Ajattelin myös täältä kysäistä jos joku sattuisi vaikka tietämään..Rotikallani alkoi muutama päivä sitten silmät punoittamaan mutta eivät rähmi sen koommin. Mietinkin tässä että mikähän sillä mahtaisi olla..eläinlääkärille ollaan kyllä menossa, mutta kysyisin vain onko kellään samanlaisia kokemuksia??Mistä mahtaisi johtua ja miksi??
punaiset silmät
6
591
Vastaukset
Kyllähän tuo kovatsi silmätulehdukselta vaikuttaa, voi olla, että rähmiminen alkaa pian. Eläinlääkäri on nyt se ainoa oikea paikka ja pian, saatte sopivan lääkityksen. Aina syytä tulehdukseen ei löydy, mistä bakteerit ja virukset nyt sitten tulevat.
- APE.
Oman rotikan silmät punoittivat tai heijastivat punaista kauttaaltaan ja koirassa todettiin imusolmukesyöpä. Silloin olivat myös imusolmukkeet kaulalla turvonneet. Toivottavasti taästä ei kuitenkaan ole teidän tapauksessanne kyse.
- minä pieni vain...
oliko ape sun koiralla jotain muita oireita kun pelkät punaset silmät ja turvonneet imusolmukkeet??
ja juu..lääkäriin ollaan tänään vielä menossa.. - APE.
minä pieni vain... kirjoitti:
oliko ape sun koiralla jotain muita oireita kun pelkät punaset silmät ja turvonneet imusolmukkeet??
ja juu..lääkäriin ollaan tänään vielä menossa..Aika nopeasti alkoi silmät rähmiä ja näkö heiketä. Muita oireita ei ollut. Koira oli ihan reipas niin kuin 7 vuotias narttu vain on.
Kerro miten lääkärissä meni. Toivon parasta. - minä pieni vain..
APE. kirjoitti:
Aika nopeasti alkoi silmät rähmiä ja näkö heiketä. Muita oireita ei ollut. Koira oli ihan reipas niin kuin 7 vuotias narttu vain on.
Kerro miten lääkärissä meni. Toivon parasta.selvittiin onneksi pelkällä säikähdyksellä..koiralla silmätulehus ja sai asian mukaiset lääkkeet.. :)
- APE.
minä pieni vain.. kirjoitti:
selvittiin onneksi pelkällä säikähdyksellä..koiralla silmätulehus ja sai asian mukaiset lääkkeet.. :)
Hyvä ettei ollut mitään vakavampaa.
Nettianalyysit ovat aina vähän hankalia ja arvailujen varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984