~~~~~~~~~~~~~~~~
Edessäni,
sinun ylväät aaltosi
asettuman
Jylhät vuoresi
kotkasi, kohtalosi
Vuoripurosi puhdasta laavaa
valuma reisilläsi
Hiljainen yön kiihko
jäljessä
ihollasi syli
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ Breakwater ~
6
132
Vastaukset
- vyöryvät
Ylitsesi.
Vuoreni
nousevat korkeuksiin.
Kotka se upea lintu
olen aina olla halunnut.
Katsella korkeuksista
alas.
Liitää
taivaan sinessä.
Tai
soliseva vuoripuro
joka kristallin kirkaana
valuu alas
korkeuksista.
Yön onni ja
täyttymättömät
unelmat,
sylissäsi
lohdun saavat. - Kopittelija
Kiitos taas palautteesta ! :)
Aikas märkää on meininki täälläpäin nyt ja
piirrustuspäivä selvästi... :D
Onneksi nyt tämä pojan kone sentään saatiin kuukauden reissusta
takaisin, mutta mokkula jatkaa vielä matkaansa, että kiva
kun 5kk vehkeet jo hajalla, kovassa käytössä vissiin... :D
Onneksi laajakaista toimii ettei nettivierotusoireet ihan
sekota päätä, vai voikohan sitä vieläkin enemmän sotkea...
Mutta ei kun kivaa päivää sinne jonnekin päin sullekin ! :)
Lits läts terkuin (*J*) :D- kiitoksista!!
Mitäs piirustelet??
Itse tykkään maalata.. Joskus,kun on inspis.
Kovassa käytössä tosiaan sun "vehkeet" jos jo noin pian hajoaa.
Iloa elämääsi.:) - Kopittelija
kiitoksista!! kirjoitti:
Mitäs piirustelet??
Itse tykkään maalata.. Joskus,kun on inspis.
Kovassa käytössä tosiaan sun "vehkeet" jos jo noin pian hajoaa.
Iloa elämääsi.:)silloin joskus nappisodan aikaan kun leikittiin käpylehmillä ja ei
ollut tietokoneita niin silloin vesisateen sattuessa puhuttiin , että
nyt tuli sitten " piirustuspäivä" ja semmonen on tavallaan tänään
ollut ... märkää joka paikassa tai mitä mä siitä tiiän ...
Itse en osaa piirtää ja sellaista lahjaa mulle ei ole annettu mutta
olen aika hyvä kehumaan itteäni ja sekin on tärkeää... :D
Terkuin Real (*J*)
- tiiger-66
tulisieluisen tigrun
Aaaarrggghh*
pidin*
kiits*
:))- Kopittelija
Kiva jos pidit runostani :)
Minä se tuossa kävin keskustassa kaupoilla ja
auto oli kuin aallonmurtaja tällä kertaa kun
vettä oli tiellä oikein urakalla mutta pääasiahan
on kuitenkin että kosteutta riittää... ;D
Kivaa iltaa T: (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624
