Apilaniitty

Sanna

Tietääkö joku, onko Inglesisä vielä pystyssä sellainen suomi-klubi kun Apilaniitty. Oli hieno paikka ja mukavat sisäänheittäjät!

8

6682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhelomalla

Apilaniittyravintola on hotellien Green Field ja Jardin del Atlantico läheisyydessä. Aurinkomatkoilla ainakin oli siellä viikon aluksi tervetulotilaisuus. Ihan viihtyisän näköinen ravintola. Muuta kertaa tosin emme siellä käyneet joten emme "tutustuneet" sisäänheittäjiin:) Edellisviikon ohjelmissa kuului olevan Juha Matin esiintymistä ja karaokeiltaa.

• Jäbä

On kyllä ja käyn aina kun olen paikan päällä !!!

• jee

siellähän se

saat vastapäisestä hotellista otetun kuvankin jos haluat?

• Pettynyt

Käsittämättömät hinnat, heikko taso.

• apilaniitty

Mä todella ihmettelen kuinka kyseinen paikka vetää ihmisiä. Ruoka oli aivan kamalaa. Kiertäkää kaukaa!!

• skeislkeois
        apilaniitty kirjoitti:

Mä todella ihmettelen kuinka kyseinen paikka vetää ihmisiä. Ruoka oli aivan kamalaa. Kiertäkää kaukaa!!

Paikka tosi kallis, kuppi vanhaa kahvia 3 euroa!!!! Sitten se ylimielinen työhönsä täysin kyllästynyt mikki, joka valitsi karaokekilpailuunkin voittajan oman mielensä mukaan vaikka yritti selittää, että tuomaristo on yleisön joukossa. Haha, ei mee läpi. Tätä on sanonut useampi suomalaisturisti. Kannattaa kiertää kaukaa!!!! Ylimielinen henkilökunta paitsi Jose.

• lomailija
        apilaniitty kirjoitti:

Ruoka on todella huonoa,samoin nämä tarjoilijatytöt joita ei erota asiakkaista,asiallisempaa pukeutumista.Tanssimusiikki ihan ok.,mutta karaoke ei sovi tanssipaikkaan ,pitäis olla aivan erikseen ja jos et osta heti paukkua niin ehkä saat porttikiellon..........

• essi
        skeislkeois kirjoitti:

Paikka tosi kallis, kuppi vanhaa kahvia 3 euroa!!!! Sitten se ylimielinen työhönsä täysin kyllästynyt mikki, joka valitsi karaokekilpailuunkin voittajan oman mielensä mukaan vaikka yritti selittää, että tuomaristo on yleisön joukossa. Haha, ei mee läpi. Tätä on sanonut useampi suomalaisturisti. Kannattaa kiertää kaukaa!!!! Ylimielinen henkilökunta paitsi Jose.

joka ilta eri hinnat juomille,tarjoiliat täysin leipääntyneet,Miki honottaa jotain lauluja ja järjestelee samalla jotain papereitaan,ei ollenkaan esityksessä mukana. hose hyvä esiintyjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2998
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2568
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe