The Sims 3:ssa naimisiin?

Miten?

Olen pelaillut The Sims 3 jo muutaman sukupolven ajan, mutta vieläkään en ole kenelläkään saanut vaihtoehdoksi kihloihin saatikka naimisiin menoa?

Miten kyseinen juttu käytännössä onnistuu?

75

8381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olimpia

      aa onnekas sulla ON kolmone :(( Saan vasta tänään!

    • __Minttu__

      Miten niin nopeesti voi saada lapsia, kun Sims 3 ilmesty vasta eilen?
      Sitä oon kyllä itekin miettiny, miten pääsee naimisiin.

      • __Minttu__

        Aa, tajusin miten pääsee naimisiin 8---D
        Sori, en osaa neuvoo, pitää vaan kai olla hyvä suhde 8>


    • Kaitsu55

      Voiko nuoret aikuiset saada lapsia, vai onko aikuiset, jotka on toistensa puolisoita niin nekö voi vaan saada lapsia? :-----o

      • Sims 3 nuoret aikuiset ja aikuiset voivat tehdä lapsia.


      • -milzu-

        kyllä nuoret aikuiset voi saada lapsia!!


      • Jehkv

        Mulla on kohta tulossa 4 lapsi


    • Hullu :)

      Suhteiden kasvattaminen on kuulemma vaikeaa, mutta kihloihin pitäisi saada kunhan simin ystävä on vapaa ja heillä on hyvät suhteet. Laita heidät rakastumaan niinkuin kakkosessakin :)

      • Ei auta

        Kovasti on yritelty, mutta ei auta. Lapsia tulee, mutta ei häitä...


      • __Minttu__
        Ei auta kirjoitti:

        Kovasti on yritelty, mutta ei auta. Lapsia tulee, mutta ei häitä...

        Siis mä oon menny naimisiin, mut en oikein tajuu... Siis, sieltä vaan, oisko ollu "toivoton romantikko", niin sieltä painoin "ehdota naimisiin menoa". Mut sit, jos sulla ei oo sitä luonteenpiirrettä, ni en tiä.. :S


      • Helpoo

        Minusa ihan sika helpoa mennä naimsiin ja kilhoihin.


      • __Minttu__ kirjoitti:

        Siis mä oon menny naimisiin, mut en oikein tajuu... Siis, sieltä vaan, oisko ollu "toivoton romantikko", niin sieltä painoin "ehdota naimisiin menoa". Mut sit, jos sulla ei oo sitä luonteenpiirrettä, ni en tiä.. :S

        Naimisiin pääsee ilman mitää erikoisia luonteenpiirteitä. Mutta pirteen "Sitoutumiskammoinen" voi olla vähän vaikea mennä kihloihin ja naimisiin.


      • sims 3

        apua miten voi saada naimisiin meno jutun kertokaa nopee


      • Simmie
        sims 3 kirjoitti:

        apua miten voi saada naimisiin meno jutun kertokaa nopee

        Kelaahan tää ketju alas ihan loppuu asti, niin tokaks viimeses vietissä on vastaus. ;)


    • ...

      Onnistuu mulla ainakin siten, että valitsee peräkkäin erilaisia toimintoja sieltä romantiikka-sarakkeesta, sitten jossain vaiheessa sinne ilmestyy vaihtoehdoiksi myös kihlat ja häät.

    • .....

      Minulla on kans sama ongelma. Olen simit saannut saman katon alle asumaan ja he ovat toistensa ihastuksien kohteita ja lapsiakin on jo kolme kappaletta. Silti ei tietoakaan häistä/kihloista. Olen epäillyt jo bugiakin sillä jos simien saaminen naimisiin on noin työlästä niin huhhuh!

      • Jelinas

        Flirttiä, flirttiä... Sit kun on tarpeeksi flirtannut niin pitäisi tulla seurustelu,kihlaus ja sit pari alkaa järjestelemään häitä. Häät voi tietysti järjestää muuallakin kuin kotona. :)


      • Kaitsu55
        Jelinas kirjoitti:

        Flirttiä, flirttiä... Sit kun on tarpeeksi flirtannut niin pitäisi tulla seurustelu,kihlaus ja sit pari alkaa järjestelemään häitä. Häät voi tietysti järjestää muuallakin kuin kotona. :)

        Miten voi saada sen toisen simin asumaan sinne taloon jos ne ei oo naimisissa? :o Kun sillonhan, kun ne menee naimisiin, niin ne voi muuttaa yhteen, mutta miten sitten muuten voi? :o
        Ja sitä oon kanssa miettiny, että miten voi järjestää suuret hääjuhlat, kun mun sim halusi järjestää hääjuhlat, mutta sitten kun soitti siitä puhelimesta siihen "järjestä juhlat" -juttuun niin kumminkin sieltä mistä voi valita onko ne esim. Syntymäpäiväjuhlat, kotibileet yms. niin ei siellä ollu mitään hääjuhlat :o Ja muutenkin, kun simini on kihloissa jonkun muun kanssa, ei sieltä mistään voi sitten valita muutakuin että "pidä pienet häät" tai jotain tollasta. Eli mistä ne suuret hääjuhlat sitten voi valita..? :D


