Olen jo alustamassa Sandman-Lilius/Bonadea-kirjasta inspiraationsa saanutta teosta.Aivan oma tarinansa,toki.Käytän pohjana sitä pikkukaupungin sankaritartyttö-satumaailmaa.
----------------------------------------
Minusta kotimainen dramaturgia hyötyisi valovoimaisemmista henkilöhahmoista,joiden päälle voisi rakentaa musikaalisesti lahjakkaita roolisuoritteita.
Itse en ole esiintyjätaiteilija,teen taustalaisduuneja.Jos olisin esiintyjä,olisin tanssija,periaatteessa.
Mahdollisesti: saattaisin laulaa kertosäkeistöjä,sivurooleina noita StinaRauteliinejä kautta LindaLampeniukseja.Sellaista hahmoa voisi stylistien muokkauksella minusta muokata - mutta, kunto ei ole riittävän fyysisesti stabiili.
En omaa itsenäni varmuutta ulosantiin yleisön edessä,saati kykyä vangita katseita.Ihan ilolla silti alalla töissäkin,tykkään olla sihteeripuolella nimittäin.
---------------------------------------
Toki kerron hiukan itsestäni siinä pitkänlinjan,laajennetussa novellissani - kuvailen itseäni sivullisena.Olen kahvilatyöntekijä kautta kasvimaaviljelytilan emäntä :D
Draamakirjallisuus,proosa,dramaturgia.
työnimik.kulttuuriala!
1
490
Vastaukset
- palstaksi paremmin
Se on tuossa vieressä vasemmalla.
Panepa muuten jatkossa välilyönti välimerkkien perään, tekstisi saa vähän ilmaa eikä vaikuta niin amatöörimäiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851837- 431449
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871222- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!46995- 59971
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20930- 51890
- 35887
- 37809