Hommasin vain yhden lipun kun ei kavereilla kuulemma ole varaa tai sitten kiinnostusta lähteä BS katsomaan. Löytäisinkö tätä kautta kaverin keikalle? Olen 27v. nainen ja todennäköisesti menen paikanpäälle junalla/bussilla Pirkanmaan alueelta. Olisi kiva jakaa tämä kokemus, sitten edes puolituntemattoman kanssa.... :) Oma lippuni on alueelle in the zone 3.
LÄHDÖSSÄ YKSIN KONSERTTIIN?
Onlyone27
2
522
Vastaukset
- Onlyone27
Eikö kukaan ole menossa yksin?? Laita sähköpostia osotteeseen [email protected]
- m
Minä olen menossa yksin kanssa, kaverilla ei ollut rahaa lippuun :( olen urjalasta. Olen kohta 20v. mese/sähköpostini on [email protected] kirjoittele jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357