SÄÄNNÖT MONOPOLIIN????

joel

TARTTEEN SÄÄNNÖT MONOPOLIIN! LAUTA ON MUTTA KIRJANEN ON HÄVINNYT. KIITÄN JO ETUKÄTEEN AUTTAJAA
TÄSSÄ ON ELÄMÄ KYSEESSÄ!!!!!!!!!!!!

15

7945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakki

      Huhhuh tuota "kirjoitusta".
      Monopoli muuten tuskin on liveroolipeli.
      Etsin googlesta hakusanalla monopolin-säännöt ja löysin tämän: http://rieska.oulu.fi/~jsiren/monopoly.html

      Hieman oma-aloitteisuutta vastedes, nykyään kaikki tulevat pyytämään asioista jotka löytyvät välittömästi hakukoneella.

      • bölöbölö

        niimpä hieman omaaloitteisuutta... itteäkin ottaa päähän välillä kun ei nykyään jakseta tehä mitää ite vaa heti tullaa vinkuu niilt jotka osaa ku ei jaksa pientä hommaa opetella/tehä :P


      • nördikiller
        bölöbölö kirjoitti:

        niimpä hieman omaaloitteisuutta... itteäkin ottaa päähän välillä kun ei nykyään jakseta tehä mitää ite vaa heti tullaa vinkuu niilt jotka osaa ku ei jaksa pientä hommaa opetella/tehä :P

        ENTÄS JOS KAIKKI EI OO SAMANLAISIA NÖRTTEJÄ KUN TE


      • JOEL

        ENSIN SÄ VALITAT ETTÄ EN LÖYDÄ SÄÄNTÖJÄ 'OMA-ALOITTEISESTI' SITTEN SÄ KEHTAAT ANTAA SÄÄNNÖT JOTKA ON KUIN PERSEESTÄ KAIVETUT! KAI MÄKIN TOMMOSET SÄÄNNÖT LÖYDÄN MUTTA KUN TARKOITUS OLI LÖYTÄÄ AIDOT! JERK!!!!!!!!!!!


      • nakki
        nördikiller kirjoitti:

        ENTÄS JOS KAIKKI EI OO SAMANLAISIA NÖRTTEJÄ KUN TE

        Lähdetään olettamuksesta, etteivät ole, mutta silti hieman vaivaa voi nähdä ennenkuin tulee tänne valittamaan asiasta jonka kuka tahans löytäisi välittömästi. Eikä vaadi kovinkaan paljon älliä tajuta, ettei Monopoli ole liveroolipeli (jos vaatii, vika on sinun päässäsi, ei meidän muiden).


      • nakki
        JOEL kirjoitti:

        ENSIN SÄ VALITAT ETTÄ EN LÖYDÄ SÄÄNTÖJÄ 'OMA-ALOITTEISESTI' SITTEN SÄ KEHTAAT ANTAA SÄÄNNÖT JOTKA ON KUIN PERSEESTÄ KAIVETUT! KAI MÄKIN TOMMOSET SÄÄNNÖT LÖYDÄN MUTTA KUN TARKOITUS OLI LÖYTÄÄ AIDOT! JERK!!!!!!!!!!!

        Nyt, rakas valittava, ärsyttävä ja huonosti kirjoittava nuori typerys.
        Jos luulet että joku skannaa tai kirjoittaa sana sanaan Monopolin säännöt, olet väärässä. Koska hän ei tästä tulisi kuitenkaan saamaan mitään palkkiota, ei motivaatiotakaan kovin paljon ole. Elleivät antamani säännöt kelpaa, etsi itse omat tai (tästä alkaa erittäin tärkeä osa) ole ilman.
        Koska kuitenkin jonkunsortin säännöt sinulle etsin, ei sinulla ole MINKÄÄNLAISTA oikeutta tulla siitä valittamaankaan.


      • joel
        nakki kirjoitti:

        Nyt, rakas valittava, ärsyttävä ja huonosti kirjoittava nuori typerys.
        Jos luulet että joku skannaa tai kirjoittaa sana sanaan Monopolin säännöt, olet väärässä. Koska hän ei tästä tulisi kuitenkaan saamaan mitään palkkiota, ei motivaatiotakaan kovin paljon ole. Elleivät antamani säännöt kelpaa, etsi itse omat tai (tästä alkaa erittäin tärkeä osa) ole ilman.
        Koska kuitenkin jonkunsortin säännöt sinulle etsin, ei sinulla ole MINKÄÄNLAISTA oikeutta tulla siitä valittamaankaan.

        pyydän anteeksi ja pahoittelen todella että olet niiiin K A L K K I S. MINÄ SENTÄÄN OLEN NUOR JA HUONOSTI KIRJOITTELEVA TYPERYS.

        OLISIN KIITELLYTKIN SÄÄNNÖISTÄ ELLET OLISI RUVENNUT VALITTAMAAN ETTEN ITSE PYSTY LÖYTÄMÄÄN SAMANLAISIA. LUULET OLEVAS NIIN MASTER!!!!!!


      • nakki
        joel kirjoitti:

        pyydän anteeksi ja pahoittelen todella että olet niiiin K A L K K I S. MINÄ SENTÄÄN OLEN NUOR JA HUONOSTI KIRJOITTELEVA TYPERYS.

        OLISIN KIITELLYTKIN SÄÄNNÖISTÄ ELLET OLISI RUVENNUT VALITTAMAAN ETTEN ITSE PYSTY LÖYTÄMÄÄN SAMANLAISIA. LUULET OLEVAS NIIN MASTER!!!!!!

        Huhhuh.
        No, eikun setvimään tuota ajatusvirtaa laulellen ja vislaten.

        Miksi pahoittelet minun puolestani? Sinuna vihaisin minua. Voisit kyllä mielestäni lakata olemasta huonosti kirjoittava, nuoruus on hyvä asia (tosin on rikos tuhlata sitä lapsille).

        Olisit aivan helposti itsekin löytänyt säännöt, olisit myös voinut kysyä joltakin kaveriltasi (Monopoly on levinnyt peli, monella on se, minullakin). Minä sentään etsin ne puolestasi.

        En luule olevani "master" (mitähän ihmettä... :D), vaan tiedän sinun olevan joko erittäin tyhmä tai erittäin laiska.


      • joel
        nakki kirjoitti:

        Huhhuh.
        No, eikun setvimään tuota ajatusvirtaa laulellen ja vislaten.

        Miksi pahoittelet minun puolestani? Sinuna vihaisin minua. Voisit kyllä mielestäni lakata olemasta huonosti kirjoittava, nuoruus on hyvä asia (tosin on rikos tuhlata sitä lapsille).

        Olisit aivan helposti itsekin löytänyt säännöt, olisit myös voinut kysyä joltakin kaveriltasi (Monopoly on levinnyt peli, monella on se, minullakin). Minä sentään etsin ne puolestasi.

        En luule olevani "master" (mitähän ihmettä... :D), vaan tiedän sinun olevan joko erittäin tyhmä tai erittäin laiska.

        NYT OLISI AIKA VARMAAN JO PALJASTAA OIKEA HENKILÖLLISYYTENI, MUTTA LUULEN ETTÄ TIEDÄT KUKA MINÄ OLEN...


      • nakki
        joel kirjoitti:

        NYT OLISI AIKA VARMAAN JO PALJASTAA OIKEA HENKILÖLLISYYTENI, MUTTA LUULEN ETTÄ TIEDÄT KUKA MINÄ OLEN...

        Jussi? Pekka? Antero? Ronald? Hovimestari? Naakka? Sorsa? Kiuru? Muhvi OY:n yrityspäällikkö? Suuri ja mahtava keisari Pirk?


      • Serpentum
        nakki kirjoitti:

        Jussi? Pekka? Antero? Ronald? Hovimestari? Naakka? Sorsa? Kiuru? Muhvi OY:n yrityspäällikkö? Suuri ja mahtava keisari Pirk?

        Sainpahan taas tuhlattua aikaa hyvin ku luin noi läpi... Tuolta tuskin mitkään monopolin säännöt edes on hukassa, tuskin tuollainen henkilö osaisi edes niin monimutkaista (?) peliä pelata.. Mutta nayway. Olipahan kiva lukea.


      • nakki
        Serpentum kirjoitti:

        Sainpahan taas tuhlattua aikaa hyvin ku luin noi läpi... Tuolta tuskin mitkään monopolin säännöt edes on hukassa, tuskin tuollainen henkilö osaisi edes niin monimutkaista (?) peliä pelata.. Mutta nayway. Olipahan kiva lukea.

        Kyllä, kaikki hyvän ajanvietteen ja sosiaalikasvatuksen nimessä :D.


      • Serpentum
        nakki kirjoitti:

        Kyllä, kaikki hyvän ajanvietteen ja sosiaalikasvatuksen nimessä :D.

        sä etdgsöjnlksjdngdshhhhhhhhhhhhhhhdddjvbnb


      • mr-monopoly
        Serpentum kirjoitti:

        sä etdgsöjnlksjdngdshhhhhhhhhhhhhhhdddjvbnb

        monopolin säännöt?


    • U GOT TROLLED

      SPAMSPAMSPAMSPAM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2565
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1894
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      111
      1615
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1527
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1443
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1389
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      350
      1365
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      207
      1194
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1149
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe