kauniita ehkä samanvärisiä tai samanlaisia juhlavia pitkiä morsiusmekkoja (ei marketti mekkoja). Koot. 134 cm(10v), 146- 152 cm ( 13v) ja 160- 164 cm( 14v.), tosi hoikkia ovat kaikki likat.
Mistähän sellaiset löytäisi suht edullisesti? Pukuvuokraamot olen kolunnut läpi läheltä ja vähän kauempaakin, mutta jos ei ole kokoja niin sitten ovat aivan erilaisia ja must se ei ole sit kivan näköistä. Ja teettäminen maksaa hunajaa, halvin tarjous oli 200e kipale. Apua, mitä pitäisi tehdä. Hankalaa ku ei ketään voi tipauttaa poiskaan morsiustytön tehtävistä tai sit pitäisi tipauttaa kaikki. Plääh....ei teillä kellää teistä olisi pukuja myytävänä edullisesti. Laittakaa postia [email protected] jos jotain löytyy. Kiitos
Kolmelle morsiustytölle
6
427
Vastaukset
- maata olet
ja niitä pukuja etsit!?
- huutelen
pukuja perään, mutta puvut voi olla mistä vaan jos mitat osuu kohdilleen :)
- "markettimekot"
huutelen kirjoitti:
pukuja perään, mutta puvut voi olla mistä vaan jos mitat osuu kohdilleen :)
mutta käy nyt kuitenkin Kärkkäisellä katsomassa, siellä oli ainakin lastenosastolla tosi nättejä juhlamekkoja ja morsiustyttömekkoja...
- tsekannut
"markettimekot" kirjoitti:
mutta käy nyt kuitenkin Kärkkäisellä katsomassa, siellä oli ainakin lastenosastolla tosi nättejä juhlamekkoja ja morsiustyttömekkoja...
Kärkkäisenkin jo ajat sitten ja siellä kaksi ainoaa mahdollista mallia ja nekin vähän kiikunkaakun ja ei kokojakaan köydy. Siinäpä se.
- r4ntt4li
tsekannut kirjoitti:
Kärkkäisenkin jo ajat sitten ja siellä kaksi ainoaa mahdollista mallia ja nekin vähän kiikunkaakun ja ei kokojakaan köydy. Siinäpä se.
Mallista riippuen 50-150 e kipale ois kaikkineen sellainen sopiva arvio, käy katsomassa sewica.fi. Kaavat mittojen mukaan kuuluu hintaan. Sovitus tietty hankalaa jos kaukana mutta mitathan saa kotonakin otettua. Ja postikin kulkee.
- kysellä
r4ntt4li kirjoitti:
Mallista riippuen 50-150 e kipale ois kaikkineen sellainen sopiva arvio, käy katsomassa sewica.fi. Kaavat mittojen mukaan kuuluu hintaan. Sovitus tietty hankalaa jos kaukana mutta mitathan saa kotonakin otettua. Ja postikin kulkee.
tuolta. Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644