Moikka!
Mulla on nyt toinen mukula tulossa loppukesästä ja ihan säästösyistä ajattelin ruveta osakestoileen. Koskaan en ole vielä kestoja käyttänyt ja mua vähän mietityttääkin nuo äippäpakkauksen vaipat, että riittääkö ne sellaisenaan vai tarviiko sinne jotain harsoa tai muuta lisäimua kaveriksi pikkuvauvalle?
Suositelkaa helppokäyttöisiä kestoja mulle. AIO vaipat kuulostaa hankalilta kun kestää kuulemma kuivua niin pirun kauan. Taskuvaippoja oon miettiny kans että voisivat olla mieluisia käyttää...
Kiitos vastauksista etukäteen!
Aloittelija
1
266
Vastaukset
- yhden kestottanut
EI niitä äp.vaippoja kannata suoralta kädeltä hyljätä, mutta ei niihin mitään kokonaista harsoa voi sisään lykätä. Jotain ohutta ja pientä bambuimua niihin voi laittaa, jos ei imu riitä.
Pienelle vauvalle suosittelen sisävaippoja kuoria (villaa tai PUL kuoria). Ovat luotettavia eikä mitenkään kamalan työläitä, vaikka joutuukin pukemaan kaksi kerrosta vaippaa. Löysää maitokakkaa tuottavalla pikkuisella tuosta kaksikerroksisesta vaipasta on se etu, että kun se sisäosa "falskaa", on vielä kuori vastaanottamassa tuotoksia ennen kuin päätyvät vaatteille asti.
Harsotkaan eivät ole kamalan työläitä, varsinkaan jos ei ole peukalo keskellä kämmentä kangasasioissa. Taitteluja vaan kannattaa treenata riittävästi ennen vauvan syntymää, ja vaipat kannattaa taitella kaappiin valmiiksi aina suoraan kuivumasta.
Jos sulla on käytössä kuivausrumpu, on muotoon ommellut sisävaipat ehdottomasti se kätevin ratkaisu vastasyntyneelle, koska vaipat ovat rummusta suoraan valmiita päälle puettaviksi. Sellaiset, joissa kaikki imut ovat vaipan sisällä, kuivuvat narulla aika hitaasti. Läppävaipat ja sisätäyttövaipat (niin kuin taskuvaippa, mutta tarvitsee kuoren erikseen) kuivuvat nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830