...Ohjekirja suosittelee min 95E, mutta on kuulunut, että 98 E kannattaisi käyttää. Kokemuksia ja seuraumuksia? Ja tietoa...
Kawa ZZR 1400 - 95E vai 98 E? Kumpaa käytät?
9
637
Vastaukset
- tuning
Itse asiasta en ole varma mutta käyttäisin 98e niin kuin muissakin pyörissä missä vähänkin on kierroksia.
- 45h45h4
kierroksilla nyt ei ole mitään tekemistä oktaaniluvun kanssa. Kaikki nykypyörät toimii 95:lla ihan hyvin.
- uskot
Kuka mielestäsi on uskottavampi, valmistaja ohjekirjoineen vai esson baarin asiantuntijat?
Jotkut ne laittaa varmuuden vuoksi ylävoiteluöljyäkin. - Mkp
Suosittelisin käyttää 98e:ä.Itse joskus olen ajanut laittamalla puolet 95e:ä.
- 93.......
jos ohjekirja sanoo 95, niin miksi pitäisi käyttää 98?
- jejejejejeejeeee
93....... kirjoitti:
jos ohjekirja sanoo 95, niin miksi pitäisi käyttää 98?
onhan siinä isommat numerot ja sillon aina kulkee kovempaa, sen tietää kaikki kundit meijjän luokalla (5.lk).
- zzr1400
tietenkin 98 eetä. ite käytän aina ku mahollista 99wee poweria etenkin ku on toi koko putki,commari ja kipro laitettu.
- härski-jarski
käy paremmin vanhoissa pyörissä mitä ite oon huomannu ku on tuo -81 650sr kawa mut kyllähän nyky pyörät käy 95:lla ihan hyvin.
- ZZ-R 1100
Nytkin lapin reissulla 2500km ,laitoin 95 silloin tällöin mut pääasiassa 98:a
Kokemuksesta tiedän että jotkut pyörät vaan toimii paremmin korkeampioktaanisella.. ja on vaan mun mielipide, niille jotka haluaa vääntää joka asiasta ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885