Ajattelin myös täältä kysäistä jos joku sattuisi vaikka tietämään..Rotikallani alkoi muutama päivä sitten silmät punoittamaan mutta eivät rähmi sen koommin. Mietinkin tässä että mikähän sillä mahtaisi olla..eläinlääkärille ollaan kyllä menossa, mutta kysyisin vain onko kellään samanlaisia kokemuksia??Mistä mahtaisi johtua ja miksi??
punaiset silmät
6
640
Vastaukset
Kyllähän tuo kovatsi silmätulehdukselta vaikuttaa, voi olla, että rähmiminen alkaa pian. Eläinlääkäri on nyt se ainoa oikea paikka ja pian, saatte sopivan lääkityksen. Aina syytä tulehdukseen ei löydy, mistä bakteerit ja virukset nyt sitten tulevat.
- APE.
Oman rotikan silmät punoittivat tai heijastivat punaista kauttaaltaan ja koirassa todettiin imusolmukesyöpä. Silloin olivat myös imusolmukkeet kaulalla turvonneet. Toivottavasti taästä ei kuitenkaan ole teidän tapauksessanne kyse.
- minä pieni vain...
oliko ape sun koiralla jotain muita oireita kun pelkät punaset silmät ja turvonneet imusolmukkeet??
ja juu..lääkäriin ollaan tänään vielä menossa.. - APE.
minä pieni vain... kirjoitti:
oliko ape sun koiralla jotain muita oireita kun pelkät punaset silmät ja turvonneet imusolmukkeet??
ja juu..lääkäriin ollaan tänään vielä menossa..Aika nopeasti alkoi silmät rähmiä ja näkö heiketä. Muita oireita ei ollut. Koira oli ihan reipas niin kuin 7 vuotias narttu vain on.
Kerro miten lääkärissä meni. Toivon parasta. - minä pieni vain..
APE. kirjoitti:
Aika nopeasti alkoi silmät rähmiä ja näkö heiketä. Muita oireita ei ollut. Koira oli ihan reipas niin kuin 7 vuotias narttu vain on.
Kerro miten lääkärissä meni. Toivon parasta.selvittiin onneksi pelkällä säikähdyksellä..koiralla silmätulehus ja sai asian mukaiset lääkkeet.. :)
- APE.
minä pieni vain.. kirjoitti:
selvittiin onneksi pelkällä säikähdyksellä..koiralla silmätulehus ja sai asian mukaiset lääkkeet.. :)
Hyvä ettei ollut mitään vakavampaa.
Nettianalyysit ovat aina vähän hankalia ja arvailujen varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34412128Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15711174Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796532Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555327Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1913799- 1763603
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602651Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1492226Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131894Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi181781