Kolmelle morsiustytölle

etsiskelen

kauniita ehkä samanvärisiä tai samanlaisia juhlavia pitkiä morsiusmekkoja (ei marketti mekkoja). Koot. 134 cm(10v), 146- 152 cm ( 13v) ja 160- 164 cm( 14v.), tosi hoikkia ovat kaikki likat.
Mistähän sellaiset löytäisi suht edullisesti? Pukuvuokraamot olen kolunnut läpi läheltä ja vähän kauempaakin, mutta jos ei ole kokoja niin sitten ovat aivan erilaisia ja must se ei ole sit kivan näköistä. Ja teettäminen maksaa hunajaa, halvin tarjous oli 200e kipale. Apua, mitä pitäisi tehdä. Hankalaa ku ei ketään voi tipauttaa poiskaan morsiustytön tehtävistä tai sit pitäisi tipauttaa kaikki. Plääh....ei teillä kellää teistä olisi pukuja myytävänä edullisesti. Laittakaa postia [email protected] jos jotain löytyy. Kiitos

6

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maata olet

      ja niitä pukuja etsit!?

      • huutelen

        pukuja perään, mutta puvut voi olla mistä vaan jos mitat osuu kohdilleen :)


      • "markettimekot"
        huutelen kirjoitti:

        pukuja perään, mutta puvut voi olla mistä vaan jos mitat osuu kohdilleen :)

        mutta käy nyt kuitenkin Kärkkäisellä katsomassa, siellä oli ainakin lastenosastolla tosi nättejä juhlamekkoja ja morsiustyttömekkoja...


      • tsekannut
        "markettimekot" kirjoitti:

        mutta käy nyt kuitenkin Kärkkäisellä katsomassa, siellä oli ainakin lastenosastolla tosi nättejä juhlamekkoja ja morsiustyttömekkoja...

        Kärkkäisenkin jo ajat sitten ja siellä kaksi ainoaa mahdollista mallia ja nekin vähän kiikunkaakun ja ei kokojakaan köydy. Siinäpä se.


      • r4ntt4li
        tsekannut kirjoitti:

        Kärkkäisenkin jo ajat sitten ja siellä kaksi ainoaa mahdollista mallia ja nekin vähän kiikunkaakun ja ei kokojakaan köydy. Siinäpä se.

        Mallista riippuen 50-150 e kipale ois kaikkineen sellainen sopiva arvio, käy katsomassa sewica.fi. Kaavat mittojen mukaan kuuluu hintaan. Sovitus tietty hankalaa jos kaukana mutta mitathan saa kotonakin otettua. Ja postikin kulkee.


      • kysellä
        r4ntt4li kirjoitti:

        Mallista riippuen 50-150 e kipale ois kaikkineen sellainen sopiva arvio, käy katsomassa sewica.fi. Kaavat mittojen mukaan kuuluu hintaan. Sovitus tietty hankalaa jos kaukana mutta mitathan saa kotonakin otettua. Ja postikin kulkee.

        tuolta. Kiitos :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe