Moi. Ostin emma jule dream merkkiset yhdistelmävaunut. Niissä on koppa jonka saa muutettua rattaiksi, mutta erillistä koppa ja ratasosaa ei ole vaan kaikki on yhdessä. Mietityttää vähän, että miten kopassa voi vasta syntynyttä vauvaa pitää kun kopan pohjalle jää valjaat roikkumaan ja mitään patjaa/koppaa/ pehmustetta siihen ei ole. En huomannut tätä liikkeessä kysyä että miten nämä on tarkoitettu käytettäväksi vaunuina. Aika hankalat on kyllä vaunuina pitää kun vaunujen pohjalle ei ole edes mitään patjaa. Harmittaa aivan suunnattomasti koska muuten ovat kyllä tosi kätevät ja ketterät vaunut!
Jos jollakin kokemusta näistä vaunuista niin voitko valaista minua vähän ja kertoa miten näitä vaunuja voi käyttää vastasyntyneellä. kiitos!!
ps. tässä vielä linkki josta näkee vaunut
http://www.lastetarbed.ee/index.php?page=110&action=show_product_details&product_id=263&group_id=28
emma jule dream
4
768
Vastaukset
- Neljän äiti
Minä ostin nuorimmaiselle samanlaiset ja olen kärrännyt niillä vastasyntyneestä nyt 4kk saakka. Tykkään :)
Laitoin pohjalle makuupussin ja siirsin valjaita vähän reunoille. Hyvin on toiminut vastasyntyneelläkin. Ovat tosi kivat vaunut! - sinnalii
Siis siinä ei ollut erillistä "kanto"koppaa?? Sain tutultani juuri kyseiset vaunut ja niissä oli erillinen kantokoppa (vanerillinen pohja,joten vyöt eivät paina silloin lapsen selkää)Sen ottamalla pois saa sit talvella siitä kätevän lämpöpussin.
Sitä myydään vissiin tosiaan erillisenä osana. - dreamer5
Heissan juu sinun ei tarvi muuta kun hankkia se kantokoppa niin ongelma ratkaistu :) kysy ihmeessä liikkeestä vielä että kuuluuko se valmiiksi vaunuihin vai tarviiko hankkia se erikseen kun tosiaan kaikkiin vaunuihin ei aina kuulu lisä varusteita. Tsemppiä ja onnea pikkuisesta :) ♥ ♥
- '''''''''''''''''''
Olipa ajankohtainen neuvo.Lapsihan menee kohta kouluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984