Sims 3. Kysymyksiä!!AUTTAKAA!

;DDDD

Kun ne simit menee nukkumaan tai töihin ja laitan nopeutuksen päälle niin se on hirveen hidas. Joudun oottamaan todella kauan että ne herää tai tulee töistä. Nopeutus on sillä nopeimmalla vaihtoehdolla mutta silti on tosi hidas, kakkosessa oli nopeempi silleen et numerot ihan vilis siinä :D toivottavasti älysitte.

Ja sitte ku oon tehny sinne yhen perheen ja muutan sen omaan taloon yms. Nii haluan tehä toisen perheen ja laittaa sen toiseen taloon ni se peli ei anna pelata muutaku sillä yhellä perheellä ;O

Ja.. vielä miten se puutarha tehdää? x'D

43

3868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polyhuisku

      Mulla on ihan sama vika ton ajan kanssa. poikaystävä sano et se saattaa ruveta toimimaan jos laittaa sen kameran ihan kiinni simiin ja sit laittaa nopeutta paremmaks mut mulla ei toiminu. sit myös kerto et jos vaihtaa sielt asetuksista niit graffoja niin pitäis sit nopeutuu kans mut ei sekään auttanu.. -.- menee 15minuuttii et saa opiskeltuu yhen skillin... tää on ärsyttävää -.-

      kasvihuoneesta en tiiä ku en oo kokeillu mut eiks se mee samal periaatteel ku kakkosen vuodenajat? pitää vaan ite ettii siemeniä tai sit ostaa kaupungissa olevasta kaupasta.

      • dssdsdsd

        Ei sims3 yksinkertaisesti taida olla parempaa nopeutusta, kiitos EA:n. Mutta ehkä tuele vielä parempi...


      • heidi*
        dssdsdsd kirjoitti:

        Ei sims3 yksinkertaisesti taida olla parempaa nopeutusta, kiitos EA:n. Mutta ehkä tuele vielä parempi...

        Kyllä siinä on. Monella se toimii ihan niinkun pitääkin. Se on koneen tehoista kiinni, toimiiko vaiko ei.
        Saapahan tämmönen addiktikin kun mä, aikaseks tehdä jotain muutakin. :D Ja tuotahan pystyy helpsti pelaan ikkunatilassakin, niin voi vaikka oleilla netissä samalla.. :)


      • JemBBa
        dssdsdsd kirjoitti:

        Ei sims3 yksinkertaisesti taida olla parempaa nopeutusta, kiitos EA:n. Mutta ehkä tuele vielä parempi...

        Kyl mulla ainaki toimii sims 3 ihan moitteettomasti. Jos on liian vähän muistia koneessa niin saattaa olla hidas...


      • polyhuisku
        dssdsdsd kirjoitti:

        Ei sims3 yksinkertaisesti taida olla parempaa nopeutusta, kiitos EA:n. Mutta ehkä tuele vielä parempi...

        Sims3:n nopeutus on kyllä nopeampi. Katoin tänään kaverilla sitä että toimiiko silläkään. aika outoo jos se olis muistista kiinni sillä mulla ainaki on vasta kk vanha kone eikä tänne oo ladattu ku cs ja sims :P
        ostin kunnon pelaamiseen tarkotetun koneen jota oli jossain suositeltu eikä täs oo ollu mitään moittimista.


      • WelhoWelmu

        Sun pitää painaa vaa sitä ... painiketta ja sitten muokkaa naapurustoa tai jotain sinneppäin
        Sit voi tehä uuen perheen!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • heidi*

      Enpä sit samaan viestiin osannu vastata tuohon yhteen kysymykseen..

      Elikkä, kun tahdot vaihtaa pelattavaa perhettä, mee sinne valikkoon mistä löytyy asetukset sun muut, sieltä kohta Muokkaa kaupunkia. Ettit sit siitä kiekosta talon kuvakkeen, siihen tulee teksti "vaihda aktiivista taloutta". Vaikeesti selitetty kait, mutta kyllä sen löydät, kunhan oot siinä muokkaustilassa. :)

    • Kelol

      Puutarhasta en tiedä, mutta puistosta olen monta kertaa löytänyt maasta siemeniä, jotka myin.

    • polyhuisku

      Kun laitat asetuksista heti ekalla sivulla olevista oikeanpuoleisista asetuksista pienemmälle niin pitäis ruveta toimimaan. Ne on niitä missä pitää käynnistää sims uudestaa jos vaihtaa niit asetuksia. ja kantsii se puu-asetus olla pienimmillä sillä eihän puitten hyvin näkeminen oo tärkeetä pelissä.. :D

      Toivottavasti älysit :P

      Itellä on nyt portaat hukassa.. pitää mennä takas ettimään niitä jostain

      • Joku - Somebody

        Mullaki se on tosi hidas! Omalla koneella on niin hidas, että on tyhmä pelata. Siskon koneella toimii normaalisti mutta äänet on huonot! Yhteen toiseen koneeseen ei mahdu!


      • 123hdhdjd
        Joku - Somebody kirjoitti:

        Mullaki se on tosi hidas! Omalla koneella on niin hidas, että on tyhmä pelata. Siskon koneella toimii normaalisti mutta äänet on huonot! Yhteen toiseen koneeseen ei mahdu!

        pelaa sims3 ja aina jonkun ajan kuluttua joku ukoistani muuttuu näkymättömäksi :o en ymmärrä miksi! aina pitää aloittaa uusi peli.. tosi rasittavaa! osaisiko joka auttaa palauttamaan ukkoni?


    • evek1

      Se hitaus johtuu koneen tehoista! Jos ette kestä sitä, pitäkää 2x nopeudella se.

    • puutarha123

      voiko sims 3 palkata puutarhuria? jos voi nii miten :o

    • Robertt

      Mun sims on iha hullun hias,,, kertokaa miten saan nopeemmaks!!

    • AlSimhara

      Yleensä pelin melkoinen hitaus johtuu liian vähäisestä RAM muistista (määrän ilmoittaminen olisi selventänyt asiaa). Myös näytönohjaimen päivittäminen saattaa auttaa, vaikkei se olekaan todennäköisempi syy. :-)

    • äälijö

      Oon laittanu se simssin grafiikan huonoimmaks ja se on tosi surkee mut silti se on hidas... koneella pitäs olla muistia jäljellä mutta onko mitään ohjelmaa jonka voi ladata et se tulis nopeemmaks??

    • love sims

      miten sims 3 simille voi vaihtaa hiukset, jos esim se kasvaa vauvasta taaperoks ja en tykkää sen hiuksist nii miten voin vaihtaa ne ?
      P.S Oon yritääny mennä vaatehuoneesta tai sieltä vaihtamaan ne mut ei onnistu. Kiitos kaikille vastanneille !

    • AlSimhara

      Äälijö... ei ole. Ainoa vaihtoehto on ostaa lisää muistia. Sanot että muistia on mutta kumpaa tarkoitat: RAM muistia vai normi keskus/massamuistia?

      Ensisijaisesti hitauteen vaikuttavat asiat oat:
      - RAM muisti
      - Prosessori
      - Grafiikkakortti


      Love sims... samalla tavalla kuin aikuisellekin, eli peilin kautta.

      • love sims

        kiitos paljon !


    • APPUUVAH!

      HEI! Tarttisin nopeesti apua!!!


      Toinen simeistä jäi kiinni ku ryösti kaupan eikä se oo tullu takasin, siitä on kulunu yli vuorokausi.
      Kokeilin toisella simillä ryövätä saman kaupan tosi monta kertaa et se ees pääsis samaan paikkaan ja tälleen, mut ei se ees jääny kiinni!


      Poliisiasemallekkaa ei pääse muuta tekee ku hankkii töitä, postiin ei oo tullu mitään eikä toiselle ois soitettu tai mitään.

      MITÄ PITÄÄ TEHDÄ!?!?!?!?!

      • Mermaid3sims

        Käytä resetsim koodia
        Resetsim etunimi sukunimi


    • AlSimhara

      Tuo pidätyksen jälkeen katoava simi bugi on korjattu yhdessä päivityksessä, joten hänen pitäisi ilmestyä parin päivän sisällä ja jos on teini, niin poliisin saattamana.

      Jos näin ei kuitenkaan käy - kuten joillakin pelaajilla - niin he ovat ratkaisseet ongelman niin, että naapurustotilassa valitsee tuon perheen ja sitten valitsee joko vaihtoehdon jaa tai häädä perhe. Sitten vain valitsee tuon perheen siitä naapurustonäkymän ylälaidasta mihin se ilmestyy ja muuttaa takaisin samalle tontille. Kadonnut simi pitäisi nyt olla paikalla. :-)

    • Fain

      Aattelin et voisko tänne nyt laittaa kysymyksen koska tääl on muitakin kysymyksiä nii tässä on: Eli siis olen kiinni tämmösessä kierteessä: Teini saa jostain arestia (bileistä ym.), sitte seuraavan päivänä se yrittää mennä kouluu, mutta sit se vanhempi alkaa valittamaan, että se on arestissa, eikä saa poistua minnekkään ja antaa 2 päivää lisää arestia! Elikkäs miun teinit on sitte kokoajan arestissa ei pääse kouluun eli arvosanat laskee (eli jossain vaiheessa taitaa tulla sossukin viemään ne pois vai?) Onko teillä samalla tavalla, ja mitä kannattais tehhä? Ps. Saan kyllä ne pois arestista testingcheatsenabled true:lla mut kun en haluis käyttää koodeja, ja eihän sen pitäis mennä tolleen oikeesti vai?

    • AlSimhara

      Oletko kokeillut tuolla teinillä pyytää anteeksi vanhemmilta. Joskus se riittää. :-)

    • CitiCola

      :D Täydennän AlSimhara:n vastausta. Eli paina simiä -> Ystävällinen -> Pyydä anteeksi. Kyllähän sinä sen varmaan ymmärsit, mutta sanoinpahan vain. ;D

    • Fain

      Kiitoksia ! :)

    • jokujokatarviiapua

      Mut miten sit ku sim katoo. Mulla kaikki muut toimii iha hyvi mut yks sims on täysi näkymätön. Näkyy vaa se vihree pallukka siellä ylhäällä. Enkä omista mitään ladattua siihe. Latasin yhen päivityksen ja sen jälkee se sit tuli...

    • AlSimhara

      Oletko kokeillut pelata backup -tiedostolla? Joskus korruptoitunut pelitallennus voi aiheuttaa tuon.

      Eli modifioi backup pelitallennustiedosto ja kokeile pelata sillä.

    • mmmäää

      Mun toinen kone ei jaksanu pyörittää Sims 3:sta kunnolla ja pelin nopeutus ei toiminu. Toinen kone on tehokkaampi ja pyörittää hyvin. Nopeutuski toimii :)

    • Jensir

      Anteeks et poikkeen aiheest mutt' mä tein mun yhille tyypeille omat poikaystävät naapurustoon mutta se on vain ongelma kun ne elää aina eri ajassa. Sitten piti vielä kysyä ett kun simit menee naimisiin saanko mä ne molemmat sillai ohjattavaks?

      • Mermaid3sims

        Joo saat niinku sen ketä menee naimisiin ni ne


    • asdfghjklöäasd

      aaa mun sim kävi kiinassa lomalla ja ku tuli kotiin nii oli näkymätön, miten sen sais takas näkyväksi?

    • tartten apuu sims3

      miten mä voin muuttaa moonlight fallsista brigteborttiin tai sunset valleyhin ?? ku en jaksa enään olla moonlight fallissa .. ja en haluu tehä uutta tyyppii !! AUTTAKAA PLIIDE!!!!!!

    • Joko kopioimalla perheen kaupunginmuokkaustilassa perhevarastoon ja sitten aloittamalla uuden pelin uudessa naapurustossa. Sitten vain sijoittaa tuon perheen kopion sieltä perhevarastosta tuonne uuteen naapurustoon.

      Jos sinulla on viimeisin päivitys, niin pystyt vaihtamaan naapurustoa yksinkertaisesti käyttämällä simin puhelinta tai tietokonetta. Yksi muuttovaihtoehdoista on kaupungin vaihto. :)

      • tartten apuu sims 3

        mikä päivitys ?? :O mulla on lisäosat vaan vuoden ajat iltahuvit ja supernatural.. mut mulla ei oo niinku levyy mihinkään niist ku ne on netist .. mut tosta en sano enempää mut toi eka idis oli hyvä kiitos paljon alsimhara !!


    • Jos nuo ovat virallisia suoralatauspelejä esim. Originin kautta, niin silloin pitäisi olla pelikin päivitetty 1.55 päivitysversioon. :)

    • Sims 3

      Mitä pitäis tehä kun sim ei tottele käskyjä ja seisoo vaan paikallaan eikä liiku minnekkään?

    • Käytä resetSim koodia.

      resetSim etunimi sukunimi

    • Mermaid3sims

      Ei pysty asumaan muutakuin yhdessä talossa kerrallaan

      • APUAAAAh!!!

        Tartten apuu sims 3 paratiisisaaressa, koitan tehä/muokata sukelluspaikkoja.
        Tietääks kukaa miten niit voi muokata?


      • sims4life4ever

        Kiitoksia tosta linkistä :)

        Sattuisko kukaan tietää onko olemassa minkäänlaista koodia tai jotain jonka avulla pystyis muutta tonne sukelluspaikkaan merenneidolla?? :D


    • Anonyymi

      Voiks sims3 vaihtaa sitä "ikä asetusta" jos on vahingossa laittanu väärän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe