Tarkoituksena liittää kaksi näyttöä pc:n, tämänhetkisessä näyttössäni ei ole muita liitäntäpaikkoja. Olisiko apu tästä
Digitus Mini KVM Switch laitteesta kahden näytön yhdistämi-
sessä?
Kaksi näyttöä
2
139
Vastaukset
että tietokoneessa ei ole,kuin yksi liitäntä näytölle?En ole kuullut moisesta kapistuksesta,mutta jos se on jokin haaroittaja niin mitä järkee on kahdessa näytössä,koska ne näyttää aina samaa kuvaa?Mulla on itsellä kahdella littu näytöllä,mutta se vaatii,että näytönohjaimessa on 2 lähtöä,eli molemmille näytöille oma niin silloin pystyy tekemään kummallakin näytöllä eri asioita,esim jos olet toisella näytöllä vaikka netissä niin voit toisella näytöllä esim seurata vaikka netti tv...tä.
- Riiviönrauta
...tarkoitus on juuri päinvastainen: useammalle koneelle jaetaan yksi näyttö, näppis ja hiiri.
Kun et enempää tietoa jaksanut antaa, niin varsinainen vastaus on: haaroittimella saa kaksi näyttöä käyttöön...
-Rr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 110800
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa226640- 49569
- 40569
- 25525