Tietääkö joku, onko Inglesisä vielä pystyssä sellainen suomi-klubi kun Apilaniitty. Oli hieno paikka ja mukavat sisäänheittäjät!
Apilaniitty
8
6658
Vastaukset
- Perhelomalla
Apilaniittyravintola on hotellien Green Field ja Jardin del Atlantico läheisyydessä. Aurinkomatkoilla ainakin oli siellä viikon aluksi tervetulotilaisuus. Ihan viihtyisän näköinen ravintola. Muuta kertaa tosin emme siellä käyneet joten emme "tutustuneet" sisäänheittäjiin:) Edellisviikon ohjelmissa kuului olevan Juha Matin esiintymistä ja karaokeiltaa.
- Jäbä
On kyllä ja käyn aina kun olen paikan päällä !!!
- jee
siellähän se
saat vastapäisestä hotellista otetun kuvankin jos haluat? - Pettynyt
Käsittämättömät hinnat, heikko taso.
- apilaniitty
Mä todella ihmettelen kuinka kyseinen paikka vetää ihmisiä. Ruoka oli aivan kamalaa. Kiertäkää kaukaa!!
- skeislkeois
apilaniitty kirjoitti:
Mä todella ihmettelen kuinka kyseinen paikka vetää ihmisiä. Ruoka oli aivan kamalaa. Kiertäkää kaukaa!!
Paikka tosi kallis, kuppi vanhaa kahvia 3 euroa!!!! Sitten se ylimielinen työhönsä täysin kyllästynyt mikki, joka valitsi karaokekilpailuunkin voittajan oman mielensä mukaan vaikka yritti selittää, että tuomaristo on yleisön joukossa. Haha, ei mee läpi. Tätä on sanonut useampi suomalaisturisti. Kannattaa kiertää kaukaa!!!! Ylimielinen henkilökunta paitsi Jose.
- lomailija
apilaniitty kirjoitti:
Ruoka on todella huonoa,samoin nämä tarjoilijatytöt joita ei erota asiakkaista,asiallisempaa pukeutumista.Tanssimusiikki ihan ok.,mutta karaoke ei sovi tanssipaikkaan ,pitäis olla aivan erikseen ja jos et osta heti paukkua niin ehkä saat porttikiellon..........
- essi
skeislkeois kirjoitti:
Paikka tosi kallis, kuppi vanhaa kahvia 3 euroa!!!! Sitten se ylimielinen työhönsä täysin kyllästynyt mikki, joka valitsi karaokekilpailuunkin voittajan oman mielensä mukaan vaikka yritti selittää, että tuomaristo on yleisön joukossa. Haha, ei mee läpi. Tätä on sanonut useampi suomalaisturisti. Kannattaa kiertää kaukaa!!!! Ylimielinen henkilökunta paitsi Jose.
joka ilta eri hinnat juomille,tarjoiliat täysin leipääntyneet,Miki honottaa jotain lauluja ja järjestelee samalla jotain papereitaan,ei ollenkaan esityksessä mukana. hose hyvä esiintyjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665301Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324145Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771712- 631385
- 2611107
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E120917Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43752Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31683Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38652