TARTTEEN SÄÄNNÖT MONOPOLIIN! LAUTA ON MUTTA KIRJANEN ON HÄVINNYT. KIITÄN JO ETUKÄTEEN AUTTAJAA
TÄSSÄ ON ELÄMÄ KYSEESSÄ!!!!!!!!!!!!
SÄÄNNÖT MONOPOLIIN????
15
7962
Vastaukset
- nakki
Huhhuh tuota "kirjoitusta".
Monopoli muuten tuskin on liveroolipeli.
Etsin googlesta hakusanalla monopolin-säännöt ja löysin tämän: http://rieska.oulu.fi/~jsiren/monopoly.html
Hieman oma-aloitteisuutta vastedes, nykyään kaikki tulevat pyytämään asioista jotka löytyvät välittömästi hakukoneella.- bölöbölö
niimpä hieman omaaloitteisuutta... itteäkin ottaa päähän välillä kun ei nykyään jakseta tehä mitää ite vaa heti tullaa vinkuu niilt jotka osaa ku ei jaksa pientä hommaa opetella/tehä :P
- nördikiller
bölöbölö kirjoitti:
niimpä hieman omaaloitteisuutta... itteäkin ottaa päähän välillä kun ei nykyään jakseta tehä mitää ite vaa heti tullaa vinkuu niilt jotka osaa ku ei jaksa pientä hommaa opetella/tehä :P
ENTÄS JOS KAIKKI EI OO SAMANLAISIA NÖRTTEJÄ KUN TE
- JOEL
ENSIN SÄ VALITAT ETTÄ EN LÖYDÄ SÄÄNTÖJÄ 'OMA-ALOITTEISESTI' SITTEN SÄ KEHTAAT ANTAA SÄÄNNÖT JOTKA ON KUIN PERSEESTÄ KAIVETUT! KAI MÄKIN TOMMOSET SÄÄNNÖT LÖYDÄN MUTTA KUN TARKOITUS OLI LÖYTÄÄ AIDOT! JERK!!!!!!!!!!!
- nakki
nördikiller kirjoitti:
ENTÄS JOS KAIKKI EI OO SAMANLAISIA NÖRTTEJÄ KUN TE
Lähdetään olettamuksesta, etteivät ole, mutta silti hieman vaivaa voi nähdä ennenkuin tulee tänne valittamaan asiasta jonka kuka tahans löytäisi välittömästi. Eikä vaadi kovinkaan paljon älliä tajuta, ettei Monopoli ole liveroolipeli (jos vaatii, vika on sinun päässäsi, ei meidän muiden).
- nakki
JOEL kirjoitti:
ENSIN SÄ VALITAT ETTÄ EN LÖYDÄ SÄÄNTÖJÄ 'OMA-ALOITTEISESTI' SITTEN SÄ KEHTAAT ANTAA SÄÄNNÖT JOTKA ON KUIN PERSEESTÄ KAIVETUT! KAI MÄKIN TOMMOSET SÄÄNNÖT LÖYDÄN MUTTA KUN TARKOITUS OLI LÖYTÄÄ AIDOT! JERK!!!!!!!!!!!
Nyt, rakas valittava, ärsyttävä ja huonosti kirjoittava nuori typerys.
Jos luulet että joku skannaa tai kirjoittaa sana sanaan Monopolin säännöt, olet väärässä. Koska hän ei tästä tulisi kuitenkaan saamaan mitään palkkiota, ei motivaatiotakaan kovin paljon ole. Elleivät antamani säännöt kelpaa, etsi itse omat tai (tästä alkaa erittäin tärkeä osa) ole ilman.
Koska kuitenkin jonkunsortin säännöt sinulle etsin, ei sinulla ole MINKÄÄNLAISTA oikeutta tulla siitä valittamaankaan. - joel
nakki kirjoitti:
Nyt, rakas valittava, ärsyttävä ja huonosti kirjoittava nuori typerys.
Jos luulet että joku skannaa tai kirjoittaa sana sanaan Monopolin säännöt, olet väärässä. Koska hän ei tästä tulisi kuitenkaan saamaan mitään palkkiota, ei motivaatiotakaan kovin paljon ole. Elleivät antamani säännöt kelpaa, etsi itse omat tai (tästä alkaa erittäin tärkeä osa) ole ilman.
Koska kuitenkin jonkunsortin säännöt sinulle etsin, ei sinulla ole MINKÄÄNLAISTA oikeutta tulla siitä valittamaankaan.pyydän anteeksi ja pahoittelen todella että olet niiiin K A L K K I S. MINÄ SENTÄÄN OLEN NUOR JA HUONOSTI KIRJOITTELEVA TYPERYS.
OLISIN KIITELLYTKIN SÄÄNNÖISTÄ ELLET OLISI RUVENNUT VALITTAMAAN ETTEN ITSE PYSTY LÖYTÄMÄÄN SAMANLAISIA. LUULET OLEVAS NIIN MASTER!!!!!! - nakki
joel kirjoitti:
pyydän anteeksi ja pahoittelen todella että olet niiiin K A L K K I S. MINÄ SENTÄÄN OLEN NUOR JA HUONOSTI KIRJOITTELEVA TYPERYS.
OLISIN KIITELLYTKIN SÄÄNNÖISTÄ ELLET OLISI RUVENNUT VALITTAMAAN ETTEN ITSE PYSTY LÖYTÄMÄÄN SAMANLAISIA. LUULET OLEVAS NIIN MASTER!!!!!!Huhhuh.
No, eikun setvimään tuota ajatusvirtaa laulellen ja vislaten.
Miksi pahoittelet minun puolestani? Sinuna vihaisin minua. Voisit kyllä mielestäni lakata olemasta huonosti kirjoittava, nuoruus on hyvä asia (tosin on rikos tuhlata sitä lapsille).
Olisit aivan helposti itsekin löytänyt säännöt, olisit myös voinut kysyä joltakin kaveriltasi (Monopoly on levinnyt peli, monella on se, minullakin). Minä sentään etsin ne puolestasi.
En luule olevani "master" (mitähän ihmettä... :D), vaan tiedän sinun olevan joko erittäin tyhmä tai erittäin laiska. - joel
nakki kirjoitti:
Huhhuh.
No, eikun setvimään tuota ajatusvirtaa laulellen ja vislaten.
Miksi pahoittelet minun puolestani? Sinuna vihaisin minua. Voisit kyllä mielestäni lakata olemasta huonosti kirjoittava, nuoruus on hyvä asia (tosin on rikos tuhlata sitä lapsille).
Olisit aivan helposti itsekin löytänyt säännöt, olisit myös voinut kysyä joltakin kaveriltasi (Monopoly on levinnyt peli, monella on se, minullakin). Minä sentään etsin ne puolestasi.
En luule olevani "master" (mitähän ihmettä... :D), vaan tiedän sinun olevan joko erittäin tyhmä tai erittäin laiska.NYT OLISI AIKA VARMAAN JO PALJASTAA OIKEA HENKILÖLLISYYTENI, MUTTA LUULEN ETTÄ TIEDÄT KUKA MINÄ OLEN...
- nakki
joel kirjoitti:
NYT OLISI AIKA VARMAAN JO PALJASTAA OIKEA HENKILÖLLISYYTENI, MUTTA LUULEN ETTÄ TIEDÄT KUKA MINÄ OLEN...
Jussi? Pekka? Antero? Ronald? Hovimestari? Naakka? Sorsa? Kiuru? Muhvi OY:n yrityspäällikkö? Suuri ja mahtava keisari Pirk?
- Serpentum
nakki kirjoitti:
Jussi? Pekka? Antero? Ronald? Hovimestari? Naakka? Sorsa? Kiuru? Muhvi OY:n yrityspäällikkö? Suuri ja mahtava keisari Pirk?
Sainpahan taas tuhlattua aikaa hyvin ku luin noi läpi... Tuolta tuskin mitkään monopolin säännöt edes on hukassa, tuskin tuollainen henkilö osaisi edes niin monimutkaista (?) peliä pelata.. Mutta nayway. Olipahan kiva lukea.
- nakki
Serpentum kirjoitti:
Sainpahan taas tuhlattua aikaa hyvin ku luin noi läpi... Tuolta tuskin mitkään monopolin säännöt edes on hukassa, tuskin tuollainen henkilö osaisi edes niin monimutkaista (?) peliä pelata.. Mutta nayway. Olipahan kiva lukea.
Kyllä, kaikki hyvän ajanvietteen ja sosiaalikasvatuksen nimessä :D.
- Serpentum
nakki kirjoitti:
Kyllä, kaikki hyvän ajanvietteen ja sosiaalikasvatuksen nimessä :D.
sä etdgsöjnlksjdngdshhhhhhhhhhhhhhhdddjvbnb
- mr-monopoly
Serpentum kirjoitti:
sä etdgsöjnlksjdngdshhhhhhhhhhhhhhhdddjvbnb
monopolin säännöt?
- U GOT TROLLED
SPAMSPAMSPAMSPAM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082