juurikkaankylvöyksikköjä

nikolai77

löytyisköhän vanhoja tumen jurikkaankylvöyksikköjä jostain. mihin sopii nykyiset kolopyörät. 3-5 kappaletta

17

2327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat

      nykyisillä?.

      • nikolai77

        mitä nyt nykyisin käytetään, sellaset n.15 cm halkaisijaltaan 4 cm leveät kolopyörät. löytyiskös sulta?


      • niitä
        nikolai77 kirjoitti:

        mitä nyt nykyisin käytetään, sellaset n.15 cm halkaisijaltaan 4 cm leveät kolopyörät. löytyiskös sulta?

        7 kpl.


      • vielä..
        niitä kirjoitti:

        7 kpl.

        että minua hämäsi entiset ja nykyiset, mutta samat ne kai on.
        Minulta löytyy lisää kolopyöriä,kunhan pengon varastoja.

        Oletko kaukana, minä olen Puuhamaan lähellä.


      • nikolai77
        vielä.. kirjoitti:

        että minua hämäsi entiset ja nykyiset, mutta samat ne kai on.
        Minulta löytyy lisää kolopyöriä,kunhan pengon varastoja.

        Oletko kaukana, minä olen Puuhamaan lähellä.

        olen siis etsimässä kylvöyksikköjä, en kolopyöriä, ne jo mulla on. tarkoitus olisi tehdä niistä rehukaalille sopivat, eli poistaa vastakumipyörä, jotta siemenet ei painu kolopyörään niin että eivät enää irtoa alas mennessään, koska kylväessä ei voi käyttää irroituslevyä alhaalla koska ura on liian leveä rehukaalin siemenille. olen jo itse tehnyt kolopyörät, mutta kylväessä normaaleilla yksiköillä, siemenet jäi tiukkaan koloihin eikä irronneet kunnolla. asustelen koskella, turusta 60 km hämeenlinnaan päin


      • niitä
        nikolai77 kirjoitti:

        olen siis etsimässä kylvöyksikköjä, en kolopyöriä, ne jo mulla on. tarkoitus olisi tehdä niistä rehukaalille sopivat, eli poistaa vastakumipyörä, jotta siemenet ei painu kolopyörään niin että eivät enää irtoa alas mennessään, koska kylväessä ei voi käyttää irroituslevyä alhaalla koska ura on liian leveä rehukaalin siemenille. olen jo itse tehnyt kolopyörät, mutta kylväessä normaaleilla yksiköillä, siemenet jäi tiukkaan koloihin eikä irronneet kunnolla. asustelen koskella, turusta 60 km hämeenlinnaan päin

        on, seitsemän kappaletta,takuukunnossa.
        Mitä maksat?.


      • nikolai77
        niitä kirjoitti:

        on, seitsemän kappaletta,takuukunnossa.
        Mitä maksat?.

        onko sinulla koko kylvökone missä on 7 yksikköä ja apulantapuoli kanssa vai pelkät yksiköt? en osaa sanoa mitä yksiköstä pitäis maksaa, sanotaan nyt että 50 euroa kappaleelta, onko tarpeeksi?


      • nikolai77
        nikolai77 kirjoitti:

        onko sinulla koko kylvökone missä on 7 yksikköä ja apulantapuoli kanssa vai pelkät yksiköt? en osaa sanoa mitä yksiköstä pitäis maksaa, sanotaan nyt että 50 euroa kappaleelta, onko tarpeeksi?

        lisäks jos jossain olisi 2,5 metrinen jyrsin vapaana niin olis tarvetta :)


      • kylvöyksiköt
        nikolai77 kirjoitti:

        lisäks jos jossain olisi 2,5 metrinen jyrsin vapaana niin olis tarvetta :)

        ne on.
        Lisäksi olisi Sampo-juurikashara ,sekä pyörivillä suojakiekoilla että suojalevyillä.


      • nikolai77
        kylvöyksiköt kirjoitti:

        ne on.
        Lisäksi olisi Sampo-juurikashara ,sekä pyörivillä suojakiekoilla että suojalevyillä.

        onko hinta sopiva? laitatko yhteystiedot vaikka sähköpostiini jos et tänne halua laittaa. [email protected]


      • Kaalinviljelijä
        kylvöyksiköt kirjoitti:

        ne on.
        Lisäksi olisi Sampo-juurikashara ,sekä pyörivillä suojakiekoilla että suojalevyillä.

        Onko sinulla myydä rehukaalille sopivia Tume 80 kolopyöriä, olisin kiinnostunut sellaisista vai joko myit kaiken kaluston?


      • myynyt mitään,
        Kaalinviljelijä kirjoitti:

        Onko sinulla myydä rehukaalille sopivia Tume 80 kolopyöriä, olisin kiinnostunut sellaisista vai joko myit kaiken kaluston?

        kun nikolai ei sitten ottanut yhteyttä.

        En tarkkaan tiedä, minkälainen rehukaalille sopivan kolopyörän pitäisi olla.
        Mutta neljä kappaletta löytyy semmosia, joissa on 4,5 millin reiät 6 millin välein.
        Merkintä kyljessä on R 8.


      • Kaalinviljelijä
        myynyt mitään, kirjoitti:

        kun nikolai ei sitten ottanut yhteyttä.

        En tarkkaan tiedä, minkälainen rehukaalille sopivan kolopyörän pitäisi olla.
        Mutta neljä kappaletta löytyy semmosia, joissa on 4,5 millin reiät 6 millin välein.
        Merkintä kyljessä on R 8.

        Tume Mono 80- tarkkuuskylvökoneen kannen sisäpuolella olevan taulukon mukaan rehukaalille sopiva kolopyörä on tyypiltään X 4, jossa siemenväli on 6cm. Rehukaalin siemen on kooltaan rypsin siemenen kokoluokkaa.

        Minkälaista hintaa pidät haralla?


      • kiinnostunut..
        Kaalinviljelijä kirjoitti:

        Tume Mono 80- tarkkuuskylvökoneen kannen sisäpuolella olevan taulukon mukaan rehukaalille sopiva kolopyörä on tyypiltään X 4, jossa siemenväli on 6cm. Rehukaalin siemen on kooltaan rypsin siemenen kokoluokkaa.

        Minkälaista hintaa pidät haralla?

        olet, niin mitähän tarjoisit?.


      • Kaalinviljelijä
        kiinnostunut.. kirjoitti:

        olet, niin mitähän tarjoisit?.

        Pari sataa siitä voisi ehkä maksaa, toki se pitäisi nähdä ensin.

        Laita viestiä [email protected]


      • vähän.
        Kaalinviljelijä kirjoitti:

        Pari sataa siitä voisi ehkä maksaa, toki se pitäisi nähdä ensin.

        Laita viestiä [email protected]

        Kuunnellaan. Katsellaan.


      • riverboat
        vähän. kirjoitti:

        Kuunnellaan. Katsellaan.

        Vieläkö sulla on se hara? Moniko rivinen ja kuinka leviä. Oisko sulla kuvia?
        Voisit laittaa mun sähköpostiin: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe