Hotelli Dostojevski ja muuta

Kyselijä5

Olisiko tällä palstalla jollain kerrottavaa tuosta otsikon hotellista? Ihan vaan yleistä tietoa janoan. Olemme matkaseurueen kanssa suuntaamassa sinne parin viikon kuluttua.

Kiinnostaisi myös tietää onko hotellin lähellä millaisia ostosmahdollisuuksia? Kävellen haluaisimme siirtyä paikasta toiseen ja emme etsi kalliita merkkituotteita vaan ihan tavallisen ihmisen rahapussille sopivia.

3

1853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marakiu

Hotelli on OK ja sen sijainti erittäin hyvä. Hotellista käsin voi hallita kävellen koko keskusta-alueen. Hotelli sijaitsee ostoskeskuksessa, joten ostoksia varten ei tarvitse edes poistua rakennuksesta. Hotellin vieressä on kaksi metroasemaa: Vladimirskaja ja Dostojevskaja.

Hotellin lähistöllä on loistavat ostosmahdollisuudet ja ravintoloita sekä kahviloita joka makuun. Lounaalle ja Illanviettoon kannattaa suunnata esim. läheiselle Rubinshtein-ravintolakadulle. Parin sadan metrin päässä hotellista on Dostojevskin kotimuseo, jossa Dostojevski kirjoitti Karamazovin veljekset ja kuoli. Myös Kuzhnetshnyin kauppahalli sijaitsee hotellin välittömässä läheisyydessä.

Menee ehkä mainoksen puolelle, mutta Pietarin-kävijän kannattaa tutustua Anders Mårdin Mondo-sarjassa juuri ilmestyneeseen perusteelliseen Pietari-opaskirjaan.

• Kyselijä5

Kiitokset vastauksestasi. Tämä oli juuri sitä mitä halusinkin tietää.

Hotelli vaikuttaa tosiaan hyvältä ja olen nyt erittäin tyytyväinen, että tuli valittua juuri se. Mukavaa, että illallakaan ei tarvitse lähteä kovin kauas. Ja ostoksillekaan ei tarvi kauas vaivautua.

• 789654
        Kyselijä5 kirjoitti:

Kiitokset vastauksestasi. Tämä oli juuri sitä mitä halusinkin tietää.

Hotelli vaikuttaa tosiaan hyvältä ja olen nyt erittäin tyytyväinen, että tuli valittua juuri se. Mukavaa, että illallakaan ei tarvitse lähteä kovin kauas. Ja ostoksillekaan ei tarvi kauas vaivautua.

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen ko. hotelliin, kaksi kertaa olen majoittunut sinne ja ensi kesänä taas uudestaan (tämä kesä jää valitettavasti väliin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8721
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3091
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1514
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1056
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      958
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      894
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe