Yamarin vetouistelussa?

yksin200

Mitä kokemuksia Yamarin veneestä on vetouistelussa? Olen suunnitellut jotain 5-6 metristä Bow Rider, Day Cruiser tai Cabin mallia. Mistä vapatelineet kannattaa ostaa?

4

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rty5y

      On ihan kelpo peli. Osta jarrupussit ja isot kelkat, menee paremmin suoraan, noi venhot menee kuin käärmeet ilman jarrupusseja. Scotty strikerit parhaat telineet ja targa kaari kannattaa ostaa.

    • minulla lohi

      scotty laadukkain säädettävistä. putkitelineitä myydään jo melkei maitokaupoissakin. boattekin tuotteet on irvokkaan halpoja. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TUHLAA JIICEE tuotteisiin . hävyttömän hintaisia. yök minun seuraava vene on yamarin 560bc tai 5800bc .nyt siis lohi 585ht. on ihan hyvä sekin... noi läpikäveltävät ovat vaan helpompia varustaa, niissä kun on jo valmiiksi kaiteet katolla poikittain. kuten myös perässä. kaiteiden valmistus on tyyristä. muista tämä vihjeenä kun suunnittelet ostosta.

      • yksin200

        Minäkin katselin sen tyyppistä venettä, mutta päädyin kuitenkin kalastuksen kannalta epäkäytännölliseen Yamarin 59DC malliin ja sen kanssa on nyt yritettävä myös kalastaa. On muuten mukava vene ja "makuusoppi" tekee siitä myös minun tarkoitukseen hyvän, koska on aikomus myös joskus yöpyä veneessä.
        Nyt pitää vain kehitellä siitä myös kalastukseenkin käytännöllinen vene.


      • yksin200

        Kiitos vinkeistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe