Feng Shui -tukanleikkuu

da-capo

Voisiko joku viisas kertoa, minkälainen on Feng Shui -tukanleikkaus?

2

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvemman menetelmän

      1 Vuode käännetään niin päin, että talossa vallitsevat energiavirrat työntävät hiukset takaisin pään sisään.
      2 Asetutaan pötkölleen hiukset levitettyinä energiavirtojen suuntaisesti
      3 Kun toivottu lyhennysaste on saavutettu, noustaan ylös ja käännytään nenä energiavirtojen suuntaan.
      4 Kun hiukset ovat taipuneet sopivasti taakse, kumarretaan kolmesti huoneen länsinurkassa olevalle pronssisammakolle.
      5 Peilejä tulee vältellä 30 minuutin ajan, jotteivät energiaheijastukset käännä saavutettuja elämänvoimakeskittymiä nurin päin.

      Siinä se, helpomman kaavan mukaan.
      Edistyneillä tosiharrastajilla (3 tai 6 viikon kurssit Kaliforniassa, 1650 USD / päivä) on kattavampi käsittely ja tosi kiiltävät hiukset.

    • Feng Phui

      Hiustenleikkaus noudattaa tällöin mielestäni seuraavia ohjeistuksia:

      Kampa ja kaikki välineet tulee olla useiden asiakkaiden jäljiltä käytettyjä ja desinfioimattomia. Energiavirrat saavat puhtia karvatupen erilaisista bakteerikannoista eri asiakkaiden keskuudessa. Peilit tulee olla sekä suoraan edessä että takana, jotta energiaheijasteet sukkuloivat keskenään vinhaa vauhtia. Peiliä voit kernaasti pitää myös "alapaksissa"ja voit seurata tilannetta "sieltäkin käsin" jotta karvankatkomisessa noudatetaan tiukkalinjaisia säännöstöjä! Muista, että hiusten (tai muidenkaan karvojen) katkomispäiviksi eivät sovi parilliset päivät! Ja toinen asiakas naapuripenkillä ei saa olla samaa sukupuolta, sillä erimerkkiset varaukset vetävät toisiansa puoleensa (voivat olla niinkin voimakkaita, että Feng Shuit vievät eri varauksella varustetut asiakkaat jopa samaan sänkyyn ihmettelemään karvankatkomisrituaaleja!). Ohjeet tarjosi nim: "Parturi- Kampaajana 20- vuotta".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe