että vihdoin tämä kaikki päättyy.. ja tulee maailmaan rauha.. Miehenikin saa jossain hoitoa.. hän paranee.. ja hän kävelee uudestaan.. Minä saan töitä.. elämä palaa siihen missä se olikin jokunen vuosi sitten.. mieheni oli töissä ja minä olin töissä.. Halvaukset lähtee pois.. ja ihmiset saa töitä.. minäkin opetan vielä joskus.. Se on kiva juttu.. että näen ne mulle tutut oppilaat vielä kerran..
Minusta on hienoa
7
199
Vastaukset
- unissa,
minullakin on kaikki hyvin.
- näkee, että
ihminen tosi tosi sekasin!!!
- JekkuKonttori
Ilman unelmia ihminen tuskin kestäisi maailman tai elämän kovuutta. Monelle se on ainoa pakotie, kun kaikki muut tiet tuntuvat sulkeutuvan. Sanoisin, että niin kauan kun on unelmia paremmasta on myös voimaa ottaa vastaan vastus kuin se olisi vain matala este jonka jälkeen voi vapaana käyskennellä kedollä ja painaa pää kukkaniityn suloiseen huomaan.
- Juhannusruusu53
selitetty ihmisen jaksaminen tuskaisen elämän keskellä. Oli mielestäni oikein positiivinen ja hyvää mieltä antava. Sait minullekin hyvän mielen lauantai-illaksi, kiitos siitä.
- Hupijuttu
pitääkin ajatella.
Mutta ne tutut oppilaat, ne on menneet jo eteenpäin? - kenties..
tietyn uskonlahkon jäsen? Siinä opissa ajatellaan näin ja opetetaan. Heille se on totuus.
- juuri sinun
jatkaa elämääsi eteenpäin. Mies on halvaantunut sinä et. Jos kaikki pyörii pelkästään miehesi ympärillä sinun minuus katoaa. Tai on kadonnut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723