saunassa kaveriporukalla

oli kivaa juu

Oltiin mökillä saunomassa minä, Perttu, Soili ja Minna. Oli nautittu jokainen muutamat oluet. Saunassa oli n. 90 astetta, Perttu heitteli rauhassa löylyä. Yhtäkkiä Soili alkoi runkata Pertun kyrpää, joka kyrpä alkoi nousta. Minna nauroi heidän puuhilleen ja pyöritteli nännejään. Soili otti lähes täysmittaisen kyrvän suuhun ja alkoi nuolla. Minna hohotteli ja pyöritteli nännejään. Minäkin aloin runkata, näky oli niin kiihottava. Minna jatkoi hohotteluaan ja nännien pyörittelyä. Soili meni Pertun päälle ja alkoi hurjan ratsastuksen, Perttu myhäili tyytyväisenä. Heitin lisää löylyä. Minna pyöritteli nännejään ja nauroi vain. Perttu ei enää kestänyt ja laukesi Soilin sisään, Soili sanoi: "nyt on Jaakon vuoro" ja siirtyi päälleni. Minna jatkoi hohotteluaan ja työnsi nyt sormen pilluunsa. Soili alkoi hurjan ratsastuksen, samalla suutelin häntä ja imin hänen tissejään. Minna pyöritteli sormea pillussaan ja hohotteli, pyöritellessään samalla nännejä. Perttu alkoi puristella Soilin persettä ja hänen kyrpänsä alkoi taas olla kunnossa. Soili siirtyi polvilleen lauteille ja vaihdoimme asentoa niin, että Soili imi Pertun kullia ja minä panin häntä dogstylella. Minna hohotteli ja pyöritteli nyt tissejään. Lopulta en minäkään kestänyt vaan laukesin Soilin sisään, Pertulle kävi samoin hetken päästä. Päätimme mennä veteen uimaan ja vilvoittelemaan. Minna hohotteli ja pyöritteli tissejään meidän muiden mennessä uimaan. Loppuilta sujui leppoisasti samoissa merkeissä ja sovimme, että ensi kesänä sama uudestaan!

6

17537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alaikäistenhän

      ei pitäisi olla tällä palstalla

    • kiihottava

      erittäin kiihottava teksti, laukesin jo puolivälissä

      • jotakin !

        ... Ja Minna hohotteli ja pyöritteli tissejään ... ;-D


    • kieltä

      Loistavasti kirjoitettu teksti. Ei turhaa höpinää, suoraan asiaan! Vaihteeksi kiva lukea tämmöisiäkin, täytyy myöntää että kostuin ;)

    • oli kivaa juu

      Kiitos kaikille jotka anto hyvää palautetta! Ketjun toiselle kirjoittajalle: mikä sua vaivaa? Tiedoksi vaan että oon 26-vuotias mies että kyllä alaikäisyys on jo melko kaukana takanapäin. Oot varmaan jo lapsena pudonnu tuolilta ja lyöny pääs ku noin sekavia puhut. Minkäs ikänen itse olet? Kerro vähän tarkemmin mikä oli niin vikana tässä novellissa että et siitä pitänyt?

      Toivoisin rakentavaa palautetta, ei tyyliin "ihan paska, ei alaikäsii tänne" vaan kerrotte hyviä ja huonoja puolia ja miten voisi kehittää. Kiitos!

    • Älä enää kirjoittele

      Miten voikin joku kirjoittaa noin typerästi! Minua juttu ei kiihottanut yhtään!

      Vaikutit ihan idiootilta, älä enää kirjoittele tänne! Pliis! Ei sinulla ole yhtään kirjallisia kykyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe