Matkailu avartaa,,, minähän olen matkaillut ja matkustan.
Eräs Turkkulainen laulaa" joo mä matkustan, halki maailman..." kuvaa minua...Hahhaa
Asiaan, Taidan tilata matkan San Franciscoon
Tietenkin Meno-Paluu, käynpähän katsomassa kuuluisan
Alcatrazin vankilan, Hohhoo
http://www.kilroytravels.fi/Kohteet & seikkailut/Pohjois-Amerikka/USA/san_francisco.htm
Ja milläs muulla kuin American Airlines, koska niillä toimii
koneessa internet ja Windows toimii varmasti, Linuxsilla ei puhettakaan.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=34647
Ja kun mun kannettava on vielä maailman paras niin, eipä
siinä muut kuin kateelisena vikisee vieressä,Hohhoo
http://www.mbnet.fi/tuoteseuranta/tuotekortti.aspx?id=2487
Matkailu avartaa
11
240
Vastaukset
akun kesto olikaan tuolla kannettavalla (tai siis RAAHATTAVAHAN tuo on)? ;-)
Vai netti, älä sit saastuta lentokonetta winukallasi! ;-)- Pentti Nelonen
Hävetkää Linux käyttäjät, shame on you!
Linuxsilla ei ole saavutettu mitään, EIIII MITÄÄÄN.
Mutta mitäpä Bill siihen muuta voi sanoa kuin:
"We've really achieved the ideal of what I wanted Microsoft to become"
http://www.microsoft.com/presspass/exec/billg/default.aspx - haaveilee
taas.
Taas Pentin joutavanpäiväistä haaveilua. Mustangijutut ovat loppuneet kun aloin penäämään valokuvaa siitä, sehän olisi helppo ujuttaa vaikka Pentin angelfiren sivuille mutta sitä Pentti ei tee koska hänellä ei ole mustangia. Nelonen myös esiintyy upseerina muttei pysty vastaamaan suomen ainoan reservin jalkaväkiupseereita kouluttavan oppilaitoksen ympäristöä koskeviin kysymyksiin. Jos Pentti nyt väität olevasi meriupseeri niin esitän kysymyksiä sitten Merisotakoulun ympäristöstä, ota Pentti huomioon että vietin itse siellä 2 vuotta joten tunnen senkin ympäristön ;)
Ei ollenkaan uskottavaa Pentti, sinun olisi aikaa aloittaa todistaminen pelkän huulenheiluttelun sijaan tai paskanpuhujen ja valehtelijan maineesi kukoistaa sekä edelleen kasvaa.
En löytänyt perhana vieläkään sitä taloni vesijohtoa vaikka kaivoin autotallin edustaa yli 4 metriä 1,5 metrin syvyyteen sokkelin alle, ilmeisestikin vesijohto tulee sitten autotallin päädystä joten joudun kaivamaan myös päätyä auki. Näin kovakuntoiselta linuxistilta homma käy kuitenkin helposti ja tarvittaessa todistan puheeni valokuvilla. Epäilen olisiko Nelosesta ojankaivajaksi. Niin, kaivinkonetta ei voi käyttää sillä konemies ei uskalla kaivaa ennenkuin vesijohto on paikannettu ettei katkaise sitä, siksi käsityötä.- ATK-siantuntija
exergy kirjoitti:
Taas Pentin joutavanpäiväistä haaveilua. Mustangijutut ovat loppuneet kun aloin penäämään valokuvaa siitä, sehän olisi helppo ujuttaa vaikka Pentin angelfiren sivuille mutta sitä Pentti ei tee koska hänellä ei ole mustangia. Nelonen myös esiintyy upseerina muttei pysty vastaamaan suomen ainoan reservin jalkaväkiupseereita kouluttavan oppilaitoksen ympäristöä koskeviin kysymyksiin. Jos Pentti nyt väität olevasi meriupseeri niin esitän kysymyksiä sitten Merisotakoulun ympäristöstä, ota Pentti huomioon että vietin itse siellä 2 vuotta joten tunnen senkin ympäristön ;)
Ei ollenkaan uskottavaa Pentti, sinun olisi aikaa aloittaa todistaminen pelkän huulenheiluttelun sijaan tai paskanpuhujen ja valehtelijan maineesi kukoistaa sekä edelleen kasvaa.
En löytänyt perhana vieläkään sitä taloni vesijohtoa vaikka kaivoin autotallin edustaa yli 4 metriä 1,5 metrin syvyyteen sokkelin alle, ilmeisestikin vesijohto tulee sitten autotallin päädystä joten joudun kaivamaan myös päätyä auki. Näin kovakuntoiselta linuxistilta homma käy kuitenkin helposti ja tarvittaessa todistan puheeni valokuvilla. Epäilen olisiko Nelosesta ojankaivajaksi. Niin, kaivinkonetta ei voi käyttää sillä konemies ei uskalla kaivaa ennenkuin vesijohto on paikannettu ettei katkaise sitä, siksi käsityötä.Siinä tapauksessa Pentti on varmaan lentoupseeri.
- sitten
ATK-siantuntija kirjoitti:
Siinä tapauksessa Pentti on varmaan lentoupseeri.
Pelastusarmeijan upseeri :o
- on korkeintaan
siipiveikko.
- juupajuujajees
Kuopion Potkukelkkapataljoonan varakorpraali.
- toivomus.
>...olen matkaillut ja matkustan.
Voisitko seuraavalle matkalle ostaa vain menolipun? ;)
Hävetttää nuo sun jutut näin suomalaisena. - Pentti Nelonen
Kuten arvata saattaa niin tämä herättää kaikissa suunnatonta katetutta, varsinkin Linux piireissä, hehän ovat juurtuneet penkkiin kiinni ja tekevät virtuaali matkoja.
Muuten taidanpa käydä samantien Kentuckyissa koska....
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kentucky
.....josta päästäänkiin asiaan
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jim_Beam
Shoppailemaan, Hahhaaa.- juupajuujajees
Ei sulla raukalla oo kuitenkaan varaa ostaa uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156