Minulla on 13,5 vuotias collie poika ja nyt on tullut pissan pidätys ongelma. onko mitään neuvoja?
Vanhan uros collien pissan pidätys
3
242
Vastaukset
- Pk Collie
Veikkaisin näin äkkiseltään ikää tuohon ongelmaan.
- as
En tiedä miten teillä koiralla on vedet yms. tarjolla mutta itse olen vanhankoirani kanssa tehnyt silleen, etten pidä aina vettä tarjolla. Elikkä ruuan kanssa annan veden ja sitten tietenkin ulkoilun yms. jälkeen vettä. Mutta jos koira on veden lenkin jälkeen juonut ja loikoilee vaan sisälle, ei meillä silloin vesikuppia lattialla ole. Tässäpä siis ainakin yksi vinkki, miten vahinkoja ei tapahdu välttämättä niin usein.
- oltava AINA
tarjolla, etenkin vanhuksella. Mitä jos sitä janottaa, muulloinkin kuin ruoka-aikaan ja lenkin jälkeen? Minusta nimenomaan vanhus on ansainnut sen, että sitä kohdellaan kunnioittavasti ja siihen kuuluu kyllä se, että vettä on saatavilla. Omistajan homma on käydä ulkona koiransa niin usein kuin se on tarpeen. Ehdottaisin soittamaan ell ja muutoinkin varmistamaan ettei ole mitään terv. vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988