      • iilimatto

        Olen vähän googlaillut netistä ja muillakin näyttää olevan samaa ongelmaa, joten kyseessä on todennäköisesti jonkinlainen bugi. Simit ovat toistensa tyttö/poikaystäviä ja voivat pelehtiä, tehdä lapsia jne. mutta eivät mennä kihloihin tai naimisiin. Vihreä ihmissuhde sarake on aivan täynnä ja romanttisia toimintoja on yritetty laittaa peräkanaa jo ties kuinka monta kertaa. Kummallakaan ei ole luonteenpiirteissä sitoutumiskammoa, vaan mies on toivoton romantikko ja nainen flirttaileva. Olen epäillyt bugin aiheuttajaksi sitä, että kutsuin miehen asumaan luokseni ennen kuin hänestä tuli edes simini poikaystävää, mutta en voi tietenkään olla varma tästä...
        Normaalisti sitoutuminen on käynyt pelissä todella nopeasti. Eräskin pariskuntani tapasi ja meni kihloihin yhden pelissä kestävän päivän aikana.


      • jimi8v
        Kaitsu55 kirjoitti:

        Miten voi saada sen toisen simin asumaan sinne taloon jos ne ei oo naimisissa? :o Kun sillonhan, kun ne menee naimisiin, niin ne voi muuttaa yhteen, mutta miten sitten muuten voi? :o
        Ja sitä oon kanssa miettiny, että miten voi järjestää suuret hääjuhlat, kun mun sim halusi järjestää hääjuhlat, mutta sitten kun soitti siitä puhelimesta siihen "järjestä juhlat" -juttuun niin kumminkin sieltä mistä voi valita onko ne esim. Syntymäpäiväjuhlat, kotibileet yms. niin ei siellä ollu mitään hääjuhlat :o Ja muutenkin, kun simini on kihloissa jonkun muun kanssa, ei sieltä mistään voi sitten valita muutakuin että "pidä pienet häät" tai jotain tollasta. Eli mistä ne suuret hääjuhlat sitten voi valita..? :D

        ei tartte muuttaa jos kysyt similta haluaako se jäämään sun kotiis


      • Kaitsu55 kirjoitti:

        Miten voi saada sen toisen simin asumaan sinne taloon jos ne ei oo naimisissa? :o Kun sillonhan, kun ne menee naimisiin, niin ne voi muuttaa yhteen, mutta miten sitten muuten voi? :o
        Ja sitä oon kanssa miettiny, että miten voi järjestää suuret hääjuhlat, kun mun sim halusi järjestää hääjuhlat, mutta sitten kun soitti siitä puhelimesta siihen "järjestä juhlat" -juttuun niin kumminkin sieltä mistä voi valita onko ne esim. Syntymäpäiväjuhlat, kotibileet yms. niin ei siellä ollu mitään hääjuhlat :o Ja muutenkin, kun simini on kihloissa jonkun muun kanssa, ei sieltä mistään voi sitten valita muutakuin että "pidä pienet häät" tai jotain tollasta. Eli mistä ne suuret hääjuhlat sitten voi valita..? :D

        Ehdottamalla yhteenmuuttamista


    • naimisiiin

      Siis kunhan simi on vähintään nuori aikuinen, kasvatat suhteita kunnes tulee vaihtoehto "ehdota seurustelua" tai jotain sinnepäin, sitten kasvatat taas suhteita ja tulee lopulta vaihtoehto: "ehdota kihloihin menemistä" sitten ne voi pitää vaikka hääjuhlat ja sitten on vaihtoehto: "mene naimisiin" ne juttelee kai vähän aikaa ja sitten antaa sormukset ja sitten ne on naimisissa.

      • Kaitsu55

        Siis tajusin :----D Mun sim oli kihloissa ja ne muutti saman katon alle ^^'


      • S.I.M.I
        Kaitsu55 kirjoitti:

        Siis tajusin :----D Mun sim oli kihloissa ja ne muutti saman katon alle ^^'

        Flirtti toimii aina. Pitäähän toista osapuolta vähän lämmitellä... Aika kiva kun EA teki pelistä näinkin todentuntuisen =)


      • Mukkelis :)
        S.I.M.I kirjoitti:

        Flirtti toimii aina. Pitäähän toista osapuolta vähän lämmitellä... Aika kiva kun EA teki pelistä näinkin todentuntuisen =)

        Jooo.. no tota en oo ihan sammaa mieltä tuosta... oon pellaillu simssii jo jonki aikaa ja oon saanu sen suhdepykälä jutun ihan milliä vaille vihreeksi eikä mun simssi vieläkkään voi kysyä sitä naimisiin. Sen vaan havaitsin että jos pelaa mies simssillä niin se voi kosia jo ku on vasta ihastuneita. Et oisiko kelläkään vastausta joka toimii!!???

