...Ohjekirja suosittelee min 95E, mutta on kuulunut, että 98 E kannattaisi käyttää. Kokemuksia ja seuraumuksia? Ja tietoa...
Kawa ZZR 1400 - 95E vai 98 E? Kumpaa käytät?
9
583
Vastaukset
- tuning
Itse asiasta en ole varma mutta käyttäisin 98e niin kuin muissakin pyörissä missä vähänkin on kierroksia.
- 45h45h4
kierroksilla nyt ei ole mitään tekemistä oktaaniluvun kanssa. Kaikki nykypyörät toimii 95:lla ihan hyvin.
- uskot
Kuka mielestäsi on uskottavampi, valmistaja ohjekirjoineen vai esson baarin asiantuntijat?
Jotkut ne laittaa varmuuden vuoksi ylävoiteluöljyäkin. - Mkp
Suosittelisin käyttää 98e:ä.Itse joskus olen ajanut laittamalla puolet 95e:ä.
- 93.......
jos ohjekirja sanoo 95, niin miksi pitäisi käyttää 98?
- jejejejejeejeeee
93....... kirjoitti:
jos ohjekirja sanoo 95, niin miksi pitäisi käyttää 98?
onhan siinä isommat numerot ja sillon aina kulkee kovempaa, sen tietää kaikki kundit meijjän luokalla (5.lk).
- zzr1400
tietenkin 98 eetä. ite käytän aina ku mahollista 99wee poweria etenkin ku on toi koko putki,commari ja kipro laitettu.
- härski-jarski
käy paremmin vanhoissa pyörissä mitä ite oon huomannu ku on tuo -81 650sr kawa mut kyllähän nyky pyörät käy 95:lla ihan hyvin.
- ZZ-R 1100
Nytkin lapin reissulla 2500km ,laitoin 95 silloin tällöin mut pääasiassa 98:a
Kokemuksesta tiedän että jotkut pyörät vaan toimii paremmin korkeampioktaanisella.. ja on vaan mun mielipide, niille jotka haluaa vääntää joka asiasta ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990