mito vs kotari

mito mito

ei vittu repesin kun yks porvari pentu väitti naama punasena et sen kuriton kotari veis mun kurittoman miton. no otettii siin sit viivat ni sen kotari jäi ku tikku paskaan. oli vähäl että ei alkanu jätkä vollottamaa :DDDD oli ihan tippa linssis sen jälkee

12

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas näitä

      märkiä unia...

      • awdwa

        no eihän kisa enskat/smotot mitään kuljekkaan mutta kiihtyvyys on toista luokkaa muihin verrattuna. se mua naurattaaki ku kaikki mopopojat aina kyselee paljo kulkee :D


    • Jokujostakin

      Sulla on tuskin itelläs edes kevaria tai kevarikorttia. Olet vaa jostain kuullut noista kevareista juttua nii tiedät sitä kaukka miton ja kotarin. Kyllä kuule täysitehoinen KTM (jos ei ole mikään huonosti huollettu ja vanha tehonsa menettäny kotari), niin kyllä vie kiihdytyksissä tommosen Cagiva Miton. Ktm:ssä on sentään 25kW tehoa ja kisakone, tossa Mitossa joku 20kW, ja Mito on vielä painavampikin. Huippunopeupessa silti Mito voittaa vähän paremman ilmanvastuksen ansiosta.

      • mito mito

        taitaa olla märkiä unia kotaripojalla :DDDD


      • Jokujostakin
        mito mito kirjoitti:

        taitaa olla märkiä unia kotaripojalla :DDDD

        Myönnä nyt vaan ettei sulla ole mitään kevarikorttia. Sulla on varmaan nelitahtinen moposkootteri etkä edes osaa ajaa vaihteellisella pyörällä. Katsopa youtubesta husqvarna 125 sm vs cagiva mito, niin näät että mito jää jopa husqvarna 125 sm:lle! Kotari on vielä selvästi tehokkaampi kuin tuo husse joka ei ole edes kisapeli niin kuin kotari. Jäis kuule se mito kiihdytyksissä huolella kotarille.


      • Jaahhass

        Itse asiassa 125 KTM Exc:stä saa enemmän tehoa irti kuin 25kw. Kun taas mitä Mitoon tulee, niin jopa Derbi GPR 125:ssa on TT:nä 20kw, ja mitosta on parhaimmillaan saatu irti 28kw.

        Ja olen kyllä lukenut ihan todistettua juttua, että jossain miitissä oli Mito vienyt KTM:n, molemmat TT.
        Kuskistakin kyllä kiinni.


    • dfgdfggdg

      Olen kyllä itse kotaria ajanut ja mitoa ja pakko sanoa että ei kyllä mito kotaria vie.

    • vitun.hinarit

      Ostakaa mito!

      • tyuilkjhgf

        kyllä oli hauska juttu ktm = Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen ja mito on kyllä yks paska kasa


    • unia unia

      Ja mitäs hittoa !? :D Kyllä kotari vie mennen tullen ! Hyvä ettei päältäajettava ruohonleikkurikin veisi miton...

      • jhfyri

        mulla 600kuutioinen kotari jossa 20 kw (papereissa), aika iso kevari saa olla jos on ton 25 kw. Mut soo not kuhan hyppy kulkee.


      • hussssse
        jhfyri kirjoitti:

        mulla 600kuutioinen kotari jossa 20 kw (papereissa), aika iso kevari saa olla jos on ton 25 kw. Mut soo not kuhan hyppy kulkee.

        kyllä kotari vie miton viivoissa koska kiihty paljon paremmin... mutta mitossa taas on paremmat huiput.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe