Moikka!
Mulla on nyt toinen mukula tulossa loppukesästä ja ihan säästösyistä ajattelin ruveta osakestoileen. Koskaan en ole vielä kestoja käyttänyt ja mua vähän mietityttääkin nuo äippäpakkauksen vaipat, että riittääkö ne sellaisenaan vai tarviiko sinne jotain harsoa tai muuta lisäimua kaveriksi pikkuvauvalle?
Suositelkaa helppokäyttöisiä kestoja mulle. AIO vaipat kuulostaa hankalilta kun kestää kuulemma kuivua niin pirun kauan. Taskuvaippoja oon miettiny kans että voisivat olla mieluisia käyttää...
Kiitos vastauksista etukäteen!
Aloittelija
1
257
Vastaukset
- yhden kestottanut
EI niitä äp.vaippoja kannata suoralta kädeltä hyljätä, mutta ei niihin mitään kokonaista harsoa voi sisään lykätä. Jotain ohutta ja pientä bambuimua niihin voi laittaa, jos ei imu riitä.
Pienelle vauvalle suosittelen sisävaippoja kuoria (villaa tai PUL kuoria). Ovat luotettavia eikä mitenkään kamalan työläitä, vaikka joutuukin pukemaan kaksi kerrosta vaippaa. Löysää maitokakkaa tuottavalla pikkuisella tuosta kaksikerroksisesta vaipasta on se etu, että kun se sisäosa "falskaa", on vielä kuori vastaanottamassa tuotoksia ennen kuin päätyvät vaatteille asti.
Harsotkaan eivät ole kamalan työläitä, varsinkaan jos ei ole peukalo keskellä kämmentä kangasasioissa. Taitteluja vaan kannattaa treenata riittävästi ennen vauvan syntymää, ja vaipat kannattaa taitella kaappiin valmiiksi aina suoraan kuivumasta.
Jos sulla on käytössä kuivausrumpu, on muotoon ommellut sisävaipat ehdottomasti se kätevin ratkaisu vastasyntyneelle, koska vaipat ovat rummusta suoraan valmiita päälle puettaviksi. Sellaiset, joissa kaikki imut ovat vaipan sisällä, kuivuvat narulla aika hitaasti. Läppävaipat ja sisätäyttövaipat (niin kuin taskuvaippa, mutta tarvitsee kuoren erikseen) kuivuvat nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768632Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593291- 382634
- 272191
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629