Ostin KLM:n lennot Ateenaan. Välilasku ASmsterdamissa- Halvin hinta mitä löytyy mutta se siitä.
Liput piti tulla sähköpostiin e-lippuina ja sähköpostit (kaksi lippua) tulivatkin. Muttamutta ne sähköpostit ei sisältäneet mitään liitteitä vaan liput olisi ilmeisesti pitänyt olla siinä sähköpostina. Siinä oli vaan hirveä määrä sellaista koodikieltä eikä mitään järjellistä lippua.
Pistin samantien sähköpostia otsikossa olleeseen sähköpostiin ja kyselin onko asetuksissani vikaa tms. Sieltä tuli vastaus jossa vaan sanottiin lähetetyn uudet liput, eikä ole liitteenä vaan siinä postina, mitään kantaa ei oetettu asetuksiin tai muuhunkaan mitä kysyin. Ilmeisesti asiakaspalvelu tuoltaosin hoidetaan jollakin random-vastaustekstillä.
Kysymys: Mitä minun pitää tehdä, että saan tuon sähköpostin muuttumaan normi e-lipuksi? Uskon, että kyse on tietsikkani asetuksista. Olen tosin katsonut nuo postit jo kahdella koneella joista toinen on oikean ison firman tukihemmojen kunnossapidon alla ja siten luultavasti jossain järjellisissä säädöissä.
Mutta kiitos sulle jos viitsit auttaa...
Tietokoneongelma e-lippujen kanssa
T. Umpelo
2
830
Vastaukset
- sussa...
Email ohjelmistosi ei ymmärrä HTML-muotoista viestiä. Käytä toista e-mail ohjelmistoa.
- alkup.
Homma on nyt hoidossa, liput tulostettu ja silleen. Toisen meiliohjelman otin käyttöön tuota varten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882