Eli koneesta on hävinnyt kontrastit ja taustakuvat, esim. facebookissa ei näy siinä etusivulla sitä maapallon kuvaa, missä ihmisiä tai kun kirjautuu sisään, niin keskusteluissahan näkyy vihreä pieni pallo tai kuunsirppi, jos on paikalla tai ei, niin nämä ovat täysin hävinneet, vain valkoinen tausta. Koneeseen tuli ensin musta/violetti tausta ja kirjaimet, missä fontti todella iso, nyt olen yrittänyt saada sitä takaisin, mutta en vain löydä miten se oli alunperin.
En voi palauttaa alkuperäisiä asetuksia, koska koneella on kuvia, mitä ei ole muualla.
En ymmärrä kuinka kone on mennyt näin, mutta internet sivuilta puuttuu värejä ja kuvia ja myös fontti on itse koneessa hieman erilainen ja kaikkea muuta outoa ja erilaista.
Olen siis kokeillut muuttaa näitä asetuksia Control Panel ja sieltä Display.
Koneessa ei myöskään suomen kieltä, niin joitain on vaikea ymmärtää.
Miten saan koneen takaisin normaaliin tilaan, koska se on muutettu, niin pakkohan se on saada korjattua?
Värit ja kontrasti hävinnyt
titityy123
0
196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487