olen lukenut Michael Palmerin armon enkelit, ja nyt olen aloittamassa saman kirjailijan uhraus-kirjaa.
Kertoisiko joku ystävällisesti, että mitä muita hyviä sairaalatrillereiden kirjoittajia/niihin erikoistuneita ihmisiä olisi.
Entä, mitä muita hyviä, suosittelemisen arvosia dekkareita, jotka saisi mieluiten pokkarina, mutta voin myös lainata ne kirjastostakin. Toivosin sellaisia kirjasuosituksia, joissa kirjaan ei varsinaisesti tarvitsisi paneutua, että ns. "aivot narikkaan" lukemista:)
Kiitos etukäteen, toivon aloittamalleni keskustelulle runsasta osanottoa, kertokaa rohkeasti mielipiteitänne erilaisista kirjoista:)
-Nimim. Lukutoukka
Kertokaa HYVIÄ jännituskirjoja
2
452
Vastaukset
- booky
Luin äsken Joolz Denbyn Billie Morganin, kun se on kehuttu ja palkittu ja lähes jo johonkin kulttimaineeseen nostettu. Kirjailija väittää kivenkovaan, että ei ole dekkari ja kuitenkin suomennettu Liken Rikos kannattaa sarjassa.
Lukijan ikä tekee tepposet :). Ei huono, mutta muistelen, että olen parisenkymmentä vuotta sitten teinivuosina lukenut jotain tämäntyyppistä, ei dekkareita vaan kaunoa. Olen yhdeksän vuotta merkannut ylös vuosittain lukemani kirjat. Piti tarkistaa, että olenko lukenut tämän dekkarin ennen. En ollut, vaikka oli dejavu tunne, että kyllä. Tosin suomennos on vasta nelisen vuotta vanha. Hauskat aatokset lukiessa. - ziuzack
Dennis Laheine: Koskematon
Erinomainen, vauhdikas, silti syvällinen ja viiltävä analyysi yhteiskunnan ja ihmisen rappiotilasta. Mustaa huumoria unohtamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221710
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6081505Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881457Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651333Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231268Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3191249- 431228
- 671145
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611132- 241126