Haluaisin tietää millainen alue on Holiday Clubin Punkaharjun mökkialue ja millaisia aktiviteetteja ja palveluita siellä on ? Varattiin viikoksi huoneisto kun mennään Visulahteen ja Savonlinnaan vierailulle. Ei olla lomaosakeomistajia mutta kiva olisi kuulla kokemuksia ja vinkkejä lapsiperheelle alueesta siellä olleilta, kiitos.
Holiday club Punkaharju majoituskohteena?
3
3044
Vastaukset
- huonosti on asiat
Eipä ole lapsille paljoa paikasta kertomista.
- hyvä,
mutta eihän siellä paikan päällä ole mitään sen kummenpaa. Eli lomakeskuksen ulkopuolelta ne ajanviettteet on haettava. Niitä kyllä ympäristö tarjoaakin yllin kyllin. Mikkelin ja Savonlinnan jo tiedätkin. Myös itse Punkaharju tarjoaa monenlaista nähtävää: arborretum, metsämuseo, retretti yms. Katso tarkemmin vaikka kunnan nettisivuilta. Eli varmasti riittää tekemistä!
- no jaa
Mökit ovat siistejä mutta tekemistä ei kyllä löydy läheltä ainakaan nuorelle parille, savonlinna on niin kulunut ja pieni että sen näkemiseen riittää puoli päivää, punkaharju on pieni kyläpahanen jonka nähtävyydet ei kyllä kaikkiaä sytytä. Mutta jos kaipaa luonnon rauhaa ja rauhaisaa lenkkeilyä yms Punkaharju on ihan ok paikka. Poreammeet on kiva lisäys mökkeihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284