        Thanks!


      • Kukka-Maaria
        Mukkelis :) kirjoitti:

        Jooo.. no tota en oo ihan sammaa mieltä tuosta... oon pellaillu simssii jo jonki aikaa ja oon saanu sen suhdepykälä jutun ihan milliä vaille vihreeksi eikä mun simssi vieläkkään voi kysyä sitä naimisiin. Sen vaan havaitsin että jos pelaa mies simssillä niin se voi kosia jo ku on vasta ihastuneita. Et oisiko kelläkään vastausta joka toimii!!???

        Thanks!

        Itsellä sama ongelma :( Mutta mieleeni tässä tupsahti, että jos niiden tarvii olla aikuisia, että ne voi mennä naimisiin? Eli jos nuoret aikuiset ei voi mennä naimisiin?


      • Sirkkku
        Kukka-Maaria kirjoitti:

        Itsellä sama ongelma :( Mutta mieleeni tässä tupsahti, että jos niiden tarvii olla aikuisia, että ne voi mennä naimisiin? Eli jos nuoret aikuiset ei voi mennä naimisiin?

        Kyllä ne nuoret aikuisetkin voi mennä naimisiin!

        Itse olen ainakin saanut pariskunnan naimisiin. Toiset piti isot hääjuhlat rantapuistossa (pelaan englanninkielistä Simsiä, joten en tiedä, miten nämä on tarkalleen suomennettu) ja toiset taisi mennä kahdenkesken kotona.

        Isot hääjuhlat voi järjestää puhelimen kautta sekä kotiin että julkisille paikoille. Sieltä tulee iso ikkuna, josta voi valita esim. alkamisajankohdan, pukukoodin (arkiasu, juhla-asu, uima-asu) sekä tietysti juhlan tyypin (tavalliset juhlat, synttärijuhlat, hääjuhlat...).

        Kyllä ne seurustelu-, kihlaus- ja häävaihtoehdot sieltä tulee Sims-hahmoille, kunhan on sinnikäs! Minulle taas oli ensin haaste saada seurustelevat Simsit muuttamaan saman katon alle, kun en tajunnut, ettei pelkkä flirtti riitä.


      • lkfkfsdkdsdsds
        Mukkelis :) kirjoitti:

        Jooo.. no tota en oo ihan sammaa mieltä tuosta... oon pellaillu simssii jo jonki aikaa ja oon saanu sen suhdepykälä jutun ihan milliä vaille vihreeksi eikä mun simssi vieläkkään voi kysyä sitä naimisiin. Sen vaan havaitsin että jos pelaa mies simssillä niin se voi kosia jo ku on vasta ihastuneita. Et oisiko kelläkään vastausta joka toimii!!???

        Thanks!

        Sillonku tekee simiä nii kannattaa valita sieltä se perhekeskeinen vai mikä se oli. Itse olen sillä saanut ne eka seurustelemaan, sitte kihloihi ja sitte naimisiin..


      • Svintonaattori
        lkfkfsdkdsdsds kirjoitti:

        Sillonku tekee simiä nii kannattaa valita sieltä se perhekeskeinen vai mikä se oli. Itse olen sillä saanut ne eka seurustelemaan, sitte kihloihi ja sitte naimisiin..

        Mulla on hieman erinlainen ongelma, mutta kuitenkin niin saman tapanen.
        Simin toiveena on olla "10 simin tyttöystävä" no olen onnistunut nappaamaan jo yhden poikaystävän jo siinä vaiheessa kun ei ollut suhde vielä niin hyvä.
        Nyt kun on toinen myös kiikarissa, ei vaihtoehtoa tule "ehdota seurustelua" Mistä johtuu?
        Sydämmiä näkyy, suhde on PARHAIMMILLAAN. (Siis vihreä juttu on maksimissaan)
        Toiveissa näkyy että haluaa pyytää henkilöä seurustelu suhteeseen.

        Silti mikään ei toimi. Tässä jo muutaman päivän kokeillut saada heitä yhteen, mutta ei.

        Olen laittanut simille seuraavia lisäpiirteitä:
        Vetävä
        Silmänilo
        Tarkkaavainen

        APUJA ? KIITOS !


