Punkkipanta?

koirullinen

Oliskos kokemuksia punkkipannasta? Onko mitään virkaa?
Onko pienelle perhoskoiralle sopiva, siis onko turvallinen käyttää?

Meillä näkyy olevan todella riesa nuo punkit,vaikka ihan täällä helsingissä asutaan, ja ihan tuosta "lähiöpöpeliköstä" niitä aina tulee (olen ennen kuvitellut että nää olis jotain saariston elukoita).

7

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun otettiin punkkipanta käyttöön. Voihan tietenkin olla sattumaakin.:D En tiedä. Toiset sanoo, että toimii, toisten mielestä taas ei.
      Omien kokemuksien mukaan toimii. Ei tuo minunkaan koirani mikään iso ole, aika keskikokoa.

• arkipiru

ostin Marjalle sen punkkipannan, eikä sen jälkeen ole yhtään ötökkää tarvinnut poistaa.

Niitä punkkipantoja on kahta kokoa, pienille ja suurille koirille ja sitä voi leikata tarpeen mukaan.

Mielestäni se "panta" sana hämää usein ihmisiä. Todellisuudessahan se on noin viiden millin levyistä nauhaa, ei mitään pantaa.

• Joodå

On virkaa, vaikka itse käytänkin koiralla mieluummin Exspottia. Mielestäni vaivattomampi. Exspotit niskaan, ja sitten voi 4 viikkoa olla ajattelematta asiaa. Ei ole ollut moneen vuoteen punkin punkkia, sen jälkeen kun aloitin sen käytön. Kyllä ne turvallisia, harvinaisissa tapauksissa joillakin koirilla saattaa tulla jotain pieniä allergia rektioita. Mutta jos ei koiralle sovi panta, niin voi koittaa exspottia.

• -jke-
    • TietääMistäPuhuu

Omaa kokemusta ei punkkipannasta ole, mutta joillekkin koirille aiheuttaa ihottumaa ym. allergiareagtioita. kannattaa kokeilla aluksi varovasti.
      Me laitamme niskaan sitä jotain ainetta (joka tässä ketjussa jo aiemmin mainittiin) ja hyvin on tehonnut.

• Omilla ei ole,mutta juuri yksi kaveri kertoi koirillaan olleen hyötyä noista yrttipannoista.
      Itseasiassa niistä olisikin mukava kuulla lisää.Mitään sivuvaikutuksiakaan kun en ole niistä ainakaan itse kuullut,ja pohjautuu luonnonjuttuihin.
      Jos tarttis,niin noit yrttipannat on ainoa vaihtoehto,joita kokeilisin koirilleni,noita "lääkepantoja" tai muita myrkkyjä en laittaisi.
      Eiköhän noit koirat saa muutenkin kaikenmoisia douppeja elämässään.

• Joodå

Mutta jos punkit on todella riesana, niinkuin aloittajalla, niin mielestäni punkin-esto on todella tärkeää. Ennenkaikkea punkkien levittämien sairauksien välttämiseksi ja toiseksi ei ainakaan minun mielestäni ole kovin mieltä ylentävää niiden punkkien noukkiminen iholta myöskään. Mutta tietenkin, riippuu tietenkin paljon siitä, missä koiransa kanssa liikkuu, siis tuo "douppien" tarve.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2036
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1320
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1271
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1192
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      336
      1017
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      85
      929
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      858
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe