Minlälaisia ajatuksia porukalla nykyään herättää Nubis? Itse olin siellä 84 – 85 vuoden verran, josta ajasta olin noin 10kk suljetulla. Aivan käsittämätöntä miten sieltä ei päässyt pois ihan pikkurikkeiden takia. Ei tarvinnut olla kuin sänky huonosti, tuhkakuppi tyhjentämättä, tms niin aina alkoi joku koeaika alusta. Olihan niitä tietysti työlakkoja ym. mitkä myös vaikutti asiaan. Ja ne tatuointitarkastukset voi jee, monta pamppua kyttäämässä ja laskemassa tatskoja, taisivat pitää pojista ;) Niin JR taisi olla oikein erikoistunut näihin tarkastuksiin. Pari vuotta myöhemmin kun joudun konnulle, oli ihan yllätys kun en joutunut suoraan suljetulle :D Joo no se niistä..
Nubis
7
3540
Vastaukset
- Sulo.S
Olin Nubiksessa vajaa 10 vuotta aiemmin kuin aloittaja. Sitä urheiluhallia ei ollut vielä itäpään takana, mutta kohta tuli. Eikai se niin vaikea ole pitää tuhkakuppi tyhjänä töihin lähtiessä, eikä petin petaus. Nuohan on jo sivilissä selviä asioita. Silloin ei saanut olla seinällä olevassa taulussa saunakorttia, se lähti pampun toimesta pois, jos erehtyi laittamaan saamansa postikortin.
Tatuointitarkastuksia oli osastoittain. Taloon tullessa kirjattiin vanhalla talolla kaikki tatuoinnit ylös. Jos oli tullut pistekin lisää, se oli 4 vrk. rundia, ja suljetulle. Silloin rundissa ei muistaakseni saanut polttaa, eikä kävelyssä ainakaan puhua kenellekään mitään.
Nyt ei kuulemma sitä paikkaa ole siinä muodossaan, eli Keravan nuorisovankilan poikaosasto, eli Nubis. Se oli hyvä paikka istua 1/3 osilla vajaa 4 vuoden tuomio pois.- istua...
Ihannoitko vankila tuomiotasi? Kyllä te ootte ihmeellisiä...
- jdjskdkdl
ding dong TARKASTUS
disg dong ITÄ KOLME SULJETAAN - Anonyymi
Nubis on myös yömaja / asuntola Punavuoressa. Lienee vieläkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743288
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161192- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap91716Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635