Tyttö ja poika kavereita ..

tyttö15

Heippa . :) Oon siis 15 vuotias tyttö. Mua harmittaa se ettei mulla oo aikoihin ollu yhtää kaveripoikii. Ei sitte ala-asteen jälkee .. Onks se nyt sit loppujen lopuks niin vaikeeta tutustuu poikii? En ite nää sitä tilannetta todennäkösenä että mä olisin sellanen tyttö jolla olis poikia kavereina .. Oon lähössä täs leirille jonne tulee tyttöjä sekä poikia, ja haluaisin tutustuu molempien sukupuolien edustajii. Oon pikkasen ujo et se saattaa pikkasen vaikeuttaa mut oon kyl valmis tekee kaikkeni et saan kavereita sieltä. Mulla siis kyllä on muutama tosi hyvä ystävä ja kavereitaki mut kaikki on tyttöjä. Kaikilla on muutaki elämää, mä haluun kavereita muualtaki ku täst pikkukaupungist missä mä asun .. Ens syksynä meen lukioo sekä alotan uuen harrastuksenja haluisin tutustuu myös poikii .. Ihan kavereina ja tietty myös seurustelumielessä ..

Kommentoikaa tytöt, onks teillä poikii kavereina? Entäs pojat, tyttöjä kavereina? Muutenki .. Miten mä tutustun uusii ihmisii kymmenen päivän leirin aikana ?

11

2760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itellä

      Ite oon poika eikä mulla ole oikeestaan yhtään tyttöjä kavereina. En tiiä sit mistä johtuu, ehkä siitä että muutenkin on vähä vaikeeta tutustua uusiin ihmisiin. Kait se johtuu vähän ihmisestä kun taas mun yhellä kaverilla on paljonki tyttöjä kavereina. Kai sun vaan täytyy yrittää tutustua poikiin samallailla kun tyttöihin :D

    • '''

      en oo ikinä seurustellu, riparilta sain yhen kaveripojan jota tosin en paljoo oo nähny ku asutaan kaukana toisista, muuten aika läheisiä ollaan. sihenpä se sitten taitaakin jäädä... haluaisin todellakin enemmän kaveripoikia tuntuu että ne ois paljo rennompia eikä puhu paskaa selän takana. mutta ehkä vielä joskus tulevaisuudessa... ?

      • '''

        kävihän mullakin tarhaikäsenä ihan kivasti kaveripoikia kylässäki. ja nykyään siis muutama mesessä vaan... ^^


    • ...

      oon 16 vuotias tyttö ja mun mielest jätkien kaa on nii paljo rennompaa! rakastan jätkien seuraa, niitten kaa voi olla ihan miten haluaa. siis mun muijafrenditki on sellasii et voin olla rauhas omanlaiseni. mul on jätkii varmaa enemmän frendein ku tyttöi:D johtuu varmaa siit, et on aik jätkäimäinen luonteelta, mut ulkonäöltä tyttömäinen, kaunis, meikkaan ja pukeudun tyttömäisesti (paitsi välil vaa homikset ja joku iso t-paita:D). ehkä jätkät pitää mun seurast ku ymmärrän niit ja monet avautuu mulle ja kysyy neuvoo jne(: kivoja kaikki ja ne jaksaa kuunnella mua

      • !

        kukaa ei pyytäny sua esittelemään itteäs? alottajaa tuskin kiinnostaa vittuakaan.


    • oiuyui

      Paras kaverini on tyttö.

    • jätkäone16v

      tyttöjä kavereina. Jätkien kanssa on omat läpät, asioiden jauhamiset jne, ei muijat siinä menossa pysyisi mukana... Tyttöystävä on, mutta se ei oo todellakaan mikään "kaveri". Tunnen ihan liikaa intohimoo siihen, niin että meidän yhdessäolo ei vois olla mitään järkevää, kaverimaista tai sellaista.. Pussataan ja halataan ja tietenkin maataan :) Kaunista upeata naista ei voi ottaa mikskään "keskustelukumppaniks". Toiset jätkät on sitä varsinaist puhumista varten. Ostin muijalle just kivan kesämekonkin, kokoa 42. Ei oo mikään läski, vaan niin ihanan pitkä (182senttii), että pitihän sitä kokoa olla :) Jos ois pelkkä frendi, tuskin toisen vartaloo ihailis ja osais ostaa just sopivan vaatekappaleen.

    • tyttö jostakin

      Itellä tasan yksi kaveripoika jonka kanssa on pidetty yhteyttä peruskoulun loppumisenkin jälkeen. Ala-asteella en tullut toimeen kenenkään kaa, ihan sama mitä sukupuolta, ja yläasteella olin vähän sellanen "hyvä jätkä", olen jonkin verran poikamainen, en käytä meikkiä, muoti/viihde tms. ei kiinnosta. Usean meidän luokan pojan kanssa oltiin ihan hyvissä väleissä, en kuitenkaan niille mitään salaisuuksiani uskois. Tyttöjen kanssa en tullut toimeen muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

      Kyllä sieltä yläasteelta jäi pari poikaa joiden kanssa olisin ihan mielellään kaveri nykyäänkin, mutta siinäpä se ongelma kun kaikki hajaantuu vähän eri kouluihin ja vaikeaa pitää yhteyttä. Itellä on jotenki se pelko että jos kauheana hengailen pojan kanssa, niin kyseinen tyyppi/muut ihmiset luulee että kyse on jostain muustaki kun ystävyydestä tai että näyttää siltä että tyrkytän itteeni kaikille. Se yks kaveripoika joka mulla on, se on luonteeltaan sellanen jonka kanssa tuun toimeen. Molemmat ollaan aluks vähän ujoja mutta sit löytyy kans villimpi puoli. Meillä on yllättävän paljon samoja mielipiteitä kans, vaikka meidän taustat on erilaiset.

      Kuten yleensäki kun tutustuu uusiin ihmisiin, kannattaa mennä ihan avoimin mielin ja katsella vähän että ketkä ois sellasia tyyppejä joiden kanssa tulisit toimeen. Tuskin kukaan pahastuu jos esittelet itsesi ja vaihdat pari sanaa. Onnea leirille ja lukioon myös, toivottavati tapaat paljon mielenkiintosta porukkaa! :)

    • AHEARTTHATHURTSISAHEARTH

      poikia kavereina. _KOSKAAN_ ollut... ja haluisin kyllä. Mut tutustumisen koen jotenkin erittäin hankalaksi.. sama kyllä tyttöjenki kanssa. Haluisin kovasti uusia ystäviä, mut en oo mistään ihan rohkeimmasta päästä joten... : //

    • ......

      Kun ite olin 6lk. ni mä en vaan tullut toimeen tyttöjen kanssa, koska tyttöjen mielest niitten kavereil ja ittellään piti olla aina kaikenlaisia merkkivaatteita. Ja ite käytin yleensä t-paitaa, hupparii, löysii housui ja lenkkareit. Poikien seuras pystys puhuu kaikenlaista ja pystys hyvin pelaa niitten kaa. Alkaa 18 päivä koulu ja meen ylä-asteel ja luokatki on sekotettu. Ainoo kaveri nykysel luokal on entinen rinnakkaisluokkalainen tyttö.

    • Anonyymi

      Oon poika, ja mulla on 2 parasta kaveria, tyttö ja poika.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe