Nettituttu Kiinassa

iskias

Ja tietysti nainen, minä mies -Date in asia sivuilta lähetin postia sekä tutustuin. Aluksi sanoi etsivänsä canadalaista miestä koska ystävänsä oli löytänyt sieltä ja puhuvat englantia., jäimme kuitenkin kiinni kirjoittamaan.

Puolitoista kuukautta on kirjoiteltu ja pari viikkoa videopuheluita englanniksi. Kyseli myös profiilin poistosta dia sivuilta kun olimme aikamme kirjoitelleet. Keskusteltu n. 3 tuntia per päivä viikonloppuisin jopa kokopäivän joten istuttu on ja paljon. Kuvia on tullut yksityiselämästäkin kuten myös vanhemmista ja ystävistä lapsineen kunhan olen omiani myös lähetellyt. En ole huomannut mitään mikä viittaisi valehteluun ja historiastaan on kertonut hyvin paljon. Työpaikan kuvat ja nimet kertovat yrityksestä mistä hän on aiemmin puhunut. Osoitteen on kertonut ja sähköpostissa kuvia lähetelty. Vaikuttaa mukavalta ja rehelliseltä. Joitain puolituhmia vitsejä olen myös lähettänyt mutta ei ole mitenkään reagoinut vaan antanut mennä ohi ja jatkanut ns mukavaa jutustelua joten tämäkin viittaisi rehellisyyteen.

Asuinkaupunki on Chengdu joka sijaitsee Sichuanin maakunnassa.

Kysymys kuuluukin vedetäänkö nyt kärsivällisyydellä nenästä että rutina käy? -en oikein jaksa uskoa tuollaiseen pitkään vedätykseen.

3

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scammia

Ko. sivuston varoitetaan olevan täynnä scammereitä ja kannattaa
      kokeilla googlella "date in asia tähän hänen nimimerkkinsä"

• iskias

Eipä näyttänyt mitään.

Otetaanpa riski, pieni seikkailu aina paikallaan. Toivottavasti henki säilyy ja housut kuivana:)

Eipä sitten vaarina kaduta tekemättömyys.

• iskias
        iskias kirjoitti:

Eipä näyttänyt mitään.

Otetaanpa riski, pieni seikkailu aina paikallaan. Toivottavasti henki säilyy ja housut kuivana:)

Eipä sitten vaarina kaduta tekemättömyys.

Matka ja varsinkin nettituttava erittäin mukava.

Harkintaa mukaan jos samoilla teillä liikut, itsellä lykästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3445
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      110
      1770
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      248
      1466
    4. 74
      1356
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      66
      1245
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1099
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      937
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      883
    Aihe