Vanhan uros collien pissan pidätys

Neuvoa kaipaava

Minulla on 13,5 vuotias collie poika ja nyt on tullut pissan pidätys ongelma. onko mitään neuvoja?

3

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pk Collie

Veikkaisin näin äkkiseltään ikää tuohon ongelmaan.

• as

En tiedä miten teillä koiralla on vedet yms. tarjolla mutta itse olen vanhankoirani kanssa tehnyt silleen, etten pidä aina vettä tarjolla. Elikkä ruuan kanssa annan veden ja sitten tietenkin ulkoilun yms. jälkeen vettä. Mutta jos koira on veden lenkin jälkeen juonut ja loikoilee vaan sisälle, ei meillä silloin vesikuppia lattialla ole. Tässäpä siis ainakin yksi vinkki, miten vahinkoja ei tapahdu välttämättä niin usein.

• oltava AINA

tarjolla, etenkin vanhuksella. Mitä jos sitä janottaa, muulloinkin kuin ruoka-aikaan ja lenkin jälkeen? Minusta nimenomaan vanhus on ansainnut sen, että sitä kohdellaan kunnioittavasti ja siihen kuuluu kyllä se, että vettä on saatavilla. Omistajan homma on käydä ulkona koiransa niin usein kuin se on tarpeen. Ehdottaisin soittamaan ell ja muutoinkin varmistamaan ettei ole mitään terv. vikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5132
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      34
      4523
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      12
      3169
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3070
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27