Apilaniitty

Sanna

Tietääkö joku, onko Inglesisä vielä pystyssä sellainen suomi-klubi kun Apilaniitty. Oli hieno paikka ja mukavat sisäänheittäjät!

8

6710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhelomalla

Apilaniittyravintola on hotellien Green Field ja Jardin del Atlantico läheisyydessä. Aurinkomatkoilla ainakin oli siellä viikon aluksi tervetulotilaisuus. Ihan viihtyisän näköinen ravintola. Muuta kertaa tosin emme siellä käyneet joten emme "tutustuneet" sisäänheittäjiin:) Edellisviikon ohjelmissa kuului olevan Juha Matin esiintymistä ja karaokeiltaa.

• Jäbä

On kyllä ja käyn aina kun olen paikan päällä !!!

• jee

siellähän se

saat vastapäisestä hotellista otetun kuvankin jos haluat?

• Pettynyt

Käsittämättömät hinnat, heikko taso.

• apilaniitty

Mä todella ihmettelen kuinka kyseinen paikka vetää ihmisiä. Ruoka oli aivan kamalaa. Kiertäkää kaukaa!!

• skeislkeois
        apilaniitty kirjoitti:

Mä todella ihmettelen kuinka kyseinen paikka vetää ihmisiä. Ruoka oli aivan kamalaa. Kiertäkää kaukaa!!

Paikka tosi kallis, kuppi vanhaa kahvia 3 euroa!!!! Sitten se ylimielinen työhönsä täysin kyllästynyt mikki, joka valitsi karaokekilpailuunkin voittajan oman mielensä mukaan vaikka yritti selittää, että tuomaristo on yleisön joukossa. Haha, ei mee läpi. Tätä on sanonut useampi suomalaisturisti. Kannattaa kiertää kaukaa!!!! Ylimielinen henkilökunta paitsi Jose.

• lomailija
        apilaniitty kirjoitti:

Ruoka on todella huonoa,samoin nämä tarjoilijatytöt joita ei erota asiakkaista,asiallisempaa pukeutumista.Tanssimusiikki ihan ok.,mutta karaoke ei sovi tanssipaikkaan ,pitäis olla aivan erikseen ja jos et osta heti paukkua niin ehkä saat porttikiellon..........

• essi
        skeislkeois kirjoitti:

Paikka tosi kallis, kuppi vanhaa kahvia 3 euroa!!!! Sitten se ylimielinen työhönsä täysin kyllästynyt mikki, joka valitsi karaokekilpailuunkin voittajan oman mielensä mukaan vaikka yritti selittää, että tuomaristo on yleisön joukossa. Haha, ei mee läpi. Tätä on sanonut useampi suomalaisturisti. Kannattaa kiertää kaukaa!!!! Ylimielinen henkilökunta paitsi Jose.

joka ilta eri hinnat juomille,tarjoiliat täysin leipääntyneet,Miki honottaa jotain lauluja ja järjestelee samalla jotain papereitaan,ei ollenkaan esityksessä mukana. hose hyvä esiintyjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      153
      2561
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      23
      2240
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      192
      2103
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      250
      1608
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      133
      1320
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1194
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1148
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      952
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      937
    10. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      910
    Aihe