Miten päästä Tsadiin? eli minkä kautta lennetään
mitä maksaa?. Onko edes mahdollista päästä.
Olen itse seikkailia ja haluaisin päästä eriskummallisiin maihin olen myös, käynyt sisällissota maissa... Kertokaa. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta mitkään TURISTI kohteet esim. Egypti,Marokko,Tunisia..
TSAD
6
466
Vastaukset
- vesku
Tiettävästi air france lentää pariisista Tsadin pääkaupunkiin N'djamenaan. Tsadin oma kansallinen yhtiö air tchad on täysi kysymysmerkki, mikäli se tällä hetkellä edes lentää niin luultavasti vain kotimaan reittejä ja ehkä naapurimaihin laivastonaan muutama ikivanha Fokker 27 potkurikone.
Jollei tätä pariisin linkkiä käytä, on toinen mahdollisuus Dubai, josta on yhteydet useisiin afrikan maihin. Tsad on rutiköyhä ja kaoottinen maa, joten kaikki yhteydet ovat melko epävarmoja. Kyseisestä maasta on kuulemma tosin löydetty lupaavia öljyesiintymiä, joten ehkä asiat alkavat parantua. Onnea matkaan!- klöklö
Matkavakuutus ei sitten ole siellä voimassa
eli jos sairastut ja sinut tuodaan Suomeen
lääkäriambulanssilennolla voit saada siitä
n. 60 000 - 100 000 euron laskun.
- hjklh
Aito seikkailija ei täällä
tuollaisia tyhmiä kyselisi vaan
tilaisi vaikka Air Francelta lennot
N`Djamenaan reilulla 1000 eurolla. - hyvä
Jos oot kerta SEIKKAILIJA, ja käynyt jopa sisällissotamaissa (hui,hui), ja sinua ei kiinnosta TURISTIKOHTEET niin kai sä nyt saatana osaat kattoo netistä että mikä kone lentää Tsadiin. Taitaa olla sun suurin seikkailumatka risteily tallinnaan.
- mark
Kannataa käydä ennen kuin puhua. olin kysellyt toisilta millaista on ollut .kyllä minä tiedän mitä ja millä meen
- vinkki
mark kirjoitti:
Kannataa käydä ennen kuin puhua. olin kysellyt toisilta millaista on ollut .kyllä minä tiedän mitä ja millä meen
Taidatkin olla harvinaisen tyhmä! Kysyit "minkä kautta lennetään, mitä maksaa?`", "onko edes mahdollista päästä". Mieti seuraavalla kerralla mitä kysyt!. Ja hyvää tallinnan risteilyä suuri maailmanmatkaaja!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234