui varmaan...


    • Jarkko

      Eikun iske kiinni vaan!
      Kai se sentään oli hyvä? Sano sille että oot iki rakastunu ja haluut sitä ihan vietävästi, noin mäkin teen kaikille morsiammille kene häissä oon ollu bestman:ina!
      Hyvä oot todellinen älyn jättiläinen ja en edes usko tarinaasi, sorry vaan.

      • tinde

        Enkä mä muuten usko että oot saanut yhdeltäkään morsiamelta, tai ylipäätään keneltäkään... Ja jos et usko stooriin niin miksi moinen pateettisuus...??


      • Jarkko
        tinde kirjoitti:

        Enkä mä muuten usko että oot saanut yhdeltäkään morsiamelta, tai ylipäätään keneltäkään... Ja jos et usko stooriin niin miksi moinen pateettisuus...??

        Sun tarinas on liian uskomaton tai sulhasen nimi on Jarmo S. turuuust.......

        Voiha se tietty olla että ton sortin sikailijoitakin löytyy maanpäältä...
        Tai sitte kyseessä on sulhasen ja morsiamen yhteinen sopimus että hääiltana toteutellaan hiukka "fantasioita", mistäs tiedät ettei morsian ollu parasta aikaa peuhaamassa bestman:in kanssa....?
        Eli edellisen mukaisesti mikä olikaan ollut sitten painavin syy kaasoa valitessa, sulhaselle sopivin seuralainen?
        No joo, menee liian pervoksi.....


    • Anonyymi

      No oletpa hyvä kaveri , oliko pakko mennä sänkyyn , eikö hävetä ?

    • Anonyymi

      Jos haluaa yrittää tehdä amerikkalais-tyyliset häät niin tärkein on aina syytä muistaa: kaasojen pitää olla nuoria naimattomia naisia :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe