emma jule dream

yhdistelmät

Moi. Ostin emma jule dream merkkiset yhdistelmävaunut. Niissä on koppa jonka saa muutettua rattaiksi, mutta erillistä koppa ja ratasosaa ei ole vaan kaikki on yhdessä. Mietityttää vähän, että miten kopassa voi vasta syntynyttä vauvaa pitää kun kopan pohjalle jää valjaat roikkumaan ja mitään patjaa/koppaa/ pehmustetta siihen ei ole. En huomannut tätä liikkeessä kysyä että miten nämä on tarkoitettu käytettäväksi vaunuina. Aika hankalat on kyllä vaunuina pitää kun vaunujen pohjalle ei ole edes mitään patjaa. Harmittaa aivan suunnattomasti koska muuten ovat kyllä tosi kätevät ja ketterät vaunut!
Jos jollakin kokemusta näistä vaunuista niin voitko valaista minua vähän ja kertoa miten näitä vaunuja voi käyttää vastasyntyneellä. kiitos!!

ps. tässä vielä linkki josta näkee vaunut
http://www.lastetarbed.ee/index.php?page=110&action=show_product_details&product_id=263&group_id=28

4

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neljän äiti

Minä ostin nuorimmaiselle samanlaiset ja olen kärrännyt niillä vastasyntyneestä nyt 4kk saakka. Tykkään :)
      Laitoin pohjalle makuupussin ja siirsin valjaita vähän reunoille. Hyvin on toiminut vastasyntyneelläkin. Ovat tosi kivat vaunut!

• sinnalii

Siis siinä ei ollut erillistä "kanto"koppaa?? Sain tutultani juuri kyseiset vaunut ja niissä oli erillinen kantokoppa (vanerillinen pohja,joten vyöt eivät paina silloin lapsen selkää)Sen ottamalla pois saa sit talvella siitä kätevän lämpöpussin.
      Sitä myydään vissiin tosiaan erillisenä osana.

• dreamer5

Heissan juu sinun ei tarvi muuta kun hankkia se kantokoppa niin ongelma ratkaistu :) kysy ihmeessä liikkeestä vielä että kuuluuko se valmiiksi vaunuihin vai tarviiko hankkia se erikseen kun tosiaan kaikkiin vaunuihin ei aina kuulu lisä varusteita. Tsemppiä ja onnea pikkuisesta :) ♥ ♥

• '''''''''''''''''''

Olipa ajankohtainen neuvo.Lapsihan menee kohta kouluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2628
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      116
      2516
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2224
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1973
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      30
      1783
    6. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      320
      1323
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1073
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259