Ajattelin myös täältä kysäistä jos joku sattuisi vaikka tietämään..Rotikallani alkoi muutama päivä sitten silmät punoittamaan mutta eivät rähmi sen koommin. Mietinkin tässä että mikähän sillä mahtaisi olla..eläinlääkärille ollaan kyllä menossa, mutta kysyisin vain onko kellään samanlaisia kokemuksia??Mistä mahtaisi johtua ja miksi??
punaiset silmät
6
595
Vastaukset
Kyllähän tuo kovatsi silmätulehdukselta vaikuttaa, voi olla, että rähmiminen alkaa pian. Eläinlääkäri on nyt se ainoa oikea paikka ja pian, saatte sopivan lääkityksen. Aina syytä tulehdukseen ei löydy, mistä bakteerit ja virukset nyt sitten tulevat.
- APE.
Oman rotikan silmät punoittivat tai heijastivat punaista kauttaaltaan ja koirassa todettiin imusolmukesyöpä. Silloin olivat myös imusolmukkeet kaulalla turvonneet. Toivottavasti taästä ei kuitenkaan ole teidän tapauksessanne kyse.
- minä pieni vain...
oliko ape sun koiralla jotain muita oireita kun pelkät punaset silmät ja turvonneet imusolmukkeet??
ja juu..lääkäriin ollaan tänään vielä menossa.. - APE.
minä pieni vain... kirjoitti:
oliko ape sun koiralla jotain muita oireita kun pelkät punaset silmät ja turvonneet imusolmukkeet??
ja juu..lääkäriin ollaan tänään vielä menossa..Aika nopeasti alkoi silmät rähmiä ja näkö heiketä. Muita oireita ei ollut. Koira oli ihan reipas niin kuin 7 vuotias narttu vain on.
Kerro miten lääkärissä meni. Toivon parasta. - minä pieni vain..
APE. kirjoitti:
Aika nopeasti alkoi silmät rähmiä ja näkö heiketä. Muita oireita ei ollut. Koira oli ihan reipas niin kuin 7 vuotias narttu vain on.
Kerro miten lääkärissä meni. Toivon parasta.selvittiin onneksi pelkällä säikähdyksellä..koiralla silmätulehus ja sai asian mukaiset lääkkeet.. :)
- APE.
minä pieni vain.. kirjoitti:
selvittiin onneksi pelkällä säikähdyksellä..koiralla silmätulehus ja sai asian mukaiset lääkkeet.. :)
Hyvä ettei ollut mitään vakavampaa.
Nettianalyysit ovat aina vähän hankalia ja arvailujen varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309