Kolmelle morsiustytölle

etsiskelen

kauniita ehkä samanvärisiä tai samanlaisia juhlavia pitkiä morsiusmekkoja (ei marketti mekkoja). Koot. 134 cm(10v), 146- 152 cm ( 13v) ja 160- 164 cm( 14v.), tosi hoikkia ovat kaikki likat.
Mistähän sellaiset löytäisi suht edullisesti? Pukuvuokraamot olen kolunnut läpi läheltä ja vähän kauempaakin, mutta jos ei ole kokoja niin sitten ovat aivan erilaisia ja must se ei ole sit kivan näköistä. Ja teettäminen maksaa hunajaa, halvin tarjous oli 200e kipale. Apua, mitä pitäisi tehdä. Hankalaa ku ei ketään voi tipauttaa poiskaan morsiustytön tehtävistä tai sit pitäisi tipauttaa kaikki. Plääh....ei teillä kellää teistä olisi pukuja myytävänä edullisesti. Laittakaa postia [email protected] jos jotain löytyy. Kiitos

6

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maata olet

      ja niitä pukuja etsit!?

      • huutelen

        pukuja perään, mutta puvut voi olla mistä vaan jos mitat osuu kohdilleen :)


      • "markettimekot"
        huutelen kirjoitti:

        pukuja perään, mutta puvut voi olla mistä vaan jos mitat osuu kohdilleen :)

        mutta käy nyt kuitenkin Kärkkäisellä katsomassa, siellä oli ainakin lastenosastolla tosi nättejä juhlamekkoja ja morsiustyttömekkoja...


      • tsekannut
        "markettimekot" kirjoitti:

        mutta käy nyt kuitenkin Kärkkäisellä katsomassa, siellä oli ainakin lastenosastolla tosi nättejä juhlamekkoja ja morsiustyttömekkoja...

        Kärkkäisenkin jo ajat sitten ja siellä kaksi ainoaa mahdollista mallia ja nekin vähän kiikunkaakun ja ei kokojakaan köydy. Siinäpä se.


      • r4ntt4li
        tsekannut kirjoitti:

        Kärkkäisenkin jo ajat sitten ja siellä kaksi ainoaa mahdollista mallia ja nekin vähän kiikunkaakun ja ei kokojakaan köydy. Siinäpä se.

        Mallista riippuen 50-150 e kipale ois kaikkineen sellainen sopiva arvio, käy katsomassa sewica.fi. Kaavat mittojen mukaan kuuluu hintaan. Sovitus tietty hankalaa jos kaukana mutta mitathan saa kotonakin otettua. Ja postikin kulkee.


      • kysellä
        r4ntt4li kirjoitti:

        Mallista riippuen 50-150 e kipale ois kaikkineen sellainen sopiva arvio, käy katsomassa sewica.fi. Kaavat mittojen mukaan kuuluu hintaan. Sovitus tietty hankalaa jos kaukana mutta mitathan saa kotonakin otettua. Ja postikin kulkee.

        tuolta. Kiitos :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe