olen huomannut että joissain seuroissa vain tiettyjä suositaan ja neuvotaan lajissa kuin lajissa. Itse olen turhautunut treeneistä mutta en osaa etsiä valmentajaa. miten sellaisen voisi löytää?
yleisurheilusta
4
235
Vastaukset
- Valkku VF
Käytkö ohjatuissa harkoissa? Käytkö säännöllisesti? Mitä tarkoitat sillä että vain tiettyjä suositaa ja neuvotaan?
Minä ainakin pidän linjaa, että kaikkia kohdellaan harkoissa tasapuolisesti, puutun jokaisen virheelliseen suoritukseen heti.
Ja kun valitsen joukkueita, viestiporukoita,leireille ym, niin silloin otan huomioon lahjat ja motivaation. Innokas harjoittelija, vaikka olisi kuinka ahkera harjoittelija mutta vailla lahjoja ei sivuuta esim pikaviestissä nopeampaa, mutta voi tulla valituksi leirille ja lahjakkaampi (mutta huonompi harjoittelija) ei tule valituksi.- epätietoinen15
Joo ja kilparyhmässä. No yleensä ne samat tyypit saa opastusta
(suosiminen>> niihin keskitytään treeneissä eniten ja toisiin ei ees vilkaistakkaan koko treenien aikana) esim. kisoissa pärjäävät>>>pitempään harrastaneet,omat lapset jne...tiedän etten oo lahjakas mutta tietenki itsekkin haluaisin kehittyä.
Ja joskus treenit menee sellaiseksi että minulla ei ole minkäänlaisia ohjeita enkä tiedä mitä tehdä sillä välin kun muut tietävät(silloin kun vetäjä ei ole paikalla).(Niille valituille on annettu ohjeet.) - Valkku VF
epätietoinen15 kirjoitti:
Joo ja kilparyhmässä. No yleensä ne samat tyypit saa opastusta
(suosiminen>> niihin keskitytään treeneissä eniten ja toisiin ei ees vilkaistakkaan koko treenien aikana) esim. kisoissa pärjäävät>>>pitempään harrastaneet,omat lapset jne...tiedän etten oo lahjakas mutta tietenki itsekkin haluaisin kehittyä.
Ja joskus treenit menee sellaiseksi että minulla ei ole minkäänlaisia ohjeita enkä tiedä mitä tehdä sillä välin kun muut tietävät(silloin kun vetäjä ei ole paikalla).(Niille valituille on annettu ohjeet.)Auttaisko, jos ihan juttelisit valmentajan kanssa. Kun kerran kilparyhmässä olet, niin jossakinhan olet ansioitunut. Tai pyydä vanhempiasi juttelemaan.
Tärkeintä ettei lähdetä syyttelylinjalle tyyliin "kun sä aina tuota" ja " mua ei koskaan" vaikka siltä tuntuiskin. Kerro että mielestäsi et ole saanut tarpeeksi opastusta, että voisit treenata omatoimisesti ja että tarvitset ohjausta tietyissä jutuissa. Pyydä harjoitteluohjelmaa. Ellei auta, ota yhteys seuran johtoon. - epätietoinen15
Valkku VF kirjoitti:
Auttaisko, jos ihan juttelisit valmentajan kanssa. Kun kerran kilparyhmässä olet, niin jossakinhan olet ansioitunut. Tai pyydä vanhempiasi juttelemaan.
Tärkeintä ettei lähdetä syyttelylinjalle tyyliin "kun sä aina tuota" ja " mua ei koskaan" vaikka siltä tuntuiskin. Kerro että mielestäsi et ole saanut tarpeeksi opastusta, että voisit treenata omatoimisesti ja että tarvitset ohjausta tietyissä jutuissa. Pyydä harjoitteluohjelmaa. Ellei auta, ota yhteys seuran johtoon."Kun kerran kilparyhmässä olet, niin jossakinhan olet ansioitunut. ">>> meijän seurassa taitaa olla sillai et kaikkii pääsee kilparyhmään jos haluaa koska en ole oikeasti hyvä ja pääsin sinne..
Heitän kiekkoo n. 19m sm-raja 29m saanko sitä ikinä ylitettyä?
Ja toi harjoitusohjelma juttu koskee taas niitä "tähtiurheilijoita".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279