Kiitokset kirjoituksistasi koskien Istanbulin nähtävyyksiä.
Zeynepille kiitokset
3
451
Vastaukset
- nyt, mutta
mikä niissä on mielestäsi ollut niin erinomaista, että ihan kiitoksen ansaitsee? Onhan noita oppaita vaikka kuinka paljon ja samat tiedot löytää melkein mistä vain.
- mercan
Jos tätä nimimerkkiä Z uskoo, niin aurinkokin kiertää Taksimia ja jokainen, joka ei majoitu Taksimin ylihinnoiteltuihin hotelleihin, on joko hengenvaarassa tai ainakin hullu
- nyt,mutta
mercan kirjoitti:
Jos tätä nimimerkkiä Z uskoo, niin aurinkokin kiertää Taksimia ja jokainen, joka ei majoitu Taksimin ylihinnoiteltuihin hotelleihin, on joko hengenvaarassa tai ainakin hullu
Olen itse siitä majoittumisasiasta melkolailla samaa mieltä.
Kuitenkin se eniten harmittava asia on se, että moni tekee päätelmänsä koko kaupungista tuon yhden alueen, vanhan kaupungin , perusteella. Harmittaa, ettei uskalleta lähteä katselemaan mitä löytyy kauempaa. Vaikkapa salmen toiselta rannalta tai Prinssisaarilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337