Dokumentti esittelee faktat siitä miten Obama käänsi takkinsa kaikkien vaalilupauksiensa suhteen jo ensimmäisen kuukauden aikana siitä kun hän pääsi Valkoiseen Taloon. Obama on valehtelija ja vielä vaarallisempi kuin George W. Bush.
http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw
Obama-huijaus (Dokumentti)
Alex Jones
4
555
Vastaukset
- palstalla
jaksat mainostaa tata puppua.
- Troijan hevonen
Elät ison kuplan sisällä jos ton dokumentin katsomisen jälkeen vielä sanot Obamaa hyväksi tyypiksi. :)
- john doe
hyvä dokkari kyseinen
- Troijan hevonen
Olin minäkin epäluuloinen Obamasta mutta virkaanastujaisiin mennessä jotenkin pääni kääntyi että pakkohan sen on olla rehellinen tyyppi... mut olin väärässä. Muualtakin kannattaa asiaa tutkia ku pelkästään ton filmin katsomalla jotta saa vähän vertailtua eri lähteistä, mut suosittelen mäkin katsomaan ton filmin, siinä oikeastaan kaikki olennainen välittyykin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022