halutaan ostaa käytetty rc auto

temeeeeeeeee

saa olla sähkö tai poltis auto saa olla vähän rikkiki

38

3205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkka97

      tääl olis kyosho dbx polttis pieni vika korjataan ennen myyntiä. Autoon mennyt 430e eli paljon on menny rahaa, ajettu vain 5-6 kertaa koska kiinnostus/aika kuluu pelto autoon . Mukana kaikki tarpeellinen hehku vara akseleita ja paketillinen muita uusia osia mukaan tulee viellä kuljetuskoppa. Missä päin asut ?

    • henkka97

      Ja täs on mun puhelin numero ja sähköposti osoite

      Numero 0400600462/0400638353

      sähköposti osoite on [email protected]

      koska vaan voi soittaa

      • temeeeeeeeeeeee

        maksaa siitä 100€


      • RC kunkku
        temeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        maksaa siitä 100€

        et sähkäriä etkä varsinkaan polttari autoo, ainakaan sopivan kokoista !!!


    • Tonikuu
    • myydään traxxas e-maxx

      Moro kiinnostaisko sua tollanen kahella moottorilla toimiva monsteri mulla olis mut eipä oikeen ole käyttöä jos kiinnostaa niin laita mailia [email protected]

    • Nugee

      Huuto.net -----> Kohde numero 115426123

      • .........

        HALOOO!!! Oletko sä nyt ihan tosissasi. Ton 80 egee sä olisit just ja just voinu saada, kun olisit jättäny lähtöhinnan pois. JA KAHDENKYMPIN KOROTUKSELLA!! missä sun aivot oli, kun ton ilmoituksen jätit huunettiin. Saat tuollaisilla ehdoilla pitää paskas. Kukaan ei maksa tuosta mitään noilla ehdoilla! Näethän itsekkin, että et ole saanut AINOATAKAAN HUUTOA! ETKÄ SAA!!

        Kyllä huuri kukkii, kun katsoo tuollaisia ilmoituksia. :)))))

        Kannattais jo katkaista huuto ja tehdä se uudelleen tai maalata vihreäksi ja heitää jorpakkoo!


    • .......

      mitä sillä käytetyllä tekee. ethän tiedä silloin mitä sen kanssa on rävelletty. osta uusi se on kauppa joka kannattaa. näistä käytetyistä kun ei kannata maksaa mitään. romua saa kyllä ylihintaa mutta uusia saa kaupasta. :)

      • mhhhhmhh

        Jaa-a...en nyt menis iha sanomaa :)) Käytetyt ovat monesti pari tankillista ajettuja lähes uusia autoja. Monet porvarit ostavat lapselleen kallii pelin jolla lapsii ajaa pari kertaa ja auto jää kaappii pölyttymään, ja sitten kallis, lähes uusi auto myydään puolet halvemmalla mitä se on alunperin ostettu :) auton kuvastakin,jos sellainen löytyy, voi päätellä jo paljon sen kunnosta.


    • ottoeemeli2
    • tämmöbeb
    • Mikurcauto

      Myydään paljon osia vaihdettu kestävämpään vain pääneula puuttuu muuten kunnossa.

      laita viestiä sähköpostiin jos kiinnostaa [email protected]

    • Iiiilllleeee
    • t0mper00
      • paljo?


    • Romppari_
      • Romppari_

        Nii ja alta 500e lähtee


    • TheDevil9912
      • keto00

    • jepaa812
      • jepaa812

        ja on sähkis


    • santtu

      multa saat 300 kyosho dbx täydellinen kunto.

    • molopää

      rc auto sähkö moottori rikki mut voin ostaa uuden ja saat 120eurolla

      • molopää

        tai 140e


      • aemnfieaejaifgi
        molopää kirjoitti:

        tai 140e

        Huhhuh, noilla tiedoilla sitten ostamaan vaan. Maksa 120 tai 140 euroa :DDD

        Hyvä kun merkkikään on tiedossa, saati sitten kunto jne...

        Kyllä keskustelun taso on taas laskenut maan alle.


    • aXuz

      Kyosho mini-Z olis myynnissä. Sillon tällön alkaa peruuttaa ku pysäyttää mut kaasua vaan lisää ja pysähtyy. 100 € makso uutena. Saat 50 ja kaikki tarpeellinen mukaan :)

    • aXuz

      Ja malli on siis i-series ja mc-larenin kori.

    • pekka

      nyt olis myynnis rc sähköauto

    • kyoshoo

      Multa kyosho dbx 200e ,Kori maalattu ja osia on 100e eestä laitettu .

      • Kiinnostunut

        Voitko antaa yhteystietojasi sillä olisin kiinnostunut autostasi. Kysyn vielä kuitenkin kuinka kovaa kulkee? Jotain teknisiä tietoja olisi myös mukava saada.


    • Tääl olis

      Mulla on booster 4 veto buggy huippunopeus 40 kmh ja on ehjä. Mukana tulee kunnon 4200 mAh lisäakku ja 1800 mAh akku ja ohjeet. ota yhteyttä: [email protected]

    • 2 RC-autoa myynnissä

      Kiinnostaisko The Rally Legends Fiat 131 Abarth 4WD (mukana 2 akkua, 3000 4700). EI SOVI HIEKKAPIHALLE, eli kovalle alustalle supernopea drifting car.
      Myynnissä myös Traxxas Ford F-150 SVT Raptor (mukana 2 akkua, 3000 3300). Molemmilla ajettu noin 6 akullista tänä kesänä. Rally Legendsiin on vaihdettu uusi vakioratas. Tiedustelut: 0408372666 / Helsinki & Kurikka

    • homomies

      voi voi

      • sakfdjh

        No huh huh.

        Siin on Miizku pistäny tiukkaa hintaa.

        Toisaalta en ihmettele, jos ei ole kauppa käynyt. Sama auto maksaa kumminkun uutena alle käytetyn hinnan, on harrastamisessa katteet kohdillaan.

        Voiku omaki harrastus noihin tuottoihin pääsisi. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe