kunkun lp arvo

lanv

Omistan noin 150 kpl Elviksen lp levyjä.Osa kokoelmia ja myöskin muutama samoja levyjä.Onko lp levyillä rahallista arvoa.

5

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on on

minusta tuntuu että on niillä hintaa aika paljon

• Eleevis

Levyillä voi olla arvoa painoksesta ja kunnosta riippuen esim. 20-200 eur/kpl tai reippaasti ylikin. Lisäksi alkuperäiset liitteet vaikuttavat hintaan, eli ne pitää olla mukana. Lisäksi levyistä on erikseen mono- ja stereo-painoksia, samoin kuin Beatleseissa. Aiheesta löytyy varmaan joku kirjanen...

Elviksen King Creole LP RCA-painos 1958 valokuvaliitteellä, rahisee (kunto VG), 70 eur.

Elvis' Christmas Album LP 1957 RCA original, 6-sivuinen liite, mono, vähän naarmuja (kunto EX-), 110 eur.

Jos viet divariin, saat luonnollisesti noin 75 % noista summista.

• Selvis

Totta kai levyillä on rahallista arvoa. Ainoa tapa saada arvo selville on ryhtyä myymään levyjä. Niillä on täsmälleen se rahallinen arvo, jonka ostaja tarjoaa niistä. Itsellänikin on yllin kyllin Elviksen (ja muidenkin artistien) LP-levyjä, mutta en ole yrittänyt koskaan myydä niitä. Elviksen levyjä painettiin niin suuria määriä, että ne eivät yleensä ole mitään harvinaisuuksia, mikä vähentää niiden myyntiarvoa.

Näin vuosi kaksi sitten jossakin lehdessä maininnan, että Elviksen Sun-yhtiölle tekemästä alkuperäisestä hyväkuntoisesta "That's All Right Mama" -singlestä saisi 4000 euroa. En tiedä pitääkö paikkaansa. Tuota levyähän myytiin vain noin 20 000 kappaletta, joten etenkin hyväkuntoinen sellainen on nykyisin varmasti harvinaisuus.

"It's Now Or Never" -singleä myytiin lyhyessä ajassa 9 miljoonaa kappaletta, joten siitä tuskin saisi kuin euron tai pari. :o)

• QWER2

Jos on eri maiden painoksia onko sillä jokin merkitys arvoilla.löytyy saksan ruotsin englannin usa puola venäjän austraalian suomen tanskan ranskan ja hollannin painoksia.

• Mr Goldman

Ei noista saa kuin maksimissaan euron/kpl jos ovat ehjiä. Voin ostaa ne kaikki sulta pois tilaa viemästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe