Hei te lintutietäjät,
minulla on 10kk chihu-uros, jonka joku petolintu meinasi napata eräs päivä ulkona.
Mitä voin tehdä vältyyäkseni tälläiseltä jatkossa? Auttaisiko esim kirkas huomioliivi, jolloin lintu ei tunnistaisi kirkkaan oranssia möykkyä syötäväksi?
Kiitos jo etukäteen,
S
Lintu nappaa koiran - mikä avuksi?
1
368
Vastaukset
- NiFa1
Luulisin. Haukka saattaa ehkä ärsyyntyä enemmän tuollaisesta huomioliivistä ja siten voisin ajatella että yrittää enemmän napata koiran. Paikalliselta riistanhoitoyhdistykseltä voi tietysti anoa tällaiselle häirikkölinnulle pyyntiluvan, mutta varmasti tosi vaikea perustella. Tosin monesti metsästäjät ovat ihan järkevällä tavalla miettineet tuon, eli jos siinä lähellä on useampia haukkoja, ja voidaan sanoa että linnulla ei ole poikuetta niin pyyntilupa voi tullakin. Sitten jos et itse omista metsästyskorttia ja asetta, niin kysy riistanhoitoyhdistykseltä hyvää metsästäjää "lainaan". Muuta en nyt äkkiseltään keksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993