      • sv,ysyhmn
        Svintonaattori kirjoitti:

        Mulla on hieman erinlainen ongelma, mutta kuitenkin niin saman tapanen.
        Simin toiveena on olla "10 simin tyttöystävä" no olen onnistunut nappaamaan jo yhden poikaystävän jo siinä vaiheessa kun ei ollut suhde vielä niin hyvä.
        Nyt kun on toinen myös kiikarissa, ei vaihtoehtoa tule "ehdota seurustelua" Mistä johtuu?
        Sydämmiä näkyy, suhde on PARHAIMMILLAAN. (Siis vihreä juttu on maksimissaan)
        Toiveissa näkyy että haluaa pyytää henkilöä seurustelu suhteeseen.

        Silti mikään ei toimi. Tässä jo muutaman päivän kokeillut saada heitä yhteen, mutta ei.

        Olen laittanut simille seuraavia lisäpiirteitä:
        Vetävä
        Silmänilo
        Tarkkaavainen

        APUJA ? KIITOS !

        jos kiehnaa jonkin aikaa kumppaninsa ympärillä, flirttailee ja näin :D sit siihen tulee vaihtoehtoihin ehdota naimisiinmenoa.

        Sänkyyn pääsee nopeiten yhdessä silleen että laittaa molemmat simit rentoutumaan samaan sänkyyn ja sitten napsauttaa toista. Sitten painat "pelehdi"
        :DD

        Ja svintonaattori:
        Sun pitää erota eka sen edellisen poikaystävän kanssa. Ja jos et osaa erota xD ni napsauta simii, kenestä haluat erota ja siihen valikkoon tulee "ilkeä", paina sitä ja sitten valikkoon tulee että voit katkaista suhteen :D tossa ei voi (tietääkseni) seurustella monen kanssa samaan aikaan.... mä luulen et toi ongelma johtuu siitä


      • SVINTONAATTOOR
        sv,ysyhmn kirjoitti:

        jos kiehnaa jonkin aikaa kumppaninsa ympärillä, flirttailee ja näin :D sit siihen tulee vaihtoehtoihin ehdota naimisiinmenoa.

        Sänkyyn pääsee nopeiten yhdessä silleen että laittaa molemmat simit rentoutumaan samaan sänkyyn ja sitten napsauttaa toista. Sitten painat "pelehdi"
        :DD

        Ja svintonaattori:
        Sun pitää erota eka sen edellisen poikaystävän kanssa. Ja jos et osaa erota xD ni napsauta simii, kenestä haluat erota ja siihen valikkoon tulee "ilkeä", paina sitä ja sitten valikkoon tulee että voit katkaista suhteen :D tossa ei voi (tietääkseni) seurustella monen kanssa samaan aikaan.... mä luulen et toi ongelma johtuu siitä

        Joo mutta simin ELÄMÄNTOIVE on "olla 10 simin tyttöystävä" Miksi elämäntoiveeksi olisi laitettu sellainen mikä ei onnistu millään tavalla?
        Ellei pelin tekijät halua olla vittumaisia.
        JA kyllä minä osaan erota toisesta simistä, älä nyt heti ala luulla lapseksi.


      • cvbnms,d
        SVINTONAATTOOR kirjoitti:

        Joo mutta simin ELÄMÄNTOIVE on "olla 10 simin tyttöystävä" Miksi elämäntoiveeksi olisi laitettu sellainen mikä ei onnistu millään tavalla?
        Ellei pelin tekijät halua olla vittumaisia.
        JA kyllä minä osaan erota toisesta simistä, älä nyt heti ala luulla lapseksi.

        olla SAMANAIKAISESTI kymmenen simin tyttöystävä!


      • SVINTONAAAAAAAAAATT
        cvbnms,d kirjoitti:

        olla SAMANAIKAISESTI kymmenen simin tyttöystävä!

        Kiitos tarkennuksesta. :)


      • Sims 3 Iltahuvit
        SVINTONAAAAAAAAAATT kirjoitti:

        Kiitos tarkennuksesta. :)

        ..pitää tehä kun muutin uuteen taloon ja yks perheenjäsen jäi eteiseen jumittamaan ja pyyhkimään nenäänsä vähän väliä? :DD Kohta kuolee varmaan nälkään. Se ei liiku siitä mitenkään


      • AlSimhara
        Sims 3 Iltahuvit kirjoitti:

        ..pitää tehä kun muutin uuteen taloon ja yks perheenjäsen jäi eteiseen jumittamaan ja pyyhkimään nenäänsä vähän väliä? :DD Kohta kuolee varmaan nälkään. Se ei liiku siitä mitenkään

        Avaa koodilaatikko ja kirjoita siihen "resetSim", sitten väli ja sitten simin etu- sekä sukunimi. Siis ilman heittomerkkejä. Sitten paina "enter". Pitäisi tehota. :-)


      • Sims 3 Iltahuvit
        AlSimhara kirjoitti:

        Avaa koodilaatikko ja kirjoita siihen "resetSim", sitten väli ja sitten simin etu- sekä sukunimi. Siis ilman heittomerkkejä. Sitten paina "enter". Pitäisi tehota. :-)

        Kiitosta. Johan tärppäs :)


      • Sims3 pelaaja <3
        SVINTONAATTOOR kirjoitti:

        Joo mutta simin ELÄMÄNTOIVE on "olla 10 simin tyttöystävä" Miksi elämäntoiveeksi olisi laitettu sellainen mikä ei onnistu millään tavalla?
        Ellei pelin tekijät halua olla vittumaisia.
        JA kyllä minä osaan erota toisesta simistä, älä nyt heti ala luulla lapseksi.

        Haha, itselläni oli yhdellä Simillä (joka nyt on haudassa) haaveena olla 5 tähden kokki, mutta vaikka nuorena aikuisena hänelle kokintyöt aloitin niin eihän se päässyt lähellekään 5 tähden kokkia! :S ärsyttävää tosiaan..
        Ja yksi simi pelissäni tahtoo olla nikkaroija, se on hänen elämänhaaveensa, mutta mitenkä sen toteutat jos mies ei edes osaa nikkaroida? XD Kun yritin korjata kylpyammetta niin särki sen vain pahemmin.. :D


    • Sims3 pelaaja <3

      Täälläpä ongelmia riittää :DD Itselläni on Sims3 :sessa yksi perhe. Nainen ja mies (naimisissa) sekä heillä on 3 poikalasta.
      Pitää vaan tehdä romanttisia juttuja koko ajan toiselle jo nuoresta pitäen jos aikoo naimisiin. :) Tai itse tein niin. Kun tämä "nykyinen äiti" simssissäni oli teini niin se alko seurustelemaan ton "isän" kanssa. Nuorina aikuisina meni kihloihin ja hetken päästä naimisiin :)
      Ihan helppoa, mutta eihän ne heti voi mennä naimisiin jos ei ole seurustellukkaan :D

      • Sims3 pelaaja <3

        Nykyään tämä "äiti" ja "isä" (en sano nimiä :D) ovat aikuisia ja pian tulevat vanhuksiksi :(
        "Äidin" äiti (eli poikien mummo) kuoli jo ennen 2. poikalapsen syntymää. Surivat vähän yli 2 päivää nuo Simssit, se oli aika ärsyttävää kun mitä ikinä tekikin niin ne lopetti tekemisensä ja alko itkemään.. O__o :P
        Mutta sims on sikamahtava peli


    • ?!?

      Minun similläni on poikaystävä,ne seurustelevat ja suhde palkki on täynnä ja en saa niitä millän menemään naimisiin.. -.-

    • Nutcake

      Kokeile muuttaa heidät ensin yhteen. Josko se auttaisi. ;-)

    • Radosims

      Ostin simin uusimman lisäosan, täyttä elämää, tänään, ja halusin kokeilla millaista on mennä naimisiin. Erosin aviomiehestäni, ja meillä on hyvät välit, koska voin tehdä vaikka mitä romanttisia toimintoja, mutta en voi mennä naimisiin tai alkaa seurustella entiseni kanssa uudestaan. Se ei tule vaihtoehtoihin vaikka meillä olisi kuinka hyvät välit tahansa.

    • sassa25

      voiko eritalouksien simit mennä naimisiin? minulla on kaksi miestä jotka on toivottomasti rakastuneet toisiinsa, palaavat aina yksiin selkäni takana kun erotan.päätin sit et olkoot yhdessä.nyt ovat kihloissa ja eritalouksissa mutten saa heitä naimisiin mitenkään ja talouteeni ei mahdu yhtään simiä enkä tahdo luopua tästä "perusperheeseeni" kuuluvasta simistä.. :( mitä teen? johtuuko se ettei mene naimisiin siitä et ovat kaksi miestä vai siitä että asuuvat eri talouksissa vai jostain muusta?

    • AlSimhara

      Ei johdu samasta samasta sukupuolesta. Eritalouksissa asuminen vaikeuttaa asiaa, varsinkin jos naapurustosta ei löydy sopivaa asuntoa johon he voisivat yhdessä muuttaa (siis pelin mielestä, ei pelaajan). Oletko kokeillut yhdistää nuo taloudet "Muokkaa naapurustoa" tilassa?

      Jos saat heidät saman katon alle eikä siltikään naimisiin meno onnistu, niin Twallanin Master Controller -modilla pystyy muuttumaan heidän suhteensa kihloista avioliitoksi. :-)

      http://www.the-isz.com/nraas/index.php?/topic/866-the-mastercontroller-phase-four-version-62-updated-2011-aug-28/

      • nfgnfgngh

        Eri talouksissa asuminen ei ainoastaan vaikeuta asiaa vaan tekee naimisiinmenon täysin mahdottomaksi.

        Ensiksi parin pitää mennä kihloihin. Se onnistuu vaikka osapuolet asuisivat missä tahansa. Kihlat eivät sido mitenkään, paitsi että ainakin oma toinen osapuoli ei suostunut julkisissa paikoissa toisen simini suutelointiin, ellen itse laittanut häntä suutelemaan. Se simi esteli siitäkin huolimatta että olin jo antanut hänen aikaisemmalle heilalle kenkää ja rikkonut suhteen.

        Kihlojen jälkeen jos haluaa naimisiin, on pakko muuttaa yhteen koska.......

        Sen jälkeen MOLEMPIEN pitää järjestää erikseen polttarit. Se ei onnistu elleivät he asu samassa taloudessa. Kun kumpikin on järjestänyt polttarit, vasta sitten voi mennä naimisiin.

        Polttareihin voi kutsua myös kumppanini simin, mutta se ei ole pakko.

        Yritin saada tuota polttari aietta näkyviin kun simini olivat kihloissa, mutta se ei ilmestynyt ennenkuin pari asui saman katon alla mikä käytännössä teki naimisiinmenosta mahdotonta.



        Sitten lisäksi yksi hauska detalji. Välillä joku kaupungin simeistä soittelee sille simille joka ei ole polttareita vielä järjestänyt että polttarit pitää järjestää jos simi aikoo naimisiin.


    • AlSimhara

      Naimisiin meno ei vaadi polttareita. Ne voi pitää mutta eivät ole välttämättömyys. Ei itsekään jaksa niitä aina pitää, eikä ole ollut mitään ongelmia naimisiin menon kanssa.

      Toisekseen erillään asuminen ei tee naimisiin menoa mahdottomaksi. Kuten sanoin, jos kihlapari - ja tällä tarkoitan kaupunkilaisia, ei omia simejä - löytää sopivan asunnon, peli muuttaa heidät yhteen ja naimisiin meno mahdollistuu. Tämä on tapahtunut pelissäni useaan otteeseen. Jos sopivaa taloa ei ole vapaana, niin yleensä tulee yläkulmaan ilmoitus tyyliin: "simi A ja simi B haluaisivat kovin mielellään muuttaa saman katon alle mutta sopivaa taloa ei löydy".

      Outoa. Minun simeilläni ei ole ollut mitään ongelmia julkisten hellyydenosoitusten kanssa. Päinvastoin. Ja tämä toinen sattuu olemaan kaupunkilainen, joka antoi aiemmalle vaimolleen kenkää minun simini pyynnöstä. Ehkäpä kyse on toisen simisi jostakin luonteenpiirteestä tai romanttisesta maineesta, joka tuli Täyttä Elämää lisäosassa.

      • :)9

        oon yrittänyt saada poika simmiäni naimisiin/ kihloihin yhden toisen kanssa. tuloksena ne on nyt "girl" ja "boyfriends". ovatko he nyt käytännössä kihloissa ? :) ja miten voi muutta toisen simssin kansa yhteen asumaa ? :) ja jos meen naimisiin voinko itse ohjata sitä toista jonka kanssa meen ? :) kiitti jos vastaisitte !


    • :)9

      ja vielä että pitääko sims3 lisäksi ostaa joku lisäosa täyttä elämää jos aikoo mennä naimisiin ? :)

    • siiseli

      Yhteen voi muuttaa, kun on tarpeeksi tehnyt ystävällinen-toimia. Kun simisi ehdottaa sitä, ainoana vaihtoehtona on tosin toisen simin muuttaminen vain sinun taloosi. Simin muutettua, voit ohjailla sitä kuten luomaasi simiä.

      Tehtyäsi riittävästi romanttisia-toimia esim. flirttailut yms. yhtenä vaihtoehtona sinne tulee "ehdota naimisiin menoa" samalla lailla kuin tuo seurustelu-vaihtoehtokin on sinne tullut. Tällöin simsi kosii toista ja toisen suostuttua he ovat kihloissa. Varsinaisesti naimisiin menoa varten ei tarvita mitään lisäosaa tai muutakaan. Häät saat järjestettyä kahdella tavalla:

      -suuremmat häät, jossa on vieraita, saat järjestettyä kuten esim. kotibileet. Kännykällä valitset "järjestä juhlat" tai "järjestä juhlat paikkana..." kun juhlat ovat alkaneet, romanttisista-toimista pitäisi löytyä vaihtoehto "mene naimisiin". Simit ovat sitten naimisissa, kun ovat vaihtaneet sormuksia.

      -pienet häät, ilman vieraita, saat vietettyä, kun valitset romanttisita-toimista muistaakseni "vietä pienet häät". Tällöin simit vain vaihtavat nopeasti sormuksia ilman sen kummempia seremonioita.

      Jos haluat järjestää polttarit simeille, tähän vaaditaan Täyttä Elämää-lisäosa. Samassa lisäosassa tulee myös vihkikaaria ja hääkakku.

      Toivottavasti noista oli edes jotain apua:)

      • :)9

        Joo kiitti autto paljon ! Itellä on se vaan englanniksi ni en tajua kaikkiasanoja :)


      • lovii9

        Itellä on sellanen ongelma että poika teinillä on se romantikka-homma täynnä yhen toisen tyttöteinin kanssa. Muttta nyt se poika kasvoi aikuiseksi ja tyttö jäi teiniksi . Heillä on edelleen se "romantiikka palkki" mutta eivät voi puhuessan käyttää romantikkaa toisilleen tai mitenkään muutenkaan. Olen myös yrittänyt puhalluttaa hänellä kakkua,mutta hän ei vanhene. Mitä teen ? :) joa joku ihana jaksaia vastata ! :)


    • AlSImhara
      • lovii9

        Ahaa okei..mutta miten voi mennä toisen luokse kylään ? :)


    • AlSimhara

      Muokkaa naapurustoa -tila ja sitten "Vaihda taloutta" iconi. Sitten vain valitset sen tytön perheen. Jos vanhentaminen onnistuu, niin sitten taas vaihdat taloutta takaisin sen pojan perheeseen. Jos peli kysyy että tallennetaanko muutokset, niin voit huoletta laittaa että "ei" ja tallentaa vasta sitten lopussa siellä pojan perheessä. :-)

    • Aurinko :)

      Simin voi myös laittaa vanhenemaan koodilla. Se on testingcheatsEnabled true ( false kun haluat koodin pois käytöstä). Sitten vain painat sitä nuolta onko se nyt shift näppäimistössä ja samalla kun painat sitä klikkaa simiä, jonka haluat vanhentaa. Siihen pitäisi tulla vaihtoehto " vanhenna seuraavaan elämänvaiheeseen" tai joku tollanen. Sit se vaan vanhenee. Jos sim on vanhus ja käyttää tota koodia, se kuolee. Toivottavasti ymmärsitte! :D

    • fsns,i

      Jokaiselle vielä vinkiksi (en lukenut koko ketjua, en ole varma onko jo ehdotettu), että kun simit flirttaavat, aluksi siinä vihreässä suhdepalkissa ylhäällä lukee 'Simin se ja se mielestä sim se ja se on flirttaileva'. Sen jälkeen kun on tarpeeksi lämmitelty, simistä tulee toisen silmissä 'hyvin houkutteleva'. Tässäkin menee jonkin aikaa, kunnes sim on toisen mielestä 'täysin vastustamaton'. Tällöin yleensä tulee sellaisia vaihtoehtoja kuin 'syleile' ja 'muhinoi', 'pelehdi', 'ehdota seurustelua', 'yrittäkää saada vauva'. Kun simit seurustelevat, seurustelutoiminnon tilalle tulee 'ehdota naimisiinmenoa' (tällöinkin vasta täysin vastustamattomassa). Sen jälkeen simit ovat kihloissa, ja voit joko järjestää pienet häät romanttisissa olevalla toiminnolla, tai sitten suuret häät puhelimen välityksellä.

    • vaksu3

      mulla kävi tällänen juttu että sim A ja sim B oli just menossa naimisiin kun sim A sai sähköiskun ja kuoli mutta perheen kissa jotenki muka pelasti sen :D ku se "kuolema" tuli hakemaan sim A:ta joka siis palasi henkiin ja sen jälkeen ei oo enää tullu vaihtoehdoks kihloihin tai naimisiin menoa... oon yrittäny kaikkea: resetSim, simit on eronnu toisistaan ja menny takas yhteen ja sillon on tullu ehdota seurustelua mutta ei muuta, ostin onnellisuuspisteillä aloita rakkauselämä puhtaalta pöydältä(tai mikä lie oikeelta nimeltä olikaa) ja niin. perheessä 3 lasta molemmat simit perhekeskeisiä, toinen toivoton romantikko ja toinen flirttaileva.... niin täysin vastustamattomalla on koko ajan.

      • lovedd

        tämä ei liity aiheeseen, mutta voiko sims 3 pelata xbox 360 kahdestaan yhtäaikaa ? :) ja miten pystyy kasvattaa puutarhaa ?! en tajua sitä.:) olisin niiin kiitollinen vastauksista ? :)


    • neeipystyseurustelee

      Juu, nyt on kyl menny vähän aikaa tosta viestistä, mutta Sims 3 on, ja ensimmäinen kerta, kun ei suostu EDES SEURUSTELEMAAN. Vihreä palkki täynnä, ihastumisen kohteena molemmat ja molemmat on myöskin perhekeskeisiä ja toivottomia romanttikkoja ja kohta myöskin lapsiakin ja muutettu yhteen. Ei kai bugia voi tulla, jos ne muuttaa yhteen vaikka ei seurustele? Ei pitäis..

    • sims pelaaja

      miten saa muutettua asunnosta toiseen

    • alottelija

      Pystyykö simsissä eroamaan jos on mennyt vahingossa naimisiin väärän tyypin kanssa?

      • siiseli1

        Pystyy. Toiminto-valikosta ilkeä ja sieltä katkaise suhde.


    • Minä

      miten sims3 voi tehä vauvan

    • ndohxcid

      Alottelija kyllä pystyy.

    • aasdfgh111

      heii nyt näin ohimennen, kui montaa lisäosaa simssissä voi käyttää samaan aikaan? :D

      • katte1

        Kaikkia, jotka on ladannut. Mutta kannattaa pelata sillä viimeisimmällä lisäosalla, jonka oot ladannut, siellä on kaikki toiminnot mitä sulla on lisäosien mukana tullu :)


    • Aro-ollia

      "miten sims3 voi tehä vauvan" , Sitten kun tiiät et miten oikees elämäs se menee ni sit varmaan tajuat miten se menee simsissäkin. =D

    • Laura =3

      Tää on aika vanha vanha viesti, mutta vastaan kuitenkin.

      The Sims 3:ssa voi mennä naimisiin, kunhan parilla on riittävän hyvä suhde ja molemmat ovat vapaita. (saat tietää, onko toinen sim vapaana, valitsemalla "romanttinen" ja seuraavaksi "kysy onko hän sinkku".) Jos molemmat ovat sinkkuja, sinun on vain kehitettävä suhdetta. Valitse "ystävällinen" ja "romanttinen" -toimintoja, kunnes suhdepalkki on vihreän puolella: ystävä, hyvä ystävä tai paras ystävä. Kun olet flirttaillut ja kehunut toista simiä tarpeeksi, "romanttinen" -toimintoon ilmestyy "tunnusta ihastus". Paina sitä ja katso mitä tapahtuu. Seuraavaksi sinun tulee tehdä "ensisuudelma". Se ilmestyy "romanttinen" -toimintoon ihastuksen tunnustuksen jälkeen. Jos ensisuudelma onnistuu, valitse seuraavaksi "ehdota seurustelua". Kun simit seurustelevat, valitse "ehdota naimisiin menoa". Sen jälkeen "romanttinen" -toimintoon ilmestyy "järjestä pienet häät". Voit valita sen, jolloin simit menevät heti naimisiin. Tai voit järjestää hääjuhlat puhelimellasi, jolloin sinun tulee valita juhlan tyypiksi "hääjuhla". Osta hääjuhliin hääkakku ja vihkikaari, niin häistä tulee mahtavat.

      Toivottavasti tästä oli jollekin Sims 3:n pelaajalle apua! =)

    • lol8

      Moi ja kiitos tiedosta hyvä ystävä. Olet tosi kova kirjoittamaan. :-D

    • blueberry1

      Hei!

      Tämä on todella vanha palsta mutta jaksaisiko joku vastata vielä minun ongelmaani?Minulla on sims freeplay puhelimessani miten saan simini ihastumaan/rakastumaan toisiinsa ... Ne on nyt parhaita kavereita olen tässä nyt 3vk miettinyt asiaa mutta en ole tullut tulokseen.please help!

    • Simsmasa

      Voiko naiset mennä kihloihin /naimisiin

      • NaisetVoiLähesMitäVaan

        Voi.


      • Anonyymi

        Voi ainakin Sims 3


    • HyväMinä

      Okei kiitti paljon! Itse tilasin alesta sima 3 ja oon ihan koukussa. Ehkä vähän liiankin sillä asiat menee vähän väärässä järjestyksessä sillä simit saa lapsen vaikka ei oo ees vielä kihloissa! No... Eiköhän se siitä;).

      • Simahtanut

        Nimimerkki "HyväMinä" kirjoitti mm: " ...sillä asiat menee vähän väärässä järjestyksessä sillä simit saa lapsen vaikka ei oo ees vielä kihloissa! ..."
        Ei ole yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa pelata Sims-pelejä. On lukemattomia pelitapoja ja tyylejä, joten ei mitään huolta siitä, että tekisi jotain "väärin" tai edes väärässä järjestyksessä. Se on eräs Sims-pelien suosion syistä.
        Ellei simit ja/tai pelaaja itse kärsi asioista, peli menee hienosti. Jos jompi kumpi tuntuu olevan ongelmissa, sekin on hienoa, koska silloin voi selvästikin parantaa asioita ja löytää sellaiseen keinoja pelin kautta - tai sitten tehdä vaikka traagisen Sims-tarinan ja julkaista sen netissä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe